en tårefylt morgen

annonselink

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

DERE! Ååå, dere altså! Jeg kan ikke fatte og begripe hvor latterlig heldig jeg er som har så mange fantastisk flotte lesere. Etter gårsdagens innlegg har det strømmet inn med fine kommentarer, meldinger og mailer fra dere. Det hjalp virkelig på, for jeg var ekstremt nervøs for å trykke på publiser-knappen. Jeg er ikke helt komfortabel med å være SÅ privat på bloggen, egentlig, men etter deres respons har jeg innsett at det slettes ikke er så farlig som jeg fryktet. Det at flere kjenner seg igjen i det jeg skrev, får meg til å føle at jeg ikke er så alene, likevel. For meg har det alltid føltes ut som om at ingen andre har det slik, men det har jeg jo forstått at er helt feil nå.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kjole her

Morgenen min startet med gledestårer i sengen, mens jeg leste gjennom kommentarene deres. Det er ikke hver dag det skjer, at jeg blir rørt til tårer. Dere er så fuckings fine, folkens!!! Jeg er SÅ takknemlig for å ha så mange flotte venner rundt om i landet. For det er det dere er – vennene mine! <3

Igjen – tusen takk!

14 kommentarer

Siste innlegg