I ET SVAKT ØYEBLIKK

affiliateslenker

Har dere lyst å fornye høstgarderoben? Nå som sommerklærne skal pakkes bort, er det på tide å tilføre noen nye tilskudd til klesskapet! I et svakt øyeblikk begynte jeg å surfe på Nelly, og plukket ut mine favoritter for øyeblikket. De har SÅ mye fint, at jeg dåner. Helst vil jeg klikke hjem absolutt alt, men ettersom at jeg enda ikke har fått hentet en svær pakke som har ankommet på postkontoret, konkluderer jeg med at jeg får nøye meg med dens innhold i første omgang. Hihi! Lakkskoene pluss den hvite kjolen må jeg klikke hjem, da. Å style de to sammen, med en røff skinnjakke over tror jeg blir døds kult!

.     .     .

· TODAYS FAVOURITES ·


1. her / 2. her / 3. her / 4. her / 5. her / 6. her


1. her / 2. her / 3. her / 4. her / 5. her / 6. her

1. her / 2. her / 3. her / 4. her / 5. her / 6. her

1. her / 2. her / 3. her / 4. her / 5. her / 6. her

6 kommentarer
    1. Hei kjære!
      Jeg liker bloggen din veldig godt, og deg som person, virkelig. Jeg vet at dette er deg, ditt liv, og du skriver om det som interesserer deg.. Men jeg må desverre si at jeg sitter nå litt skuffet. Du har en så stor plattform og det du skriver blir lest av 10000vis av øyne. Hvorfor Isabel? Hvorfor skriver du ikke i hvert fall ett innlegg om hva som foregår i denne forferdelige verden? Unge leser sjeldent nyheter, så de vet nok ikke hva som foregår i f.eks. Polen per dags dato. Det som foregår i Polen er helt forferdelig, de prøver å få igjennom en lov hvor abort skal bli 100% forbudt, samt for de som blir utsatt for voldtekt og incest! Klær, sminke, utseende, kjærlighet, dine søsken, du brenner virkelig for det, og du virker som et flott menneske med mye kjærlighet å gi. Men jeg tror virkelig at det er viktig at du tar opp i hvert fall ett samfunns/verdens problem, og setter det under debatt! Du har fått en stemme, bruk den. Bloggen din er super, men jeg tror virkelig du er smart nok og fult og helt klarer å prestere fler viktige innlegg.

    2. Har ikke du den adidas hettegenseren fra før av? Føler du selger den også kjøper en ny eller noe liknende hele tiden, ahah.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg