Er det lov å si at jeg er sliten?

affiliateslink

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg må bare starte med å takke for alle fine kommentarer på forrige innlegg. Det krevde en del av meg, å faktisk publisere innlegget, men heldigvis viste det seg å være en god avgjørelse. Det å vite at jeg hjalp noen som sitter i akkurat den situasjonen nå, gjør meg varm om hjertet. For som jeg sa; jeg skulle ønske noen fortalte meg dette når jeg opplevde det hele. Man er jo ekstra skjør og usikker i den alderen, og da er det ikke alltid like lett å forstå hva som er din “feil” og ikke. Mobbere og primadonnaene på vgs er virkelig ikke verdt å bruke energien sin på, de kommer forhåpentligvis til å innse at det de driver med ikke er så kult likevel. 

Fra det ene til det andre! Jeg er sååå sliten nå, dere aner virkelig ikke. Jeg tørr nesten ikke skrive hvorfor, for da kommer disse “men tenk på alle andre som har stått å slitt på et lager i hele dag fra klokken 04:00-21:00. Du kan ikke si du er sliten!!!!”-kommentarene. Haha, men! Jeg, Pierre og svigermor har vært på handleturer i heeele dag. Vi behøvde blant annet litt pynt til hjemmet, sengetøy og annet dill dall. Slik tar jammen tid, ass. Det var verdt det, da! Nå har vi fått handlet inn alt vi mangler, pluss litt (mye) til. Nå gleder jeg meg som et lite barn til å komme hjem å få alt på plass – det kommer til å bli så fint!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Det var ingen tvil om hva kveldsmaten skulle bestå av! Kebabpizzaen og calzone her i Falkenberg er til å dø for. Herre, jeg hadde lett kunnet spise dette hver eneste dag, hvert eneste måltid. For en fest for smaksløkene, selv for denne kresne frøkna! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Body her / jeans her

I skrivende stund ligger jeg i sengen, og har akkurat tatt meg en deilig dusj. Resten av kvelden står serie-titting og avslapping på agendaen. Det blir amazing etter en så fartsfylt dag. Vi skrives i morgen, fine. God natt, når den tid kommer. <3

36 kommentarer
    1. Skjønner godt du er sliten av all handlinga, sånt tar på, jeg bruker å si at jeg blir jammen mer sliten av å gå i butikker en hel dag enn å være på jobb!😊

    2. Hei.
      Ville bare si at jeg egentlig ikke likte bloggen din før, eller deg. Men jeg så tok jeg meg selv i å tenke på det at jeg ikke kjenner deg så skal ikke dømme deg. Vi er veldig forskjellige du og jeg. Vanligvis pleier jeg ikke å kommentere blogger, men nå måtte jeg bare.
      Må bare fortelle deg at jeg har lest de topp 3. bloggene på topplisten i en periode nå, og shit! Du jobber virkelig utrolig hardt og gir så så mye av deg selv og ditt liv. Oprasjoner eller ikke, du burde virkelig være stolt av deg selv. Du oppdaterer masse og bruker mye tid på arbeidet ditt. Du fortjener hver eneste krone bloggen gir deg for det arbeidet du gjør! Fortsett slik så er du snart nummer 1 på blogglisten. Aldri glem at du er et godt menneske uansett hva folk måtte mene eller si 🙂

    3. Klart du har lovt og si at du e sliten 🙂 Håpe du hadde en fin kvell også får du ha en god natt du og pierre 😊😍❤

    4. Føler du ikke at bloggen blir litt fake og u real når du aldri velger å godta innlegg som er litt negativt M husk at det også er pr

    5. Du er så sykt heldig! Lever ett drømmeliv<3 Forstått at du har hatt det vanskelig før, dette er karma og så godt att du har fått en lykkelig slutt<3 Nyt det<333 good things come to good people:-*

    6. Det er absolutt lov! Jeg har bare vært på skolen 4 timer i dag, prøvde meg på en treningsøkt men måtte gi meg etter 10 minutter for jeg var så sliten! Haha rart det der. Noen dager kan man gjøre alt fra mårrån til kveld uten å være noe spesielt sliten, andre dager er man sliten bare av å lage seg en brødskive! Haha

    7. Kan du please SLUTTE å ta deg i håret og ansiktet kontinuerlig på snap? Orker ikke se på at du gnir deg i fjeset og drar i håret hele tiden…

    8. Hei, jeg lurer på en ting! Hvordan har du fått ansiktet ditt så fint? Jeg har ganske lik ansiktsform som deg, eller som du hadde før. Litt sånn spiss, spiss kjeve. Nå er den mye finere og alt i ansiktet ditt er mye fyldigere enn før. Hva har du gjort? Skjønner du har fillers eller hva det heter i kinnbeina, men hva annet har du gjort for å få ansiktet så mye fyldigere?

    9. KAN DU LAGE ET INNLEGG AT DU SKRIVER HVA GUTTER LIKER MED JENTER Å HVA JENTER HATER MED GUTTER DU OG PIERRE? HADD VÆRT SYKT ARTIG…

    10. oi oi Piere og broren skal reise aleine, skal du mase deg til på turen? Eller skal du få reise aleine, uten at du plusselig dukke opp der?

    11. Det er fullt lov til å være sliten. Handling blir jeg alltid sliten av, så etter en hel dag skjønner jeg godt at du blir utslitt!

    12. Hei. Har du shoppa på ullared? ? Heldige du!!
      Skal der snart. Kan du vise hva du har kjøpt? Så gøy!@@ ha en strålende dag.

    13. Som småbarnsmor og masterstudent syns jeg ikke det hørtes så veldig slitsomt ut. Men hver sin smak 🙂
      K23

    14. Klart du kan si du er sliten!! Jeg blir kjempe sliten selv av sånn shopping og å gjøre ærender!!
      Men en ting jeg ikke skjønner er at du vil gå rundt med så mye cash!!! Det trodde jeg ikke at var vanlig, og hvertfall ikke i Norge! Jeg er hvertfall et typisk kort menneske selv! Går aldri rundt med mer enn 500/1000 kr! Kanskje fordi jeg har opplevd å bli frastjålet og vet hvor fælt det er!

    15. Til småbarnsmor og masterstudent: Så glad jeg er som har klart å knipe igjen beina til jeg er ferdig med utdanninga å har alt på stell 🙂 Må ærlig innrømme jeg er drittlei småbarnsforeldre som “har det såååå mye verre” enn andre og “såååå mye mer sliten”. Virker liksom som man kan ikke være sliten, være nedfor, glad, sint, sur osv.. For det finnes folk som har det “såååå mye verre”. Sukk..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg