Fordi jeg fortjener det

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

AAAH, for en fantastisk dag jeg har i vente! Vi har booket oss inn på det fineste spahotellet i hele Sverige for natten. Jeg kan nesten ikke vente! Det skal bli så fantastisk deilig å slappe helt av i fine og avslappende omgivelser. Vi har vært her en gang tidligere, men da kun på spaavdelingen. Vi har aldri overnattet, så dette skal bli spennende. Vin, tre-retters middag og spa hele dagen. Kan man få det bedre? Dette hotellet har vunnet pris på pris, og faktisk blitt kåret til Sveriges beste og fineste spahotell. Ikke rart det, når det til og med ligger midt på stranden. Tenk det, i lille Falkenberg! 

Jeg føler at dette er veldig fortjent, for vi har jobbet non stop i det siste. I tillegg har det vært et par nedturer som har tært på både humør og trivsel, så det å skjemme seg bort litt nå er absolutt på sin plass. På fredag reiser vi allerede videre, så her gjelder det å ta det helt piano så lenge vi har mulighet! Hehe. 

Vi har det fint, vi. ♥ Det håper jeg at dere også har!
 

31 kommentarer
    1. Hei, Isabel! Jeg sendte deg en Mail på tirsdag som jeg hadde blitt veldig glad for om du kunne svart på 🙂
      Kos dere masse på spahotell!

    2. Sitat fra ditt innlegg: Jeg føler at dette er veldig fortjent, for vi har jobbet non stop i det siste. I tillegg har det vært et par nedturer som har tært på både humør og trivsel, så det å skjemme seg bort litt nå er absolutt på sin plass.
      Alle kan reise og gjøre akkurat det de vil når det måtte passe dem. MEN og legg merke til at jeg trykker litt hardt på MEN her. Syns det blir litt “feil” sagt å si at dette er veldig fortjent når ting ikke har vært så bra. Misforstå meg rett, for all del alle kan ha det kjipt. Men at du Isabell legger vekt på at dette er så velfortjent blir spesielt. Du har jo reist i hytt og pine på div vakre plasser fordi du er jo så rastløs som du selv sier. For en uke siden var u i Bulgaria men alle dine nære og dette var igjen et innblikk av ditt reiselystne liv. Så et spa er vell ikke fortjent vil jeg si! At en person har jobbet hardt til alle døgnets tider og ikke hatt noe særlig ferie på flere måneder ja det kaller jeg velfortjent! Slike ting provoserer meg enormt og det tror jeg også var hensikten med innlegget ditt. Du elsker å flashe. Igjen, ditt liv dine penger men husk du har en blogg det du legger ut åssen inntrykk man får av deg. Jeg som leser har friheten til å ytre meg og jeg må si jeg syns du dessverre flasher veldig mye. Men det rr jo det du kaller jobb og tjener penger på!

    3. Hei søte Isabel! 🙂 <3
      Jeg har akkurat skaffet meg blogg for første gang, og i det 2.blogginnlegget mitt skrev jeg litt om deg, Anna og Sophie Elise om livet på topplista om hvor fantastiske dere er som er de 3 mest leste bloggene. Dere får så mye haters, men det er haters som gjør at dere holder dere på topp. Og kjære dej, du fortjener å holde dej på toppen! Du er ei fantastisk vakker jente, og lov meg å ikke ta innover deg noen hat-kommentarer. Håper du vil lese bloggen min 🙂 Jeg leser din daglig, og søt er du alltid :)<3 Drømmen min er å komme høyt på blogglista. Jeg skriver 2 innlegg hver dag. Er det nok med 1 innlegg? 🙂

    4. Ler ganske godt no. Velfortjent ?
      Vet du hva velfortjent er ?
      Slutt og oppfør deg som en liten drittunge.
      Er så lei av de tragiske innleggene dine.

    5. Åååå sååååååå koseliiiiiiiiig 😊😍😙❤
      Lykke te på det finaste hotelle ever ❤
      Åsså håpe æ at dåkker har det bra 😘😍❤
      ❤ GID ❤

    6. Bilde av dæ va også kjæmpefint ❤
      Det ska du ta me dæ videre i live ditt at du e ei kjæmpe fin, søt og pen jente 😊❤
      Å æ syns du e pærfækt, e ingen æ si det tel, så du burde føle dæ stolt no 😍❤

    7. Velfortjent er når man har jobbet hele året uten så mye som en fridag annet enn vanlig helg, og man biter tennene sammen for én uke i syden. DET er fortjent. Ikke når man reiser når man føler for det og bare for noen få nedturer.

    8. Synes det blir litt spesielt når du mener at du har fortjent dette så veldig. Hva med alle oss andre som jobber non stop?
      Og en ting til: Det du sa på snapchat storyen din om at det var martine var pervo som var sammen med en gutt på 18-19, synes jeg var slemt sagt.
      Mener ikke å være negativ, men jeg må nesten si ifra når ting plager meg. Uansett, du får kose deg på spa!

    9. Anonym: Men herre, kanskje nettopp DU har en annen jobb, men det betyr da ikke at JEG ikke kan bli sliten bare fordi jeg har et annet yrke enn deg? Om du også jobber non stop, så fortjener fanken meg du også en helg på spahotell! 😉

    10. Har noen spørsmål, velg og vrak om du vil svare 🙂 Hva jobber Pierre med? Hvor mye penger sparer du hver måned? Hvorfor er det så viktig for deg å vise hvor mye penger og velstand du har, eller er det ikke så viktig? Hva mener du din blogg/jobb som blogger gjør for samfunnet og dine lesere? Hva mener du er det største samfunnsproblemet/dilemmaet ungdommer går igjennom i dag?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg