JEG HAR FÅTT NY SAMBOER!

Nå som Pierre er bortreist, ble det veldig ensomt her hjemme. Raijas roomie er også bortreist, så da bestemte vi to, ensomme sjeler, oss for å flytte sammen for denne uken. Raija og hennes lille flyttelass er på plass hos meg nå. Dette skal bli så koselig! Det er lenge siden jeg bodde med en venninne.  Jeg husker hvor gøy det var, da! Jente-tid er jo gull verdt! Nei, dere.. Raija og jeg skal storkose oss, og gjøre leiligheten mest mulig rosa til P kommer tilbake. Hehe! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

I tillegg er jeg barnepasser for lille Percy mens gutta er i Barcelona. Det ble brått ikke så ensomt som jeg hadde fryktet, likevel. Det fine er at jeg får øvd meg litt på det å ha hund 24 timer i døgnet, i en uke. Nå får jeg en forsmak på hva det vil by på, når vi skaffer oss en selv om ikke så lenge.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

YUM! Kveldens middag bestod av lasagne og hvitløksbaguetter, laget av Raija selvsagt! Hehe. Deilig å ha en som er like glad i å lage mat, som min vanlige samboer er. Jeg er heldig! 🙂 Resten av kvelden skal vi se på Real Housewives Of Orange County på storskjerm, og dytte i oss masse godteri. Perfekt torsdag, spør du meg!
 

26 kommentarer
    1. Kos dere <3
      Kan du legge ut mer på Snapchat? Det er så gøy! Bare å høre deg snakke om alt mulig rart, bare snakking og alt er spennende å så gøy!! Kan du legge ut på mystory nå? Og litt med hun du bor sammen med? Spam i vei det er så spennende

    2. Du over burde skamme deg. Vet du hva slags bedritent miljø du skaper. Blir lei meg. Tenk å rakke ned. Du er vel den siste som blr snakke om å ha en bra psyke eller ei. Fjomp

    3. Kjære, Anonym.. koffer må du være så frækk ? – Ka har ho Isabel gjort mot dæ !? – INGENTING så langt æ kan se og da syns æ også du burde holde kjæft før du veit ingenting 🙂

    4. Æ tørr no heller ikje og være aleina hjæmme og det betyr ikje at æ e psykisk ustabil førdeom, det fins mange dær ute som har det helt likens, så da e no isåfall alle psykisk ustabil og det kan man ikje gå rundt og sei.. det e frækt som f*** og et vær menneske burde skjønne det 🙂
      Så næi, Isabel 🙂 Du e ikje psykisk ustabil, da e isåfall alle det.. hahah 😀 ♡

    5. Er ikke nødvendigvis at man er ustabil, men jeg tror det er litt sundt og være litt alene men det er selfølgelig helt opp til hver enkelt, når man blir eldre lerer man seg og trives i sitt eget selskap:)
      Til K: Kan jeg spørre deg hvor gammel du er?
      Bella :)Ser det er flere som har spurt og jeg lurer litt jeg og 🙂
      Hvilken størelse bruker du i sko?

    6. Uenig med “psykisk ustabil”-kommentaren, men enig i at det er merkelig at du ikke klarer å være alene. Du bør øve litt på det, det er ganske digg 🙂

    7. K: I og med at du ikke “er” alene hjemme og heller ikke gitt utrykk for at du har samboer virker det som du kansje bor hos foreldrene dine og siden du kan legge deg til alle døgnets tider og sove til 16:00 virker det ikke som du jobber eller går på skole. Var derfor jeg spurte om alderen din 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg