veien til en plettfri hud

annonse

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Søndag! Hva passer vel ikke bedre enn et aldri så lite søndags-tips? Jeg får stadig spørsmål om hvordan jeg får så fin hud, hvilke produkter jeg bruker og generelt hva jeg gjør. Det tenkte jeg å fortelle dere litt om i dag! Det viktigste er å ta vare på huden gjennom å fjerne sminke hver kveld, bruke gode renseprodukter i tillegg til god hudpleie. Jeg har et lager med ulike ansiktsprodukter som jeg sverger til, men likevel har jeg opplevd å få uren hud inn i mellom. Det har irritert meg grenseløst!

Jeg har flere venninner som bruker et produkt som heter Skin Repair som tydeligvis skal gjøre mirakler. Jeg er alltid veldig skeptisk til å teste ut nye ting, spesielt når det kommer til hudpleie. Men! I og med at flere av venninnene mine har anbefalt meg dette, i tillegg til at jeg har lest gode anbefalinger hos andre bloggere, tenkte jeg at dette var verdt å teste ut. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nå har jeg gått på Skin Repair i rundt en måned, og jeg tuller ikke når jeg sier at dette funker! Jeg er helt i hundre over hvor god effekt disse tablettene har på huden min! Dette er et kosttilskudd som er gunstig for å opprettholde en fin og ren hud. Jeg har hatt en periode nå hvor jeg har fått litt akne, noe jeg ikke er vandt med. Det var før jeg begynte på disse tablettene, og etter det har absolutt alt av urenheter forduftet. Ikke har det kommet ny akne, heller! Det beviser for meg at dette virkelig fungerer. Jeg har til og med fått en mye mer “fresh” hud og en slags glød jeg ikke har hatt på lenge. Jeg elsker det!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg skjønner virkelig hva all denne hypen handler om, for shit – nå er jeg også blitt avhengig! Pillene inneholder kollagen som utgjør den primære støttestrukturen i huden, og sørger for hudens fuktbalanse og smidighet, som på sikt hjelper mot rynker også. Vakker hud kommer først og fremst fra innsiden, og det er hva disse pillene hjelper med!  

Bestill Skin Repair her!

16 kommentarer
    1. Har prøvd så mye kremer og tabletter mot akne så veit ikke om jeg skal prøve for ikke noe funker:/ sikker på at det vil funke?:)

    2. Tviler på at du har hatt akne, da det er en hudsykdom som krever behandling med legemidler. Du har nok bare hatt noen kviser 😉 Hud er ferskvare, og byttes ut med jevne mellomrom. Slikt kosttilskudd vil ha minimal effekt med mindre dine hudproblemer er forårsaket vitamin og mineralmangler

    3. Dette produktet oppdaget jeg før deg og har brukt det nå i 6 mnd. Er kjempefornøyd og helt avhengig. Fikk gyllen glød i huden etter bare 4 uker så til og med hudpleieren min nevnte “så fin glød du har fått” Jeg var faktisik ikke klar over at huden trenger A vitamin og kollagen innenfra og satset bare på kremer før, men det var først etter at jeg begynte å spise disse at jeg fikk vakker hud og til og med skryt fra hudpleieren min. Jeg fortalte henne at jeg hadde begynt på disse og hun bekreftet at ingrediensene har god virkning på huden ved siden av rens, stell og kremer utvendig.

    4. Hei! Beklager at jeg spør i dette innlegget, men var færre kommentarer her så følte kanskje det økte sjansen for å få svar. Spørsmålet mitt er hvordan du klarer å kombinere lange negler og linser? Bruker linser selv, men når jeg fikser neglene må jeg gå over til briller/bare se jævlig dårlig. Setter pris på svar:)
      Stå på med bloggen, du gjør en kjempegod jobb her Isabell 🙂

    5. Hvordan vet du om det er dette eller hår-tablettene som har gjort underverker for både hud og hår? Du har jo tatt begge tablett-typer samtidig?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg