ukens spørsmål

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

THIS WEEKS QUESTIONS

Hvor lenge skal du ha Percy?

– Jeg passer han frem til gutta kommer tilbake fra Barca på onsdag! Elsker å ha han her, så skal prøve å smiske meg til å få være barnevakt litt ofte fremover. Hihi! Hunder sprer latterlig mye glede, man blir så glad av å ha dem rundt seg.

Lurer på om du kan nevne fem ting i hverdagen som gjør deg glad?

– Pierre, leserne mine, familien min, god mat og Aloe Vera Mango drikken.

Går du nån gang i joggeklær ? 🙂 Om du gjør, kan du lægge ved et bilde, så æ får se 😀 Du e sikkert deeeilig i det.

– Det gjør jeg! Ofte på kveldene bruker jeg å hoppe i joggisen, eller ja.. Mer chill klær, da! Det er ikke ofte jeg tar bilder på kvelden da, så derfor dere ikke få se så mye av den siden på bloggen. Hehe.

Hvordan ble du og Raija kjent/venner?

– Vi ble kjent i en felles kompis sin bursdag for nøyaktig et år siden. Etter det har det vært oss to! Hun er en fantastisk jente, som jeg er SÅ glad i!

Litt ut av kontekst med innlegget, men hvor mye har du i leppene totalt? /hvor mange ganger har du fylt dem, og hvor mye hver gang?

– Nå har jeg rundt 2 ml, tror jeg. Jeg fyller på med jevne mellomrom, men ikke mye. Vi fokuserer mest på formen, og ikke fylden nå, siden de er såpass store.

Når du skal selge klærne dine, kan du gjøre det på den nettbutikken din da? For da har vi som ikke bor i Oslo også mulighet til å kjøpe 🙂

– Ja, jeg tror jeg mest sannsynlig blir å selge på nettbutikken min. 🙂

Lurer på om Pierre har gått på kokkekurs, eller er han selvlært når det gjelder å lage mag? Maten som han lager ser så innmari god ut, samtidig som det ser profft ut 😀

– Han har gått et år på matlaging (eller kanskje konditori?) på videregående, men ellers er han nokså selvlært. Jeg er hvertfall veldig happy med å ha en mann som er så flink på kjøkkenet. Hihi!

Bare lurte på om du og Pierre dusjer sammen? Haha unormalt spørsmål, men jaja.

– Haha! Ja, innimellom gjør vi det. Som oftest når jeg skal vaske håret, da. Om ikke blir det bare en evig kamp om å ikke bli sprutet i manken..

Lurer på om de positive kommentarene veier opp for de negative? Siden du har åpent kommentarfelt enda hvor mye ufortjent dritt du får!

– Det gjør de så absolutt! Jeg har det åpent fordi at jeg elsker å kunne kommunisere med leserne mine, selv om det kommer en del stygge kommentarer med på kjøpet. Heldigvis veier det veldig opp for alt det negative! <3

Stoler du 100% på pierre, selv med tanke på fortiden hans?

– For å være ærlig slet jeg mye med det i starten, som i hovedsak er grunnen for at det tok så lang tid før vi offisielt ble sammen. Vi holdt på ganske lenge, men jeg var så usikker på han. Heldigvis har han motbevist alle mine tvil, og jeg kan med hånden på hjertet si at jeg stoler på han til 100% nå. Man merker virkelig om man faktisk elsker hverandre, eller om det er mindre seriøst. Pierre viser sin kjærlighet til meg hele tiden, flere ganger til dagen. Han gjør meg så lykkelig, og ikke minst trygg på han at noe annet hadde bare vært veldig utenkelig. 

______

Still gjerne spørsmål til neste uke!

38 kommentarer

Siste innlegg