jeg kan ikke tro det!

Dette er helt absurd! I går viste jeg frem innkjøpene jeg gjorde på Life-butikken, og jeg kan si dere en liten sak.. Night Time-teen fra Pukka er det noe magiske greier i, altså. Den skal i hovedsak gjøre en avslappet og rolig i kroppen, slik at man går i “hvile modus”. Pierre sliter veldig med å bli trøtt på kvelden (og da mener jeg veeeldig), så vi kjøpte den egentlig for å teste ut enda en greie, som muligens kan være til hjelp. Når kvelden kom i går, kokte vi opp vann, la teposen oppi og rørte i litt mandelmelk. Vi drakk opp hver vår kopp mens vi så på en episode, og vipps – begge to gjespet om hverandre. Altså, vi ble trøtte! Ordentlig trøtte, liksom! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg vet ikke om det faktisk er teen, eller om det er placebo effekten som tuller med oss – men uansett hva det er så vi er veldig happy! Jeg ville bare utnytte anledningen til å tipse dere en ekstra gang om denne, for det her er good shit. Ser dette kan se ut som en reklame, men det er det absolutt ikke. Haha, bare så det er sagt! Denne er kjøpt og betalt fra egen lomme, men jeg tenkte bare at det kan være andre enn kun vi som har nytte av litt ekstra hjelp når det kommer til nattesøvnen. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

YUMMI! God morgen, forresten. 

15 kommentarer

Siste innlegg