vi pusser opp!

Jeg endte opp med å overnatte hos familien i går kveld, og her befinner jeg meg fortsatt. Dere vet når man våkner med et brak? Det gjorde jeg i dag, av en ekstremt irriterende og høy støy. Mamma hadde glemt å informere meg om at det skulle komme arbeidere her å pusse opp i dag tidlig…. Smart trekk, for da vet hun at jeg ikke hadde sovet over, haha. Jeg våkner jo til hamring hver eneste dag da de driver å bygger rett utenfor soveromsvinduet vårt hjemme, så dere kan jo tro jeg ble irritert når jeg ikke får fred her heller. Hardt liv, ass!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Planen er at det ene soverommet skal deles i to da det er ganske stort, så nå driver de å setter opp en ekstra vegg og glassdør. Jeg tror det blir veldig fint! Mamma har virkelig mark i ræva – hun skal aaaalltid endre på noe i hjemmet. Jeg tuller ikke når jeg sier at for hver gang jeg er her, er det enten ny seng, sofa, planter, spisebord.. You name it. En vinglepetter fra en annen dimensjon. Glad jeg ikke har arvet den interessen, for å si det sånn. 

Nå ropes det om middag her. Noe tidlig, men jeg klager ikke. Hihi! Vi skrives mer senere. Klem!

10 kommentarer

Siste innlegg