about last night

affiliateslink

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

topp her

.   .   .

… Og slik var det å være bakfull, ja. Haha, jeg har ikke savnet denne dagen derpå formen, for å si det mildt. Heldigvis er det ikke heeelt ille, så jeg overlever nok. Jeg må fortelle dere om gårskvelden! Altså, jeg hadde det SÅ fantastisk gøy! Som dere allerede vet har jeg vansker med å bli kjent med nye mennesker, men i går gikk over all forventning. Vennene til Pierre er jo helt supre, og de bydde på en real fest. For en stemning, og for en gjeng! Nei, dette må virkelig gjentas. Jeg stortkoste meg 🙂 Etter vorset dro vi på byen, som ikke er all verden her i Falkenberg, men det var hyggelig likevel. Veldig liten klubb, bare. Uvant for oss som bruker å feste i Oslo, liksom. Sånne små plasser har sin sjarm, da. Det er sikkert og visst.

Hvordan er deres form i dag? Jeg er sjeleglad for at det er søndag, for da kan man chille hele dagen med god samvittighet. Vi skal reise hjem senere i dag. Det har vært en super uke her i Sverige, men nå kjenner jeg at det skal bli deilig å komme hjem til rutiner og ikke minst leiligheten. Jeg savner til og med å vaske klær (ja, jeg har lært meg nå…). Jippi! Små gleder, dere!

23 kommentarer
    1. “Ikke all verden i Falkenberg” sier jenta som henger på lawo og barouqe haha..
      Vet du hvor mye kule steder det er i Oslo så lenge du legger fra deg den diva oppførselen din?

    2. De pannekakene ser så gode ut, går det ant att du og Pierre kanskje lager en videoblogg eller noe med hvordan de lages? Har lyst å lage slike til min kjære 😋

    3. Lol,så ikke så gøy ut på snapen din. Haha bare du som jenta og 8andre gutter woow fantastisk fest. Vansker med å møte nye jenter ja .

    4. Haha: Vel, det er veldig normalt at en gutt har sin guttegjeng som alltid har hengt sammen, uten at det behøver være tusen jenter i gjengen? Det er da ikke så uvanlig 🙂

    5. Haha: Hva er galt med å feste med bare gutter? Det gjør jeg ofte, er de festene som er artigst synes jeg, ingenting drama, bare en real fest👍

    6. Tusen takk 😀 skal til han i høstferien (langdistanse) så hadde vært gøy å laget dem til han <3

    7. Hei, tenker å ta fillers i leppene, og lurer på hvor mange ml du har tatt? 🙂 Er litt kjedelig å betale mye for lite resultat.

    8. Din*
      Og hva synes du selv er det greit å synge ordet hvis dt ikke betyr noe? Vil gjerne ha et saklig svar.

    9. Isabelle! Jeg lurer på om du kan fortelle litt om hvordan du har økt som blogger? Altså litt om hvordan du har fått så mange lesere, om det kom pga samarbeid med nettavisen også videre. Du har jo virkelig nådd langt!! Var paradise grunnen? Husker jo når du “bare” hadde 1000 lesere. Fortell gjerne litt <3

    10. Du er så utrolig vakker!! Blir helt satt ut! Hva slags lebestift har du på deg her? Den kledde du utrolig godt!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg