ukens spørsmål

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

· I´VE ANSWERED THIS WEEKS QUESTIONS ·

Må bare si at jeg elsker måten du setter sammen outfits på. Du ser smashing ut hver dag! Jeg lurer på hvor du får kles-inspirasjonen din fra? Lurer også på hvor ofte ca. du handler klær og hvilken butikk eller nettbutikk du handler på mest?

– Tusen takk! Du, jeg finner inspirasjon på instagram. Jeg bruker å printscreene bilder av antrekk jeg synes er kule, og så bygger jeg videre på det. Jeg handler stort sett kun på nett, med mindre jeg er i utlandet (for eksempel London). Nelly og Na-kd.com er de nettbutikkene jeg handler mest på. Hvor ofte? Hmm.. Tørr jeg svare på det? Haha. Hvert fall en gang i uken…..

Ble pannen din mindre/kortere etter operasjonen av nesa? I såfall var det det du ønsket? 🙂

– Nei, det ble den ikke. Det har jo ingen sammenheng, hehe. Jeg har egentlig ikke sånn veeeldig liten panne, men greia er at jeg har en del små babyhår rundt hårfestet som går nedover på pannen, som gjør at den ser enda mindre ut. Når jeg har sleek hestehale, og alt håret blir sprayet bakover ser man jo at den ikke er så bitteliten som den ser ut til å være. Se på bildet under 🙂 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hvordan får du til å lage så store krøller som du pleier å ha? Og hvordan får du den fyldigheten og volumet i håret?

– Jeg krøller håret med denne rettetangen fra GHD. Den kan også kjøpes på MOODstudio salongen her i Oslo. Den er SÅ fantastisk god, både på å rette ut håret, og krølle med. Det som gjør at jeg går for denne tangen, er at den gir krøller som faktisk varer. Vi har vel alle krøllet håret, og opplevd at de faller ut etter typ 1 time? Så kjedelig..

Hva er dine tanker om selvutvikling i den jobben du har? Har du ønsker om å bli bedre og dyktigere i den bransjen du er i? Hva tenker du om forholdet mellom kvalitet og kvantitet når det kommer til blogg?

– Det er klart at jeg ønsker å bli dyktigere. Hvem vil ikke bli bedre i den jobben man har? 🙂 Forholdet mellom kvalitet og kvantitet synes jeg er litt varierende. Personlig synes jeg at det er gøy når en blogger oppdaterer ofte, og da behøver det ikke alltid være et milelangt innlegg om en stor sak. Dette er tross alt en hverdagsblogg hvor jeg skriver om mitt liv og mine interesser, og da kan små, hyppige oppdateringer også være gøy. Det synes jeg, da. 🙂

Disse innleggene er de beste! Kanskje du kunne hatt en spørsmålsrunde snart? Eller svare på “de mest spurte spørsmålene” gjennom hele bloggkarrieren?

– God idé! En video med de mest stile spørsmålene kan jeg jo muligens få til. Det hørtes faktisk veldig interessant ut. Takk for tips!

Når du tjener så ufattelig mye på bloggen din? Hvorfor ikke bruke noe av det til veldedighet og ikke bare bruke alt på shopping?

– Vet du, jeg gir til veldedighet. Jeg er dog ikke en person som liker å skryte over at jeg hjelper andre, for det er ikke det som er hensikten min. Jeg hjelper av den simple grunn at jeg ønsker det selv, og ikke for å flashe hvor “flink” jeg er, om du skjønner.

Hvor er kjolen på bildene fra? Den var kjempe fin! 

– Den finner du her!

Ble det ikke noe av den turen du og moren din skulle på? Avbestilte du den, eller hva skjedde? 

– Mamma fikk en Dubai-tur av meg, ja. Den ble avbestilt..

Hvilken level er du på i Candy Crush?

– ÅÅÅHÅÅÅ, jeg er på level 1316! Var drit stolt og trodde jeg var SÅ flink, frem til venninnen min Michelle viste meg sitt brett. Hun er typ 300 levler lengre enn meg, haha. Jeg ble helt knust. 🙁

Ikke frekt ment..bare nysgjerrig…sånn helt ærlig…ønsker du at folk skal tenke at du kanskje er en veldig kjent/berømt person siden du har på hette og caps og briller (innendørs!?!) På flyplassen?? Ser du ofte reiser i helsvart og sånn…just a tought.

– Hehe, det er ikke min hensikt nei. 🙂 Jeg bruker ikke å reise med caps og solbriller vanligvis, men når vi dro til Gardermoen nå på fredag så var jeg helt sminkefri, og så ut som et dass. Så derfor pakket jeg meg godt inn. Så enkelt er det, hehe.

_______

STILL GJERNE SPØRSMÅL TIL NESTE UKE!

39 kommentarer
    1. Blakstad-legene sier at jeg ikke er ‘funksjonsfrisk’.
      Dette ordet er jeg ikke vant med å bruke.
      Når jeg søker på nettet, (om dette ordet), så får jeg opp, om ‘funksjonshemning’.
      Mener de at jeg er funksjonshemmet?
      Dette synes jeg at høres rart ut.
      Hm.
      Med hilsen
      Erik Ribsskog

    2. Interessante spørsmål og fine svar, som vanlig. 🙂
      Eh, du så ut som en dass fredag uten sminke? Å nei du, den må du dra lenger ut på landet med! Du er veldig flink til å sminke deg fint, og ser helt smashing ut hver eneste dag. Og jammen er du så heldig å se smellvakker ut uten sminke også. Og i tillegg kommer hårmanken din, som de fleste bare kan drømme om! Det er noen som har det! 🙂
      Stå på videre, Isabel. Du er min (pluss mange andre) sin favorittblogger.
      Lørdagsklem. 🙂

    3. Hei vil bare si at jeg elsker bloggen din å stilen din! Hvorfor er du så vakker?! Men jo jeg lurte bare på hva favoritt sminkeproduktet ditt er som du ikke kunne levd uten? ;))

    4. Kan du svare på hva Pierre jobber med?? Det ser jo ut som du prøver å ignorere spørsmålet. Har han noe form for lønn eller er det bare din inntekt dere lever på?

    5. Husker du de dagene du ikke hadde 500kr på kontoen din engang, og nå bruker du penger uten å tenke deg om 2 ganger først

    6. Det ser ut som du er moren til Pierre og forsørger han hehe, ikke frekt ment men han bruker jo bare penger og du bare gir. Du har jo kjøpt han for å bli i forholdet

    7. Hei Isabell 🙂
      Vil bare skryte veldig av deg. Din blogg er den eneste bloggen jeg leser fast hver eneste dag. Du er utrolig flink til å blogge, og blogger hver dag, selv når du er ute å reiser å har andre ting å bruke tiden på. Du prioriterer oss lesere framfor mye annet, flink til å bruke bilder, å mye interesant lesestoff 🙂 Både du å Pierre er så flink å holde kontakt me oss lesere over blogg, snap og instagram osv. Dere er så dyktige! 🙂

    8. Hva synes du om at andre bloggere og div nettsteder driver harselering med deg?
      Tenker du at det er de eller du som gjør noe “feil”?
      Misforstå meg rett, men er du ikke redd for at de noen ganger kanskje har et poeng, selv om det blir satt veldig på spissen? :o)

    9. Jeg tror ikke folk skjønner dette med om Pierre jobber eller “lever på deg”. Syns det er ganske patetisk av dem egentlig.
      Pierre jobber også med denne bloggen folkens. Syns virkelig ikke at det er et spørsmål Isabel må svare dere på. Han er med på å ta bilder, hjelper helt sikkert med å planlegge innlegg og han er alltid med på videone de legger ut. Pierre blottlegger seg selv like mye som det Isabel gjør.
      Syns det er sykt frekt av dere som kommenterer gang etter gang at han “lever på Isabel”
      Dette er jobben de har sammen!
      Voks opp, skaff dere en jobb og tjen egene penger!
      Jeg hadde brukt masse penger selv om jeg hadde hatt lignende inntekt. Jeg hadde gitt til veledighet og jeg hadde også brukt en del på å bygge meg opp. Akkurat på samme måte som Isabel. Det betyr ikke at jeg eller Isabel sløser med penger. Det betyr at man kan si “treat your self” litt oftere, fordi man faktisk fortjener det.
      Håper du får en fantastisk kveld videre Isabel. Du fortjener det beste!
      Husk at det er lov å være ung, forelsket og følge drømmer!

    10. Gitt bort er gitt bort…du avbestiller ikke en tur du har gitt bort, fordi du ikke lenger er venn med mottaker.

    11. Er hudfargen din helt naturlig, eller bruker du fake tan? Du har en veldig fin hudfarge. Om det er naturlig, er du super heldig! Veldig fint! 🙂

    12. Folk stille bare kjedleige spørsmål ,hvorfor ikke spørre om noe kinky elns
      Og til silje ,du ser vel det at isabell ser utenlandsk ut ,hun har ikke akkurat den nordiake utseende generelt ,samme hvor mye lys foundation hun bruke

    13. Skjønner ikke hvorfor folk klager på panna di! Den er HELT normal 🙂 og du er alltid så super flink til å svare på spørsmål! Fortsett med den gode jobben du gjør <3
      PIERRE JOBBER MED DET TEKNISKE BAK BLOGGEN! Slutt for guds skyld å spør om det der noe mer. Hu har svart 39821 ganger

    14. Hva er det med dere Erik og Laila Ribsskog?? Dere skriver veldig rare ting her i kommentarfeltet til Isabel..og dere høres helt syke ut, så det forundrer meg ikke
      Om dere begge er i familie, siden det er samme etternavn, og dere snakker om
      Blakstad, da er dere garantert pasienter der..uansett selv om dere tydeligvis er psykisk syke, så er ikke vi og Isabel for den del interressert i at dere skriver masse bullshit her i kommentarfeltet!

    15. Hun har utenlandsk utseende så noe av brunfargen er pga det,ser jo at hun ikke har den typiske nordiske utseende:p

    16. Veldig bra Ida! Hvor mange er det som ikke forstår at Pierre faktisk gjør en stor jobb med bloggen til Isabel både foran kamera og bak!!! Blir helt målløs så mange som ikke fatter dette!!! Han gjør mest teknisk, noe som er veldig krevende i seg selv! Men noen synes vel bare det er så hysterisk gøy å tro at han lever av Isabel så de har noe å rakke ned på, get a life!!!

    17. Bytte header snart? Leppene dine ser litt missforma ut der, hadde vært bedre med bilde av deg og Pierre, siden han hjelper deg så mye med bloggen

    18. Hvilke spesifikke oppgaver bak bloggen har Pierre?:) ser noen har svart teknisk, men jeg har ikke så mye greie på det og lurer på hva det innebærer. Har han vurdert å skaffe seg en annen jobb ved siden av? Hvis han skulle miste deg, mister han jo inntekten sin og alt han har.
      Spleiser dere på husleie, mat osv?

    19. Til Ida som skrev 22:52
      Så klart skal kjæresten hjelpe deg med bloggen? Uten å få penger for det. Det Pierre gjør er å hjelpe Isabell med å ta bilder OG å få betalt for det. Det er faktisk bare flaut å jobbe for dama si.

    20. Okei må bare si at du er veldig dobbelmoralsk i mine øyne.. Du vil ikke flashe hvor flink du er ved å blogge om at du gir penger til veldedighet, men å blogge og skrive innlegg om at du heller SHOPPER for 10k+ kroner det går helt fint? Hadde det ikke vært bedre å oppmuntre andre til å også gi til veldedighet, i stedet for å oppmuntre til å kaste penger ut vinduet og kjøpe nye klær hver uke som man eeegentlig ikke trenger?

    21. Hadde ikke moren din mulighet til å dra på den turen uten deg? Og evt. tatt med seg noen andre i stedet?

    22. Det er på ingen måte flaut å jobbe for dama si. Syns det er utrolig nedlatende å si det i det heletatt.
      Hadde Pierre bare tatt noen bilder, så hadde jeg også reagert og kanskje slengt noen kommentarer ang det å slave for dama. Men det skal ikke mye til for å forstå at Pierre faktisk gjør mye mer enn å knipse noen bilder til denne bloggen.
      Dette er et velfungerende sammarbeid. Og de tjener pengene sammen.
      Mange driver da bedrifter sammen?
      Jeg driver min egen bedrift med min mann, dette fungerer fantastisk! Vi får bruke tid sammen og vi tjener penger sammen.
      Foreldrene mine drev en gård sammen, hvor de også tjente pengene sammen.
      Jeg ser faktisk ingen forskjell selvom yrkene er forskjellige.
      Det er absolutt ingen selvfølge at Pierre skal la være å jobbe for å hjelpe Isabel med bloggen gratis.
      I virkeligheten så er det normalt å ha en felles økonomi og om man tjener pengene hver for seg eller sammen er opp til en hver.
      Dere som slenger så mye dritt ang dette bør skamme dere.

    23. Ida: Amen til det! Mannen min og meg har også mange prosjekter som vi jobber med sammen! Tror virkelig ikke mange forstår hvor mye jobb en blogg er! Så istedenfor å ansette en fremmed og hive ut penger! Så ansettes Pierre! Win win! Men mange vil bare være ekle og komme med stygge kommentarer uansett.. skjerp dere!

    24. Hei!:D Siden det nærmer seg Jul, kan ikke du lage et inlegg eller video der du har forksjellige julegave tips til feks jente venner, gutte venner, mamma og pappa, jente og gutte søsken?:) Jeg har tenkt litt på julegaver men har serr ingen anelse på hva jeg skal kjøpe!
      Selvfølgelig har det noe med hva den personen du skal kjøpe gave til liker å gjøre, men jeg tenker at du kanskje kan komme med tips til hva du ville kjøpt som ikke koster all verden:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg