hun som ødela forholdet vårt

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Fredag – hva betyr det? Joooo, flashback friday! Wuhu.

Denne uken slet jeg litt med å finne ut hva jeg skulle skrive om, men etter litt tenking kom jeg på den verste episoden vi har hatt i løpet av tiden Pierre og jeg har vært sammen. Husker dere da vi var i Lanzarote i februar, og vi gjorde det slutt i hetens øyeblikk på grunn av en frøken som skrev usanne påstander til meg på facebook? Jeg skrev litt om det på bloggen, dere kan lese innleggene her og her. Det var helt forferdelig, og jeg husker hvor såret jeg følte meg. Dum som jeg var trodde jeg jo på henne (ikke spør meg hvorfor). Etter x antall tidligere meldinger, burde jeg jo ha lært meg at det som oftest er tull som blir slengt min vei kun på pure faen. Problemet denne gangen var at mye av det hun skrev, faktisk ga mening. Hun hadde bra timeing på det hele, helt enkelt. Selvsagt viste det seg jo at det hun sa var ren løgn.

Det er morsomt å se tilbake på denne tiden – hvor usikre vi var på hverandre. Det er jo helt krise, haha. Det er vel sant som de sier; tillit tar tid å bygge, og nettopp det vil jeg påstå at vi har klart! Nå hadde jeg jo aldri en gang ofret en tanke til en slik melding, ei heller åpnet meldingen i første omgang. 

Det er deilig å se hvor sterke vi har vokst oss til å bli i løpet av disse månedene, for FY så forelsket og lykkelig jeg er!

23 kommentarer
    1. Det er for dumt å si at andre ødelegger forholde deres, ingen
      kan ødelegge forholde deres… Det er bare dere selv som kan ødelegge
      Forholde deres… Huff har du så lite å blogge om at det bare må handle om
      Drama… HUFF

    2. Har du lest i kommentarfeltet på det siste blogginnlegget til Ariel? Hun er på findings og hun filmet en fyr som sto å tisset. Hun la det ut på mystoryen sin og man ser klart og tydelig penis hans. Har screenshots om du vil ha de.
      Hva synes du om oppførselen hennes? At hun nå later som at hun ikke har filmet noe som helst, selv om at hun lengre opp i kommentarfeltet skriver at fyren lo selv. Nå sier hun at man ikke kan se penisen hans. Hun har slettet snappen, men som sagt har jeg screenshots.

    3. Hvordan kan du være sikker på at det var hun som løy? Begynte han og gråte og si at det bare er deg han vil ha og at du er den eneste jenta i verden? Velkommen til fuckboy-gamet isåfall. Noen gutter er dritflinke til å sno seg unna. Var selv sammen med en som gjorde nettopp det samme. Drev med andre jenter, og disse jentene fortalte meg hvordan han drev på. Og da begynte jo såklart jeg å hate disse jentene for å lyve. Men så fang jeg ut AKKURAT hva han drev med og konfronterte han med det. Da kom krokodillenetårene og all pisspreiket.

    4. Fint skrevet 🙂
      Haha du har stjælt mitt ord, det e såå bra 😀 Har skreve det en god del på kommentaran mine, haha 😂❤

    5. Unnskyld visst jeg virker veldig hard mot deg nå!
      men… har du ikke ett liv utenom pierre? ikke frekt ment altså, bare tenker på at du blogger så mye om han. Er litt mer interessert i å lese dine tanker om ting som skjer i verden, dine erfaringer når det gjelder utseendepress og slike ting som mange jenter er usikker på. Tror det hadde vært veldig bra med litt flere slike innlegg! sånn at folk ikke blir dødslei av å bare lese om Pierre.. Men ellers er innleggene dine spennende 🙂 men kan bli litt for mye.. syns du er en veldig flink blogger ellers

    6. Jeg har en tips til hva du kan skrive om. Du kan skrive om hva skal sminke du bruker til hverdagen fordi jeg ønsker virkelig å vite hva slags produkter du bruker til ansiktet ditt osv…. Du har kjempe ren og fresh hud uten sminke. Derfor ønsker jeg å vite hva slags produkter du bruker til vanlig og til en spesiel dag som fks fest, bursdagsfester, bryllup osv…. Håper du skjønner hva jeg mener. Hadde vært kjempe fint om du hadde skrivet om det❤️

    7. Jeg har ett random spørsmål.
      Lar Pierre deg ha kontakt med Audun? Med tanke på fortiden deres?
      Eller er det fyfy?

    8. Eh, ødela? Altså dere er jo fortsatt sammen, så strengt tatt har ho vel ikke klart å ødelegge det?. Skjønner at du må ha en bra overskrift. Men come on!

    9. Reiser til rhodos imorgen.. har vært der mange ganger før, men lurer på hvor man kan kjøre vannscooter? Og pris om du vet? 🙂 holder til midt i byen

    10. 20.08.2016 kl.02:40
      Eh, ødela? Altså dere er jo fortsatt sammen, så strengt tatt har ho vel ikke klart å ødelegge det?. Skjønner at du må ha en bra overskrift. Men come on!
      —-
      Det ble slutt, klart ho ødela det da !

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg