ser jeg bra ut slik?

affiliateslinker

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeans her / body – lignende her / jakke her / sneakers her

____________

Jeg begynner å få sansen for den røffere stilen, jeg! Det er noe med den der følelsen jeg får av å gå kledd i hel sort, og ikke minst føler jeg meg som en bad ass b*tch haha. Jeg liker det! Nå gjenstår det bare å høre deres dom. Hva synes dere? Kler jeg denne stilen? Jeg får forresten ofte spørsmål om hva jeg har på leppene når jeg har rød leppestift, og normaltsett bruker jeg en lipliner fra Dior + leppestift fra Chanel, men ikke nå lenger. Jeg har nemlig oppdaget denne her! SÅ latterlig fin at jeg dåner. Det er denne jeg har på når jeg har røde lepper, altså. 🙂 

51 kommentarer
    1. Hei! Det kan være litt stilig, men helt ærlig liker jeg deg bedre når du går i mere “fargerike klær” som foreksempel blå jeans osv. Syns du kler farger imed at du har veldig mørkt hår og bryn (: Men selvfølgelig er det tøft med en litt mere bad style, haha! Liker bloggen din <3

    2. Kler det meste du! Veldig fin! Selv om jeg kanskje synes du er enda finere litt mer classy:-D
      Uvant å se deg med rufsete hestehale og! Ikke den glatte, hihi! Sykt tøft antrekk da:-) ha en fin kveld!

    3. Jeg syns du kler denne stilen!! men jeg liker best den søte stilen med litt farger og lysere lepper. Jeg syns man skal bytte litt på, og noen ganger kjøre det litt røffere også!! Utrolig fin du er isabel

    4. Ikke tenk på hva haterne sier!! tenk heller positivt og på at det er haterne som gjør deg “famous! stå på<333

    5. ingenting å klage på stilen din<3 kunne dokk hatt ein "lyric prank", whats on my iphone, og whisper challenge, vidio?? dokk to er noko jeg kunne sett på fra morgen til kveld. for det første så er jo trossalt dokk to noen fininger å sjå på. I LOVE YOU<33333333

    6. Dette syns jeg ikke du kler i det hele tatt for og være helt ærlig. Det er liksom ikke deg, føler hvertfall jeg da. Syns du kler mere den classy stilen, men en ting du hadde kledd hadde vært sånne “Boyfriend jeans” og en litt mere chill stil. Hvis du skjønner hva jeg mener. Forresten! Hva er greia med at du går med skinnjakker og andre jakker utenpå armene?? Ser jo rett å slett tåpelig ut, haha men det kan jo væge en ny greie som jeg ikke har fått med meg hehe 😛 Du kler også mye mere lyse lepper!

    7. Synes det meste kler deg, helt ærlig! Haha, men jeg synes du er finest når du kler deg en god blanding, hehe, liksom at du er ikke heeelt den søte lille jenta, men en liten blanding mellom pent, søtt og røft! Ellers så kler du jo egentlig alt!
      Du stråler! Håper du har det bra! Og jeg synes du er tøff som deler så mye til tross for alt hatet du får, men jeg elsker bloggen din! Stå på <3

    8. Synes du kler det meste jeg! Denne stilen er skikkelig kul og røff, og du kledde den innmari godt, så hadde jeg vært deg hadde jeg driti i haterne og fortsatt og gå med det 🙂

    9. Du er både vakker og søt. Helt sort blir for hardt. Anbefaler deg å myke opp stilen med noen megafeminine plagg og smykker, og så kan du ta skinnjakka og tøffe sko. Da får du er tøff stil som er mer balansert

    10. Jeg kler meg selv kun i svart fordi jeg føler det får frem hvem jeg er, og jeg føler det er det eneste som kler meg, så jeg er absolutt for denne stilen. Jeg synes du kler det utmerket, men personlig foretrekker jeg den classy stilen på deg. Det er mer hvem du er føler jeg, men du kler det veldig fint og som sagt er det jo morsomt å kunne variere når man føler for det!

    11. Man er ikke hater om man svarer nei, når hu spør om hun kler denne looken? Synes det er så mye som blir kalt netthat som overhodet ikke er det.
      Men jeg liker deg i denne looken jeg, føler bare de perleøredobbene er veldig vgs og ikke passer helt inn, ellers synes jeg folk flest er penest med en mer avslappet stil, når det ikke ser ut som man har prøvd så hardt 🙂

    12. Synes du burde øve litt på posingen din? Føttene dine får deg til å se litt klumsete ut, men sikker på det blir mye bedre om du tenker over og prøver å øve på det

    13. Døds kult! Digger det!
      Av en eller annen grunn ble jeg veldig glad av å se at du brukte denne genseren, som du har brukt før! Da du var i Stavanger på hotell med venninnene dine, om jeg ikke tar helt feil. Du har så mye fint at du burde bruke det oftere <3 klem

    14. HVORFOR kan du ikke øve på posering??? Seriøst! Det begynner å bli pinlig nå! Du MÅ vurdere å jobbe med poseringene dine… Aaaarhhh.. *oppgitt

    15. Kan ikke dere eksperter over her kanskje gi hun noen timer med poseringleksjon da? Herregud så mye det skal gå an å klage på..
      Jeg syns dette kledde deg utrolig bra! Men du kler jo som sagt det meste, fine 🙂 Bare et spørsmål: hvorfor har du jakkene hengende på skuldrene? Mulig det er mote nå, jeg følger bare ikke med på akkurat det punktet! Haha

    16. Syns det var kult jeg 🙂 Kunne du ha laget en video der du sminker leppene dine/hvordan man bruker lipliner? Jeg er så dårlig på det 😛

    17. Nei, i min mening blir det rett og slett alt for svart og mørkt. Med hvite sko og en rød skinnjakke hadde det blitt stilig! Syns også det hadde vært morsomt å sett deg med en litt mer avslappet stil! ☺️

    18. Syns du passer denne stilen sykt bra, elsker svarte klær jeg også. Syns du burde gå helt svart mye åftere<3
      Stå på

    19. jeg syns at du er kjempe pen, men jeg syns du er utrolig fin når du går med classy klær. når du pynter deg, går med lange jakker. ikke frekt ment men jeg syns ikke du kler den “rocka” stilen, eller svart generelt

    20. passet deg<33 Og det er slemt at folk skal skrive masse dritt om deg.. du fortjener det ikke.. hvis de ikke har noe fint å skrive om deg så burde de ikke skrive noe.

    21. Du er nydelig, det mener jeg. Men jeg forstår ikke poseringen din? Du poserer slik gjentatte ganger (jeg vil påstå, nesten hver gang) med benet tydelig satt foran det andre. Jeg forstår at du skal se lenger og slankere ut, men det er helt opplyst. Se til feks Sophie Elise for inspo. Du kan bedre!☺👏

    22. Hva faen er det dere folk som skriver stygge ting tenker meg? Du hadde ikke blitt glad hvis noen hadde gjort det mot dg! Isabell og Pierre bruker veldig mye tid på blogging, osv. Så,at dere virkelig orker og ta dere tid til og kommentere noe sånt, helt unødvendig!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg