hvordan kan dette skje!

Gjett hvems fly som plutselig ble kansellert, da? Jepp, that´s us! Fy f*en… “Heldigvis” fikk vi ombooket til et fly som går klokken 19 i kveld, mens vår booking sjef må bli igjen til i morgen. Er det mulig! Det skal visstnok ikke være så lett når man skal fly fra Hammerfest, haha. For øyeblikket sitter vi på en restaurant i vente på at maten skal serveres. Jeg er SÅ sulten at jeg så vidt vet hva jeg selv heter akkurat nå. Jeg var så klar for å komme hjem til mitt kjære Oslo nå, at dette kunne ikke vært en større nedtur. Buhu… Jeg går glipp av Elias sin konkurranse som jeg gledet meg sånn til å heie han frem på. Livet, ass. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Eventet i går var forresten super bra! Det var veldig gøy å feste med alle dere som var på nattklubben i går. Hvilken fin gjeng! 🙂 Formen i dag tilsier at helgens bravader har vært mange, om jeg kan si det slik. Jeg er så latterlig redusert og bakfull atte hjelp. Det er totalt verdt det, da. Vi har hatt en super helg!

11 kommentarer

Siste innlegg