Nå skjer det



Hei fininger! Håper det står bra til med dere alle sammen. For øyeblikket sitter jeg i frisørstolen med bleking i håret. Wæh! Nå går jeg enda lysere, gitt. Dette er spennende, men også sykt nervepirrende på en og samme gang. Lurer fælt på om jeg kommer til å trives i lyst? Det får vel tiden vise. Uansett! Altså, jeg sov så fryktelig dårlig i natt. Det er lenge siden jeg har slitet så mye med å falle i søvn, men i natt var det helt seriøst umulig – selv om jeg var nokså trøtt. Isabel uten x antall timer på øyet er en svært dårlig kombinasjon, ass. Haha. Får håpe jeg overlever denne dagen uansett! Heldigvis har jeg en ganske grei dag fremfor meg, med lite stress og lite farting. Det passer meg ypperlig!

Jeg tenker forresten på en liten ting.. Hadde dere vært giret på en pop up-shop/klessalg i Oslo? Jeg har nemlig fått lov til å ha det her i frisørsalongen om ønskelig! Jeg har jo hatt det før, for et år siden, og da var det utrooolig mange som kom. Det var veldig gøy, så jeg har i grunn lyst til å gjøre det igjen, men bare dersom dere synes det kunne vært morsomt. Legg gjerne igjen en kommentar!

Nå skal jeg sippe videre på kakaoen min her, og svare på mail. Viser dere håret senere! Jeg er sååå spent..  

16 kommentarer

Siste innlegg