jeg håper at det er sant

SØNDAG! Ah, en av mine favoritt dager i uken. Det er noe med søndager som virkelig gir meg en slags indre ro i sjelen. I dag er intet unntak, morgenen startet super fint i armkroken til min fine mann, etterfulgt av et lite hjemmespa på badet. Nå er håret kuret, ansiktet renset og jeg er ferdig fikset. Vi skal i bursdag til morfaren til P om en liten halvtime! Det blir så hyggelig. <3 Uten om det vet jeg faktisk ikke hva mer vi skal finne på i dag, annet enn å ha ordentlig kvalitetstid sammen i sofaen! En skikkelig kosedag, helt enkelt. MYS!

Da jeg kom hit i går informerte Pierre meg om at det er meldt sommer her de kommende dagene. Dere kan tro jeg ble overlykkelig! Nå får vi bare håpe at det stemmer, for dette triste været som har herjet de siste døgnene er ikke særlig hyggelig. 

Håper dere får en super slutt på helgen, fininger. Viktig å lade opp batteriene når vi har muligheten! 😉

23 kommentarer

Siste innlegg