å våkne opp til drama

adlinks

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

· IT IS FRIYAY BITCHES · 

Denne morgenen var noe interessant, dere. Jeg scroller alltid gjennom Instagram før jeg går opp av senga. I utgangspunktet gjør jeg det for å faktisk få inspirasjon til bloggen – det er jo så mange flinke jenter både når det kommer til sminke, hår og outfits. Et godt tips, om du kjenner deg igjen i det å være lite kreativ i det overfladiske spekteret om morgenen. I dag derimot, var det litt mer spennende greier å få med seg – ikke bare sminkelooks og dagens antrekk. Ser dere på Geordie Shore? Vel, jeg er en ivrig tilhenger og har følgt med slavisk siden sesong en startet. Om dere har sett forrige sesong selv, vet dere at Kyle dumpet Holly, for å så ta med seg to jenter hjem til huset dagen etter, rett foran ansiktet på henne. Etter det hatet hun han, ville ikke ha noe med han å gjøre, blabla.. Dere kan regla. Vel, nå er de sammen igjen. Jeg følger begge to på Instagram, og hver gang de poster et bilde av hverandre, blir det krig i kommentarfeltet.

Jeg vet ikke hva som er greia, men jeg synes det er veldig interessant å følge med på andres drama. Spesielt når det kommer til offentlige personer, for da er det så ekstremt mange utenforstående som skal mene og peke finger i hytt og pine. Det finner jeg veldig morsomt, haha. I dette tilfelle reagerer følgerne veldig sterkt, og fraråder Holly til å være sammen med Kyle med tanke på hva han gjorde mot henne på tv-skjermen. Det kan ikke være lett å stå sterkt når man har 4 mill følgere, og alle hater kjæresten din. Wow, sier jeg bare. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Topp her / shorts her / lignende øredobber her

 

22 kommentarer
    1. Det må igrunn være ganske jævlig.. men også morrsomt før dæm og få alt hate, det e så gøy me negative kommentara, man bli såå gla 😀 Hahahah og det e faen mæ fakta også, særiøst :-O Burde være heeelt motsatt, haha 🙂
      Fin du e idag, ha en fin Fredag 😀 ♡

    2. Du kunne ha vært modell, du hadde passa det også sia du e så tynn og et kjæmpe fint ansikt og et fint hår som alle jente ønske sæ, så dær e du vældi heldig 😀

    3. Synes ikke du selv det er et tankekors når; du blir provosert over lesere som interesserer seg for deg og Pierre sitt drama? Krangling, sex, krangling, sex. (Sånn fremstår det ofte fra din side)… “Har dere ikke noe bedre å bry dere om?” “Hvorfor nå det bety krangling at vi ikke har vært sammen på to dager?” “Drit i å vær så spekulerende” bla bla blaaaaa… Du sier det selv, du liker å følge med på andres drama. Da kan du vel forstå at andre er opptatt av deres?

    4. Du er så utrolig pen Isabell. Du er veldig morsom utifra jeg ser på Snapchat. Det jeg liker ved deg at du tar vare på familien din spess, your siblings. Folk ser kanskje deg som en bitchy jente, men det er du ikke. Du og Pierre er meant to be 🙂

    5. Du har en kjempe fin blogg jeg har blitt fast leser! Så koselig at du føler deg lykkelig med Pierre og at ting går bra med deg! Synes det er bra at du er så ærlig på bloggen også. Din blogg å da har du faktisk rett i å skrive akkurat hva du mener uten å få dumme kommentarer. Ikke bry deg om det, de er bare misunnelige det er ihvertfall sikkert .Du er veldig pen og har en kjempe kul stil så du hadde shoppet flere plagg fra Nelly her om dagen som jeg også hadde bestillt før du la ut det innlegget hehe shoppe gal jeg og haha. Ha en kjempe fin dag videre!

    6. Hahaha, drama er gøy og spennende så lenge man ikke står i det selv! 😀
      Ha en suuuuper kveld, fine du! Elsket toppen forresten<3 hadde jeg bare hatt silikon... Hah, klem!

    7. Seriøst, har den toppen i svart og føler puppene bare detter ut, bestilte den først i m og da datt de ut og i s sitter de litt bedre, men føler liksom ikke jeg helt kan bruke den….. Hvilken størrelse har du? eller bruker du noe annet for at den skal holde seg på plass?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg