JEG SPILLER SKITTENT

Da Pierre kom med forslaget om å spille inn en challenge, ble jeg giret! Vi er begge to, med han i spissen, super motiverte for å spille inn flere videoer hver eneste uke! Det er gøy å kunne vise vår personlighet, og ikke minst er det morsomt å kunne dele hverdagen vår med dere. Jeg tror at på det viset tillater vi dere å bli ekstra godt kjent med oss, gjennom mer enn bare tekst. Vi spilte in dress up challenge, hvor P fikk gjennomgå realt. Haha, altså jeg orker ikke! Fy søren som jeg looo.. Jeg kommer ikke til å kunne sove godt om natten heretter, Pierre er nemlig i full gang med YouTube og etter dette kan jeg garantere at hevnen er søt. Snurr videoen, så vil dere skjønne hvorfor jeg er urolig..
 
 
Husk å abonner gratis på YouTubekanalen vår her!
 
19 kommentarer
    1. Omg, hahahaha ler meg ihjel, beste challengen til nå!!!! Pierre er så utrolig morsom!!! Jeg dæver!!! Og du Isabel var jo kanon i hans outfits også!! Nei dere to altså, digger dere, så utrolig flinke!!!👏👏👏

    2. På hvilken måte er Isabel skitten? Skitten er en person som ligger rundt med alt og alle, og det har ikke Isabel gjort!! Så ta og klapp igjen!! Dessuten skal man være forsiktig hva man sier om andre mennesker før man vet deres bakgrunn, det gjør bare ondskapsfulle hatfulle personer som vil andre vondt!!

    3. Beste videoen på lenge! kan dere komme med flere morsomme videoer i fremtiden? Morsomme challengs?

    4. hahahhaha jeg døøøøøør!!! herregud så bra video! holdte på å dø av latter da Pierre snublet da han skulle gå bortover for å prøve en ny outfit! hahaha, dere to ass <3<3<3

    5. Er det Percy som fortsatt er på besøk og tripper rundt? Ville bare si at dere bør se om neglene hans er for lange, for kan høres litt sånn ut når han går 🙂

    6. Ser ut som du er hallveis grå fra under lynene og opp til panna :s du vet vel at det er mer inn og fint med menneskelig farge og ikke likfarge

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg