Jeg angret rimelig kjapt

affiliateslinker

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jakke her / body her / skjørt her / sko her / skinnhansker her  

_____________

Altså, la oss ta et minutts stillhet for den LATTERLIG lave temperaturen det er utendørs nå. Hva skjeeer? Jeg tok på meg skjørtet og ante fred og ingen fare.. BOOOM sa det, og brått skjønte jeg ingenting. Jeg vet at det er Oktober, men likevel.. For en helomvending været plutselig har tatt. Helt krise er det! Jeg nekter tydeligvis å innse at sommeren er over for lengs.. Det betyr bare en ting – vi må komme oss på ferie fortere enn svint. 

28 kommentarer
    1. I det ene øyeblikket lager du en lang roman av et inlegg om hvor mye du gleder deg til høst her hjemme i Oslo. I det andre øyeblikket vil du på ferie “fortere enn svint” ??? Skjønner ik no

    2. Så vakker og glamorøs du er, så er nok du den siste som trenger å bekymre seg over kulden. HOT HOT HOT!!! <3

    3. Hei Isabel! Jeg leser ofte bloggen din og synes den er kjempe bra! Jeg lurte på/hadde et forslag til et mulig innlegg! Du har veldig mange lesere hver eneste dag fra hele Norge. Jeg har akkurat flyttet til Stavanger og kjenner ingen i byen og før jeg starter på studiet så er dt få plattformer å møte nye på! Lurte på om du kunne ha et innlegg med folk fra ulike deler av landet som kunne sende deg e-post om hvor i landet de var og hvordan venner de søkte så man kunne ta kontakt med hverandre! Bloggen din er såpass kjent og ville vært en super plattform for folk å bli kjent med hverandre! Skjønner om det ikke passer for deg! Er bare et forslag! Ellers; superflink til å blogge skal du ha! Ha en fin dag videre

    4. Hvorfor føler du at du må sminke deg hver dag? Du er mye penere og mer sexy uten. Utfordrer deg til 1 dag all natural! 😉

    5. hei, du er en fantastisk blogger og jeg digger deg. Du er kjempe fin. fortsett sånn som du gjør.
      kan du lage en video der du viser hvordan du sminker deg? 😛 <3

    6. Har jo vært kaldt i noen dager nå ,du har vel merket det,eller kanskje du ikke har vært ute på en stund

    7. Off du vet verken hva du skriver ellr hva du gjør, brenn i helvette bitch ellr lær deg å husk hva du har skrevet i innleggene dine! Gud gleder meg til den dagen du må gå på nav fordi alle leserne har forsvunnet, ekkle pakkistryne

    8. Å gå bak navnet anonym viser hvor feig du egentlig er, for et forferdelig menneske du er som får deg selv til å skrive slike kommentarer! Isabel er en kjempe flink blogger, og den eneste bloggen jeg får meg selv til å lese. Blir utrolig sint når jeg ser hvor ufyselige mennesker blir på Internett bak “anonym”, hun har skrevet tidligere hva hun liker ved høsten og ikke at hun elsker kulden. Så jeg tror du burde skaffe deg bedre hukommelse ikke omvendt! All cred til deg Isabel, du har kjempe fin stil og sminke! Digger bloggen din, hilsen fast leser

    9. Elsker bloggen din Isabel! Men enda mer elsker jeg klesstilen din og måten du setter sammen antrekk på👌 Jeg skal på ferie nå snart og lurte på om du har noen tips til steder og finne fine bikinier som ikke er alt for dyrt?

    10. Hei! Vil ikke skrive noe stygt altså, men bare sånn du er mer obs kanskje til neste gang.. De hanskene dine er ekte skinn, og det er da altså huden til en av kuene vi kan ha her i lille norge også.. Det kan faktisk være så sprøtt også at hvis flere støtter skinn produksjonen, så gir man også sin støtte til at hundeskinn og katteskinn kan komme enda mer ut på markede, og det ønsker vel ingen:/ uff…… Noe som allerede er helt normalt mange plasser.. Jeg vet du snakket om ønske om å prøve å være vegetarianer en gang, men vær så snill at du med din makt går bort ifra ihvertfall alle ekte skinn produkter.. Da gjør du hvertfall litt! Jeg er selv en helt normal jente, med ett enormt hjerte for dyr bare.. Og ønsker bare at folk tar bedre valg hvis de velger å ikkje bli veganer eller vegetarianer.. Dyrene lider så enormt allerede:/ legger ved en rask lese link hvis du har tid.. Du virker som en jente som er veldig omtenksom, så da fortjener dyrene også det.. Vi er virkelig ikke bedre enn dem. Og katt og ku og gris og hund er virkelig ikke forskjellige.. Håper du leser linken.. Bare litt ihvertfall..:) og kanskje boikotter skinn fremover… Håper det..:) hadde betydd mye!!
      http://www.dyrsrettigheter.no/kjottindustri/landbruk/skinn-et-biprodukt-med-bismak/

    11. Hei, isabell! Liker deg og bloggen din utrolig godt, men hadde elsket hvis du hadde tatt avstand fra ekte pels og skinn. Ikke sikkert du er klar over hvilken smerte dette påfører dyrene, men med et raskt YouTube/Google søk så finner du veldig fort ur av hvilken dyremishandling jeg snakker om 🙁 Når du har så mange følgere så ville det vært flott om du brukte plattformen din til å spre et så godt budskap! Er så alt for mange som ikke er klar over hva den industrien egentlig holder på med.. hadde gjort meg utrolig glad😍 Syntes du virker som en flott jente som får ufortjent mye hat, men akkurat dette er jeg ikke enig med deg i, dessverre… håper virkelig du tar deg tiden til å sette deg inn i hva jeg snakker om, du kan være med på å gjøre en forskjell!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg