i kveld reiser jeg

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg: Jobber du i helga?

Michelle: Nei!

Jeg: *bekreft reise*

.. Og så var det bestemt! Jeg er trolig den mest spontane personen som finnes. For noen få minutter siden bestilte jeg en ny reise, og om et par timer sitter jeg på flyet igjen! Jeg savnet Michelle litt for mye, så da var det kun en ting å gjøre… Stavanger, sees i kveld! Dette kommer til å bli så hyggelig! Det er en stund siden jeg var i hjembyen min nå, så det er i grunn på tide at jeg gjør en liten visitt. Jeg gleder meg til å spise på favoritt kinarestauranten, gå i fargegata, treffe venner og kose meg gløgg i hjel. ÅH, dette blir bra!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Topp her

Nå gjenstår det å pakke kofferten, henge opp klær og fikse meg. Vi skrives om ikke så alt for lenge! Stor klem fra meg.

28 kommentarer
    1. Hei, det er ikke rart du er spontan,hadde de fleste hatt din jobb som lever på å reise å skrive innlegg så er det ikke så rart du reiser, alle hadde gjort det om vi levde av samme jobb. Du tjener jo på å reisefor å lage innlegg, bloggen hadde nok vært kjedelig hvis du kun var hjemme og dermed ikke så mange lesere.
      Hilsen ei som ikke er Sjalu og ikke gir kritikk, bare forteller at alle hadde nok vært spontane ved en sånn jobb 🙂
      klem!

    2. Men du er da ikke fra Stavanger? Du er jo fra en time utenfor byen. Det er jo som at folk fra Fredrikstad skal si de er fra Oslo. Det stemmer ikke og man hører det veldig godt på dialekten din at du ikke er fra byen. Men god tur!

    3. Hun kan jo si hun er fra Stavanger selvom!! Ikke alle som vet hvor Bryne er liksom! Dessuten har hun hvertfall ikke dialekt fra der, for den er brei! Hennes er mye mer lik Stavanger sin! Uansett har hun rogalands dialekt, så whatever!!

    4. Liker egentlig ikke at du roper ut at du er den mest spontane i verden når du ikke er det. Du har bare muligheten til det. Det er to forskjellige ting.

    5. Hun har jo kjempebred dialekt! Tror du har dårlig språkøre om du ikke hører
      forskjell på henne og si Pia Tjelta. Isabel sier bl.a “dokk” ikke “dokker” som i Stavanger.
      Det er vel ikke noe flaut å komme fra Bryne?

    6. 30 min fra Stavanger til Bryne – så hun kan trykt si ar hun er fra byen da ja synes jeg.
      Oslo – Fredrikstad er det 1 time og 15 min – uten trafikk.
      Sjekk litt fakta før dere klager og sutrer – må bare klage på noe uansett liksom. Issssj !!!

    7. Jeg er fra Jæren selv, og hun har ikke brei dialekt nei, Bryne, Nærbø og Varhaug er noen av de verste!! Jeg hadde tippet Sandnes kanskje skulle jeg ha gjetta.

    8. Linnea: kanskje DU skal sjekke fakta før du sier noe? Tar 55 min i bil fra Fredrikstad til Oslo uten trafikk altså. Pendler hver dag mellom Oslo og Fredrikstad, så har nogenlunde kontroll der 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg