ukens spørsmål

affiliateslink

Hvordan klarte du å stole på Pierre? Har du noen tips? Jeg holdt på med en gutt, men han sliter veldig med å stole på jenter etter at eksen hans var utro, selv om vi vil være sammen. Hvordan kan få han til å stole på meg?

– Dette spørsmålet var ganske bra, så jeg tenker å skrive et helt innlegg om hvordan vinne tilliten. Jeg har fått med meg at mange synes det er spennende med tips og triks om hvordan å beholde gnisten, ta vare på forholdet osv. Et innlegg kommer! 🙂

Hva savner du mest fra paradise hotel?

– Det begynner å bli en stund siden vi spilte inn, så minnet mitt er ikke lenger ferskt. Jeg savner vel det å være på hotellet, sånn generelt. Det var veldig spennende og ikke minst gøy! Absolutt en super opplevelse som jeg aldri ville vært foruten. Tenk om jeg ikke hadde deltatt, da? Jeg hadde jo ikke truffet Pierre. Wæh!

Hvor mye koster leiligheten deres i mnd? Skal flytte til Oslo neste år så bare ren nysgjerrighet.

– Vi betaler 18.000 kroner i måneden. Veldig dyrt, men det er jo bare kortvarig frem til vi kjøper eget på nyåret. 🙂 Gleder oss veldig!

Hei, lurer på hvor jeansen med hull er fra? Den du nylig sendte på snapchat.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

– Den finner du her.

Lurer litt på hvilke interesser du har utenom utseende, sminke, klær, shopping? Eller er det alt liksom?

– Vel, det er vel mine største interesser, kanskje? Jeg elsker alt som er overfladisk, hehe. Ellers liker jeg å lese bøker (når jeg er på ferie vel og merke), jobbe og tilbringe tid med mine nære og kjære.

5 år frem i tid, hvordan er livet ditt da?

– Da har jeg og Pierre bygget og flyttet inn i drømmehuset, to pomeranians, fete biler og et liv fylt med mye reising, lykke og kjærlighet. Jeg synes sånne spørsmål er veldig vanskelige å svare på, da man virkelig ikke kan forutse hva fremtiden vil bringe. Det er vel i grunn det som gjør livet så spennende også.

Er Pierre sjalu?

– Vel, han er jo beskyttende om jeg kan si det slik. Jeg gir han dog ikke grunner til å bli sjalu, så det er ikke et problem her i hus. Men vi er jo kjærester, så sjalusi forekommer jo i blant, fra begges parter. Slik er det jo i alle forhold vil jeg tro. Og det er bare sunt! Hadde han aldri blitt det, hadde jeg nok begynt å lure. Hehe. 

Hva heter du på snapchat?

– IsabelSraad heter jeg!

Synes du at andre bloggere kopierer deg litt?

– Nei, det har jeg ikke tenkt noe over. Hva tenker du på da?

Hvordan kan du tjene 200 K i mnd, men gå i så mye tacky klær?

– Vet du, smaken er som baken. Selv om jeg tjener godt, betyr det ikke at jeg trenger bruke alle mine penger på dyre merkeklær. Det interesserer meg ikke. Jeg syes at jeg kler meg fint, og det er det viktigste. Du trenger ikke nødvendigvis si deg enig i det, men heldigvis kjøper jeg klær til meg selv, og ikke til deg. 🙂

Hva er favoritt antrekket ditt?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jakke utsolgt, lignende her og her / solbriller her / topp her / choker her / sandaler her / bukser lignende her / klokke her

____________

STILL GJERNE SPØRSMÅL TIL NESTE UKE!

60 kommentarer
    1. Liker kombinasjonen med at du skal ha to pomeranians å reise mye. Tyder på at du ikke vet hva det innebærer å ha hund. Greit at du har vokst opp med hund, men da har det vært en voksen person med hovedansvaret. Du hadde vel mest ansvaret for kosing helt til du ble lei. Beklager, men syntes synd på en hund som ender opp hos deg!

    2. Anonym: Man kan fint reise innimellom når hundene er voksne. De kommer til å være trygge og godt kjent med både min og Pierres familie, så det vil ikke være krise om de blir passet av noen de kjenner godt, og er trygge på. Det å ha valper er derimot en annen sak, men nå er dette om fem år, og ikke nå. 🙂

    3. Må bare si at jeg elsker måten du setter sammen outfits på. Du ser smashing ut hver dag! – Jeg lurer på hvor du får kles-inspirasjonen din fra?
      – Lurer også på hvor ofte ca. du handler klær og hvilken butikk eller nettbutikk du handler på mest?
      Ser veldig opp til deg når det gjelder måten du kler deg på. Ha en ellers fin kveld 🙂

    4. Reise innimellom ja! Da er det snakk om 2 ganger i året. Du skriver du vil reise mye? Det ser ikke jeg på som det samme som innimellom

    5. Lol, tror Isabel klarer veldig fint å passe på hundene sine i nærmere framtid:-) slutt å pirke på hver eneste ting folkeens

    6. Til du som skriver at hun ikke vet hva d er å passe på hunder: SHUT THE FUCK UP :-).
      du er driiiiitpen isabel. Altså, ikke rart folk er misunnelige på vakre deg <3

    7. Kjære Isabel Raad. Som lever på en sky, tydelig uten noen form for bekymringer. Kjære Isabel Raad, med sprøytearr i ansiktet, og operasjonsarr på kroppen. Du er 21 år, bare et barn, men samtidig voksen. Hva med å tenke 10 år frem i tid? Skal du ha denne bloggen for å eksponere ditt tilsynelatende perfekte liv? Nei, du skal vente og se om det dukker opp en annen mulighet. Hvor lenge skal du vente – årene går fort!?
      Navnet ditt er ødelagt. Du har ingen fremtid, ingen vil se deg på TV, og hvis du plutselig skulle dukke opp på et program, så er det DEG TV-seerne snakker om: “Er det ikke hun som ser ut som en dukke? mm.”
      Ikke ta deg nær, jeg setter det bare veldig på spissen fordi jeg vil du skal innse ting. Jeg brenner for å se mennesker lykkes, men det du gjør nå er _ingen_ suksessformel for å ha et bra liv. Jeg ønsker deg det beste, men tenk over de valgene du gjør.
      Og bare for å avslutte med å si at jeg håper du ikke blir innlagt med kreft. Det du gjør med kroppen din, det er ikke bra. Og ikke hør på eksperter på feltet, de lyver for å kunne selge og tjene penger på din uvitenhet.
      I’m out.

    8. Anonym: Haha, “ikke hør på eksperter på feltet, de lyver”. Vel, du er ikke noe bedre, ditt stakkarslige netttroll. Hva er dette å si til et annet menneske??? Håper for Guds skyld du har det bedre med deg selv nå.

    9. Hei! Jeg så det programmet om netthat, og jeg lurer egentlig på om du er fornøyd med fremstillingen? Virker som programlederen bare tenkte “jaja, hun velger dette selv”, og at han tok f.eks. Sophie Elise mye mer på alvor. Tenkte du også på det? Og var du klar over at du skulle være en så liten del av programmet?

    10. ^ For det første så kan man ha med seg små hunder under 8 kilo om man flyr med SAS, da får man ha de med sitt eget sete også. Så les deg opp før du hyler ut om at andre ikke kan ta vare på dyrene sine!
      ^ Du skriver “ingen suksess formel” , når faen ble det en oppskrift for hva man kan se på som suksess? Når man oppnår og er tilfreds med livet man lever, da har man oppnådd suksess. Hva som er suksess for akkurat deg, er ikke nødvendigvis det for noen andre. La folk leve som de vil, og gi bruksanvisningen for livet ditt til noen andre. Ville ikke fulgt den, for man kan fort ende opp forhåndsdømmende og jævlig som deg.
      Så til deg Isabell, stå på! Det kan umulig være lett med så mye dritt, syntes du takler det enormt bra 🙂

    11. herreguuuud! barnslige mennesker som må skrive dritt til andre! dere er på bånn for og si det mildt.. dere kan umulig ha det godt med dere selv ,for ikke og snakke om oppdragelse noe dere tyeligvis har mistet/ikke hatt i det hele tatt!
      liker bloggen din Isabel ikke ta deg nær av ord:)<3

    12. Jeg sendte inn en kommentar om kopiering av deg, den ble ikke godtatt tydleigvis, men kanskje det er for du ikke vil ha andres bloggnavn på din blogg, forståelig. Men hun skriver mye de om de samme temaene så deg bare dager etter..

    13. Hei Isabel 🙂
      Hvordan får du til å lage så store krøller som du har på nederste bilde under “Favoritt antrekk”? Og hvordan får du den fyldigheten og volumet i håret??
      Håret ditt er helt nydelig! #jelly!

    14. Jeg har ennå ikke forstått hvorfor du i det ene øyeblikket sier Pierre var utro, mens i det neste mener du at de aldri var sammen og han var derfor ikke utro? Kan du forklare dette hehe

    15. hei ville satt veldig pris på svar fordi jeg finner ingenting om det på nettet. Tok silikon under muskelen slik som deg for 3 uke siden og puppan mine er fortsatt kjempe harde. Begynner å bli litt nervøs for om det kan være komplikasjoner. Hvordan erfarte du det? Tok det lang tid før du kunne presse puppan inn mot hverandre uten problem og til de blei myke? Trenger omså ikke ta det me i spørsmålsrunden. Omså bare svare her, takk på forhånd

    16. Hva er dine tanker om selvutvikling i den jobbendu har? Har du ønsker om å bli bedre og dyktigere i den bransjen du er i? Hva tenker du om forholdet mellom kvalitet og kvantitet når det kommer til blogg?

    17. Hvilke filler og hvor mange Ml har du i leppene dine? Jeg skal snart fylle så vil gjerne vite 😀 de er utrolig fine! Håper du svarer(:

    18. Vet du, jeg synes nesten det er litt trist å kommentere bloggen din, Isabel.. Av den grunn at det er så mange som bare kommenterer dritt til deg. Må si jeg blir helt sjokkert når jeg ser med egne øyner hva enkelte faktisk er kapable til å skrive i kommentarfeltet ditt. Nå var ikke dette kommentarfeltet det værste, men jeg har sittet med tårer i øynene flere ganger tidligere fordi jeg har tenkt på hvor mye det må såre for deg å få slike fæle kommentarer.. Selv om jeg personlig ikke ville tatt operasjonene som du har utført, så faller det meg ikke inn i det hele tatt å skrive fæle ting om deg og operasjonene dine – nettopp fordi det er dine egne valg og du bestemmer selv over ditt eget liv 🙂 Noe jeg tenker er en tankegang som de fleste har i dette landet – men tydeligvis ikke utifra all hetsen du har fått..
      En ting skal du vertfall vite, Isabel – du er en av de aller flinkeste bloggerene etter min mening vertfall! Det er jammen ikke en selvfølge for de fleste bloggerne å oppdatere bloggen like mye som du gjør. En annen ting er at du har varierende innhold i bloggen din, og du deler mange personlige ting med oss. Dette står det respekt av – og INGEN kan si at du gjør en dårlig jobb, isåfall er det bare piss! Dessverre er det slik at et stort antall jenter er svært sjalu av seg, og sliter med å unne andre goder – noe du ofte må du ta følgene av dessverre.
      De fleste drømmer nok om å ha en så stor blogg som du har, en så kjekk kjæreste, og ikke minst – være like pen som du er <3 For enkelte blir dette enklere å takle dersom de skriver dritt til deg fordi da føler de seg mye bedre selv, vertfall for en liten stund.. Ta til deg de positive kommentarene, og eventuelle konstruktive - men for all del ikke ta deg nær av de heslige og fæle, de bare ødelegger og er som oftest skrevet av mennesker som sliter noe vanvittig med seg selv..
      Stå på Isabel, gjør hva enn du vil, bruk pengene dine på akkurat det du har lyst til og lev livet som du har fått muligheten til å leve! Det er fint å gi penger til organisasjoner som hjelper andre, ha fadderbarn, og dele litt goder med andre som ikke har det så bra - men dette er helt opp til deg selv <3
      Klem fra fast leser som synes du gjør en kjempegod jobb!

    19. Har spurt om dette flere ganger nå, men prøver igjen. Kan du fortelle litt om hvorfor du valgte å bytte navn fra Shirog til Isabel? Og hvorfor du valgte akkurat Isabel? ^^

    20. Disse innleggene er de beste! Kanskje du kunne hatt en spørsmålsrunde snart ? Eller svare på “de mest spurte spørsmålene” gjennom hele bloggkarrieren ?

    21. Isabel da, anonym sin kommentar var jo satt på spissen! Ikke ta deg nær av det for det er jo ikke frekt ment. Noe inni deg vet jo at blogging og blotting av privatliv ikke vil være poppis 50 år frem i tid.
      Det var satt på spissen som en tankevekker og er langt ifra å være nettroll. Du virker veldig care i det ene øyeblikket og veldig hårsår i det neste.
      Til og med jeg lurer på hva planen til bloggerne er.
      Sophie Elise har skrevet en bok og hun er veldig engasjert i viktige ting samtidig som hun bruker sin stemme til å kaste lys over saker som angår oss alle. Linnea Myhre har også skrevet bøker mens andre bloggere jobber og studerer ved siden av.
      Med tanke på alt du har gjort siste året i fort oppoverbakke så kan du ikke bæse bare fordi man stiller spørsmål ved deg også.. Mange av oss blir litt satt ut av deg og lurer på når du ska bli fornøyd og rolig i dæ selv…

    22. Kan du slå opp ordet “dog” i ordboka? Kanskje litt greit å vite hva ordet betyr/hvordan det skal brukes før man bruker det:)

    23. Hei Isabell. Dette er første gang jeg kommenter på bloggen din. DU får altfor mye dritt. Hvis jeg hadde vært 21 år, oppnådd det samme som deg, hadde jeg flusha penger, kjøpt klær, spist ute – ja kost meg. Du er ung, lever bare en gang. Tiden for forpliktelser kommer tidsnok. Jeg var der selv i ungdommen. Mann med mye penger. Levde i nuet. Hadde det utrolig artig. Brukte opp pengene. Men vet du hva, bedre å gjøre det når du er ung. For da er du ferdig med det når forpliktelse kommer. Når den tid kommer klarer du det likevel. Og en annen ting. Hvorfor skal alle som tjener gode penger gi til andre? Hvorfor må alle være samfunnsengasjerte? Nei Isabell – Kos deg. enjoy life. Peptalk fra meg som ønsker at folk skal få leve akkurat som de vil. Drit i janteloven. Dessuten er du utrolig vakker. Ha en koselig helg.

    24. Jeg får mer og mer sanesen for deg Isabell! Og jeg synes synd på deg, når jeg leser alle de uhyhgelige kommentaren om deg ❤ det er godt at du tør å leve livet ditt sånn som du vil, og ikke bryr deg om andre som synes du lever dårlig, vær så snill ikke forandre deg! Gjør som du vil!
      Selv om du gjør det allerede 😂❤

    25. Pierre var ikke utro med Isabel mens han var sammen med Martine, han var utro med en annen jente. Altsa: Når Isabel og Pierre rota sammen første gang var det slutt med Pierre og Martine. Sånn har jeg forstått det!

    26. Når du tjener så ufattelig mye på bloggen din? Hvorfor ikke bruke noe av det til veldedighet og ikke bare bruke alt på shopping?

    27. Vel
      01.10.2016 kl.14:44
      Når du tjener så ufattelig mye på bloggen din? Hvorfor ikke bruke noe av det til veldedighet og ikke bare bruke alt på shopping?

      Hvordan vet du om Isabel donerer penger til veldedighet eller ikke? Er ikke alle som føler for å hyle ut hver gang de donerer noe til en god sak vet du 🙂 Eller, jeg vet ikke med deg, men for meg så fremstår det i så fall som at man da donerer penger for å få “creds” for det. Mer beskjedent å donere i det stille (noe Isabel muligens gjør- for alt du vet)

    28. isabel, jeg har hatt mye delte meninger om deg og det skal jeg være helt ærlig med. det er ikke helt sånn at jeg finner det du skriver inspirerende og jeg liker ikke alltid måten du blogger på heller, men når det skal sies så har du noen gode kvaliteter som jeg virkelig savner hos de andre store bloggerne. du virker veldig ekte, du er spontan og åpen og du deler liksom alt. det virker jo veldig som at du BRYR deg om bloggen og faktisk vier livet ditt til det omtrent. ta for eksempel sophie elise, som jeg i utgangspunktet er/var fan av og som alle skryter til skyene av, hun lyver til leserne sine og virker til tider overlegen ovenfor bloggen. jeg synes forsåvidt hun er overvurdert.
      synes det er viktig at man ser litt på det på den måten også, og jeg håper flere kan se det til tross for all snakk om dårlig forbilde og operasjoner. du er flink og det er en grunn til at du har mange lesere og bloggen er suksessfull. jeg bare håååper du bruker det til noe fornuftig. OG, grattis med kommende hund men vær så snill: en pomeranian krever MYE jobb og de lever veldig lenge. IKKE bli som sophie elise som reiser fra den i hytt og pine og som bruker den for bloggen. er så utrolig trist å se.

    29. Jeg har/hadde? en bestevennine, vi var sammen hele tiden før, og fant alltid på mye gøy sammen. Nå i det siste føler jeg hun dicher meg mer og mer.. Hun spør aldri om å finne på ting, og hver gang jeg spør så kan hun ikkje. Har du noen tips til hva jeg kan gjøre for at det kan bli betre mellom oss?

    30. Kan du klæ deg, så kan du nå gå med hva det måtte være. Jeg, er helt enig med Isabell, man må ikke gå med merkeklær får å se bra ut:) tommelen opp!!! Ofte går jeg med klær som foreksempel en genser som jeg har betalt 100kr for, tro meg det har skjedd ofte at folk spør i butikken helt randoom folk hvor har du kjøpt denne.
      Stå på Isabell, du er god:))

    31. Kan du fortelle om møtet ditt med Justin Bieber? Du skrev jo du møtte han, men aldri noe om det? 🙂

    32. Heii Isabell! Jeg lurte veldig på om du vet hvor man kan se fjorårets sesong av Paradise hotell? Den ser ut til å være slettet fra tv3 play, så vet du om et annet sted ? Gjerne gratis!

    33. ” to pomeranians, fete biler og et liv fylt med mye reising”… Du vett tydligvis isje koss det e å ha ansvar for et dyr

    34. Hvordan kan folk få seg ril å skrive sånt til et menneske, som dere ikke kjenner en gang!! Isabel stå på elsker bloggen din❤️

    35. Alle dere som slenger dritt. Hvorfor? Dere bruker tiden deres på å si at Isabel ikke har noe liv, når det er nettopp dere som ikke har noe liv. Nå blir det sikkert sånn at jeg ikke heller har noe liv siden jeg skriver dette men jeg vil bare si det. Isabel har vel ikke gjort noe mot dere, har hun? Så hvorfor skal dere rakke ned på henne? Hun gjør bare jobben sin på sin måte, det betyr ikke at dere skal si det er feil fordi dere synes det. Alt Isabel skriver, skriver hun til de som faktisk vil lese bloggen, ikke til dere nett mobbere. hvorfor ville hun ha giddet det? Men dere er kanskje ikke så smarte, for det dere gidder å bruke tiden deres på er å skrive hat til en annen person som dere sikker bare er sjalu på! Hun deler mye, men dere kjenner henne ikke! Det gjør jo ikke jeg heller men jeg tror veldig godt hun kunne ha tatt vare på en hund, hvis dere har sett snappen hennes har ho bevist det. Hvis dere har det dårlig eller vondt hjemme ikke la d gå ut over andre, snakk heller men noen du stoler på med dine problemer ikke noe du synes er et annes problemer. Isabel er ikke perfekt men det er jo ingen, men hvis dere tror dere er bedre mennesker en Isabel tar dere nok feil. Etter det jeg har lest og hørt er ho snill og søt. Ja ho bruker sikker mye penger, men ho fortjener bare ikke hat.
      Så vær så snill å slutt, det er teit. Det sårer flere en dere tror! Dette gjerder egentlig alle bloggere men denne teksten handler mest om Isabel.

    36. Jeg blir så glad av å lese bloggen din! Det virker ikke som det finnes noe vondt i deg, du virker så snill! Du er veldig pen og❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg