Her får jeg mine utbrudd

Her har dere et lite innblikk i min snapchat-world! Litt fra jobb, en del selfies (ofc), i tillegg til mitt sosiale liv. Jeg er hyppigst på videosnaps, det suger at jeg ikke kan dele de like enkelt som bilder. Vel vel.. Jeg snapper støtt og stadig, og oppdaterer gjerne litt for mye. Bedre enn for lite, ikke sant? Hehe, I hope so. Et lite tips: om dere vil ha litt ekstra underholdning i hverdagen, bruker Pierre å terrorisere mitt liv på sin story – Pi3rreh.

Legg meg gjerne til – IsabelSraad, heter jeg!

_____

______

På snapchat tørr jeg å påstå at dere får den helt ufiltrerte Isabel. Jeg får noen innfall innimellom, hvor jeg bare letter på hjertet, eller får ut aggresjon. Jeg tenker meg ikke om før jeg legger ut snaps – med andre ord sier jeg ting akkurat som de er! Disse er høyt elsket av mine følgere, har jeg merket. Haha! Jeg forstår dere, det er jo god underholdning, selv om jeg kanskje angrer dagen etter. Kremt!

14 kommentarer

Siste innlegg