ISABEL LOUIS

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg tenker ofte over hvor heldig jeg er, som har funnet mannen i mitt liv i en alder av 22. Jeg vet at det er klisjé, men vet dere? Jeg elsker det. Jeg elsker å være lykkelig, og jeg elsker å vite at denne mannen er min. Jeg har vært gjennom ganske mye, og vært borti forskjellige gutter fra alle mulige slag. Jeg trodde helt ærlig aldri at jeg kom til å kunne slå meg til ro, og faktisk finne en gutt som behandler meg slik jeg fortjener å bli behandlet. For realiteten er at gutter flest er douchebags. Det er hvert fall hva jeg og mine venninner har erfart, og det fører jo til at man mister håpet. For det gjorde jeg.

Da vi møttes for første gang i Mexico, kjente jeg på sekundet hvor tiltrukket jeg var av han. Jeg mener, det skal jo ikke så mye til haha. For å være helt ærlig med dere, så tenkte jeg kjapt at han var en såkalt “player”. Dere vet den type gutt som liker å more seg, den typen som vet at han ser bra ut? Vi lærte hverandre å kjenne nokså bra i løpet av innspillingen, men selvsagt er det jo noe helt annet enn hvordan man er hjemme, utenfor denne bobla. 

Vår historie slo fart da han satte seg på flyet til Rhodos i fjor sommer. Med en gang han kom inn på nattklubben, begynte hjertet mitt å slå litt ekstra fort. For jeg hadde alltid hatt et godt øye til han, selv om jeg aldri ville innrømme det. Helt frem til da kunne jeg aldri i min villeste fantasi tro at han her? Han var mannen i mitt liv. Jeg kjente han tydeligvis ikke så godt som jeg trodde jeg gjorde. For det viste seg at denne gutten er hard på utsiden, men verdens fineste på innsiden. En mer lojal, kjærlighetsfull og snill mann skal man lete lenge etter. Nå som jeg vet hvordan en mann faktisk kan behandle ei jente, blir jeg så forbanna av å tenke på hva jeg har tillat meg selv å rote meg bort i tidligere. Og vet dere? Jeg håper at absolutt alle dere jenter som leser dette, en dag finner deres Pierre Louis.

Den dagen P går ned på kne, og jeg får æren av å bli hans Isabel Louis, kommer trolig bli den fineste dagen i mitt liv. 
 

43 kommentarer
    1. Det er nok ikke din intensjon, men dette kan ubevisst føre press på Pierre til å fri. Kanskje han føler seg litt presset til å fri i nærmeste fremtid fordi han føler at du forventer det så mye?
      Fint at du er lykkelig da!

    2. Ååå Isabel!! Jeg er virkelig lykkelig på dine vegne! Håper du alltid er like lykkelig som det du er nå, og måtte alt det gode hende deg i livet! Masse lykke til med Pierre, stå på! Jeg heier alltid på deg!

    3. Åååå <3 (håpet på at han allerede hadde fridd :(, Hahaha) men håper den dagen kommer snart!!! Love u guys

    4. Unner dere virkelig alt det beste turtelduer!!! <3
      Ja at alle jenter og gutter må finne en person som behandler dem med respekt, og helt fantastisk som de virkelig fortjener!! Amen til det altså! 🙂

    5. Åh nydelige dere to altså <3 Ble litt redd av overskriften selv! Dere er absolutt det perfekte par, men 1 år er litt vel tidlig for forlovelse bare! Haha syns nå jeg da 🙂
      Har selv vært borti douchbags, eller innerst inne tror jeg de er godhjerta gutter, men jeg og han/de var ikke meant to be (selvom det aldri er en grunn for å oppføre seg dritt) men man lærer så sinnsykt mye av å møte sånne gutter også! For når man først møter drømmemannen, så skjønner man fort hvorfor det ikke funket med de andre (og hadde tidenes kjærlighetssorg over) og som du sier; hvordan man faktisk fortjener å bli behandlet!
      Nei åh, kjærligheten altså <3

    6. Alle trodde han hadde fridd nå.
      Jeg tror han får noia fordi du maser så JÆVLA mye om det.
      “Vi må få barn ” vi må gifte oss” slapp av. Han hadde gjort d for lengst om han følte d samme. unnskyld for at jeg må si det

    7. Alle gutter er ikke douchebags, det er like mange jenter som gutter som er “dritt” mot kjæresten/den de holder på med. Du roter deg helt ærlig borti feil gutter om det er din erfaring.

    8. Når andre skriver og snakker om at du bare er falsk og at du ikke er et godt forbilde osv blir jeg så provosert! Dem ser faktisk ikke at du er et godt forbilde! Du viser faktisk alle at du tørr og ta dine egne valg og at du står for det du gjør, viser alle at man må gjøre det som er best for en selv og ikke bry seg om hva andre mener og sier. Og de som snakker om deg osv viser faktisk hvor svake de er, jeg tror ikke dem har tenkt på at de sårer og faktisk mobber! Dette må du takle hver dag for at du velger og ta dine egne valg! Her i verden må alle være innenfor A4!!! Jeg blir rystet over at noen kan rakke ned på et menneske på den måten uansett hva de gjør, ingen mennesker er like, tenk så kjedelig det hadde vært ingen å rakke ned på da 😀 Du er en flott jente! Du sier ikke noe vondt eller stygt om noen som rakker ned på deg, det står det respekt av! Er ikke alle som godtar at du er bedre enn dem og er vellykket! Stå på videre! Du er råååå!!! Klem

    9. Ååå så fint skrevet 😀
      Du burde være kjæmpeglad som har han ♡
      Ønske dåkker all lykke fræmmover som kjæresta og samboera 🙂 Dåkker e et fint par ♡
      Kjæmpe fine bilda ♡♡♡
      Klæm 🙂 ♡

    10. Dere har vel ikke vært sammen i ett år engang? Bare nyt å være kjærester, men å si du har funnet mannen i ditt liv etter noen måneder er å ta litt hardt i. Men søtt da

    11. “Jeg håper at absolutt alle dere jenter som leser dette, en dag finner deres Pierre Louis” – Isabel Raad 2016

    12. Isabelle Louise..Er du ikke stolt av ditt eget navn? Fint at dere har det bra, men skal du vente på at han skal fri? Er ikke det litt gammeldags? Kos dere så lenge det varer. Kanskje det varer i evig tid? Ingenting er bedre. Good luck

    13. så bra dere har de så bra, pierre virker som en kjærnekar med litt formange jente stalkere , og du isabelle er sykt pen, er foresten like gammel som deg . jeg også har en kjekk type er ikke bare bare me alle damene som prøver ødlegge for oss heller!! hehe lykketil videre på reisen deres, håper de blir forlogvelse snart !!:D:DD:

    14. Hvorfor står du alltid med bena i kryss? kan du legge ut et bilde der du står med bena rett ned inntil hverandre, og ikke i kryss? Skjønner at du er hjulbent og jeg tenker at det er derfor du gjør det. Men tror det vil være fint å stå med bena helt rett uansett.

    15. Jeg er også 22 år og har funnet mannen i mitt liv ❤️ Han gikk ned på kne når vi var på båt tur i solnedgang i Thailand og etterpå var det middag på stranden og så sov vi i et hus ved stranden ❤️ Det var en helt magisk kveld 💕 Nå har vi en fantastisk sønn på 1 år 🙂

    16. Håper dere holder sammen lenge, for dere ser ut til å kle hverandre godt (i alle fall som ungdomskjærester)! Husk å sett pris på hverandre, og ikke prøv å endre hverandre.

    17. Jeg fant mannen i mitt liv da jeg var 18. Denne uken feiret vi 29-års bryllupsdag. Man bare VET når d klikker❤

    18. Litt tett å “hinte” te Pierre via bloggen sånn 😉 ser Anna R gjør det samme og jeh blir så sykt flau.
      Hvis mannen vil sette en ring på den fingeren så gjør han det, men don’t be pathetic meanwhile 😉

    19. Vet ikke helt om lojal er et ord jeg ville brukt for å beskrive han. Han var tross alt utro mot din “bestevenninne”.

    20. “I en alder av 22″… Herregud, jeg trodde du var over 30!😳 Du ser jo sliten ut til å være 22 da.

    21. Ta vare på hverandre 💜
      Isabel kan jeg spørre deg noka , hvor har du kjøpt
      kjolen?
      Den er nydelig 😚

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg