Jeg savner mitt gamle utseendet

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nå er vinglepetter ut på tur igjen! Jeg savner mitt “gamle” utseendet så mye nå atte jeg orker ikke mer, haha. I morgen har jeg frisørtime, så da får vi se hva jeg ender opp med å gjøre med håret. Jeg har aldri trivs så godt som det jeg gjorde i sort hår, så jeg holder en knapp på det. Jeg som skulle bli blond, da.. Haha! Sånn gikk nå det 😉 Jeg vil tilbake til den looken jeg hadde på bildene i dette innlegget. I miss it! Jeg har nok aldri vært så fornøyd med eget utseendet som det jeg var på den tiden. Det er viktig å føle seg vel, og om det krever at jeg går tilbake til sort hår, ja – da gjør jeg det!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hva synes du? Yay or nay?

76 kommentarer
    1. Synes helt ærlig svart hår var det fineste. Du ser smashing ut på hvert bilde i dette innlegget. Gå for svart hår 😘

    2. ugh, pån igjen med disse misvisende overskriftene igjen. Du kunne ha skrevet “savner min gamle hårfarge” men skrev utseende for at leserne skulle tro du savnet ditt gamle jeg før alle operasjonene. Fikk faktisk håp, men ble skuffet når det var kun snakk om håret. snork, kjedelig innlegg

    3. Jeg syns du er like nydelig med brunt som svart <3 men kanskje hekler jeg mer mot svart, siden du har et veldig søtt/vakkert ansikt så liker jeg kontrasten med et svart hår som røffer opp helheten!

    4. Yay!! Svart hår på deg har alltid vært min favoritt! Du kler alt annet også, men nooo, ingenting er bedre enn den “bitchy” looken på deg! 😀

    5. Alt kler den smukke:-) men svart!<3 eller blondt!:)
      Dere^^ hadde vært en veldig kjedelig overskrift om den skulle vært "savner min gamle hårfarge"! Hvorfor skulle hun skrevet det? Håret har noe Med utseende og gjøre!:) ilu Isabel

    6. Alle valgene dine blir tilslutt YAY for meg uansett, så jeg støtter deg i alt. Siden ansiktet ditt er vakkert så passer alle hårfarger på deg baby<333 Men jeg liker svart ja, du ser mer badass ut som fører til mer sexyhet<333 ILOVEYOU KLEM Bellisen min<33

    7. Jeg syntes du kler svart hår, men jeg hadde håper på å få sett deg i blondt. Tenk du kanskje liker å være blond? Det er opp til deg, men siden du har kommet såpass så langt så burde du fullføre! :). Helt opp til deg til slutt selvfølgelig. Husk at du ser fin ut i alt<3

    8. Du Isabel, jeg lurer på en ting. 19 mars skrev du at ” Hvor mye tjener egentlig en toppblogger?
      Det spørsmålet får jeg ofte stilt. Hvor mye tjener jeg i grunn? Jeg synes helt ærlig at det er litt uhøflig og stille det spørsmålet i hovedsak. Det er jo en privatsak, dette med økonomi”
      Men får noen dager siden følte du stoooor behov for å fortelle at du faktisk tjener mye selv om skattelistene sier noe annet. Jeg skjønner ikke hvorfor du prøver overbevise folk om at du tjener mye ? Du sa jo det var privatsak, så hvorfor bretter du ut om det nå? Hvorfor skifter du mening så ofte???????

    9. Jeg synes d er fint når det er litt blodt men ikke mye, men du er fin uansett hvordan hårfarge du tar<3

    10. Hei Isabel!
      Jeg har vært fast leser i lang tid og følger med på snapchatten din. Jeg har flere ganger hatt lyst til å skrive til deg fordi jeg så veldig opp til deg, frem til du begynte å provosere på en urettferdig måte.
      Det er OK å provosere hvis det er relevant, men å legge ut hvor mye penger du får og har, hvor utrolig mye sminke og klær du har, hvordan alt ser til å sveve på en rosa sky for deg med reiser og business.
      Men én ting fikk meg til å reagere, og det var det du la ut om Martine på snapchat. Hvilket forbilde viser at dette er greit? Husk på at du har mange som følger deg og mange som ser opp til deg og som gjerne vil være som du. De lærer at det er greit å henge ut (i ditt tilfelle, din eksbestevenn), og det er utrolig dårlig gjort.
      Følte bare for å si ifra for jeg fikk ordentlig vondt inni meg. Det er akkurat slike ting man prøver å redusere her i verden, og du legger det ut fordi du driter i hun og kan gjøre som du vil. Trodde bedre om deg, helt ærlig.
      Det er ikke meningen å være frekk eller slem dersom du oppfatter det slik, men jeg ble bare så utrolig lei meg og skuffet over at du virket som den søte og gode jenta gjør sånne ting. Skikkelig trist.
      Du så humoren i det, ikke jeg.

    11. Igjen. Sammenheng mellom overskrift og innlegg ikke på plass. Hvorfor? Jeg tenkte faktisk på deg før i dag og var irritert på dine vegne mtp. hvordan visse bekjente av deg holder på. Men så føler jeg meg lurt igjen, av ditt innlegg/ overskrift. Whyyyy gjør du dette? Skriver du for de som synes bloggen er lett underholdning (ikke av feil grunner), eller skriver du for å “ta” de som kommer med direkte hets?

    12. Jeg syns du skal eksperimentere litt og prøve noe du ikke har hatt før. Du kunne eventuelt hatt lysebrun. Som flere har sagt^^, kan du prøve en blond parykk en gang. Hade vært kult å se, bare hvordan du ville sett ut.

    13. Synes sort hår er for hardt, og du kler mye bedre å ha håret i en stram hestehale når du har så langt hår.. er så leit at du ikke ser selv hvor utrolig stygt det er i en alder av 22 og ha hår til under underlivet..

    14. Anonym: Haha, dette skulle tydeligvis en venninne av Ariel “hørt” på et event vi var på, at jeg hadde sagt til Raija. Det kan både jeg, Daniel og Raija avkrefte. 🙂 Jeg har for mye respekt for Daniel til å noensinne kunne gjort noe sånn.

    15. Igår på mystoryen din hadde du såå fine vipper, trodde du hadde tatt vippeextensions først! Men idag.. næh. Kanskje du kunne prøvd ut vippeextensions? Du passet fyldigere vipper og øynene dine ble mye finere 🙂

    16. Svart er veldig fint på deg, men husk at vinter på vei, og da pleier vi å bli bleike, selvlom du er brun fra før av så blir vi bleike vi og 🙂 Derfor farger vi til mørk brunt eller lysebrun om vinteren:D

    17. Yay <3 Du er nydelig uansett! Gå for det du selv føler deg vell i, ingenting er viktigere 🙂 Og forresten, hvor er de blå linsene fra? Du kler de så utrolig godt 😀 Stå på, du er rå!

    18. Syns svart var finere på deg enn det du har hatt i det sista og ikke ta lys foundation i tryne og mye highligt ,det er ikke fint ,de får deg til å se ut som en halvveis gammel kjerring mens når du lar brunfargen være i fjeset og har svart hår så ser sminken din finere ut også ,eller du kan sikkert passe lysere hår også men da burde du bytte sminke som passe bedre til lysere hud og lysere hår :p

    19. Synes du ser mye bedre i når du har det litt brunt, og kanskje noen highlights i tuppene litt balayage look. Tror virkelig ikke du kler å ha det lysere enn det for det ville nok ha gjort deg veldig kjedelig og ansiktet ville sett litt mer dødt ut. Og svart synes jeg du ser litt pakkis ut. Men du kler alt, du er super fin! Men kjør brunt! Og kanskje litt lysere nedover tuppene 🙂 klem!

    20. Synes du burde beholde brunfargen. Den kler deg bedre, men den sorte fargen er fin den også. Tenker bare at du ser litt mer ‘hard’ og strengere ut med sort hår ❤

    21. Hei Isabel. 🙂 Jeg fulgte med deg på PH. Der var du så genuint vakker og naturlig pen. Nå der i mot, ser du jo ut som en dragqueen i ansiktet. Uuuh, jeg hadde blitt skikkelig redd dersom jeg hadde møtt deg på en mørk kveld.

    22. Isabel, jeg er en av de som måtte ta screenshoot for å kunne lese samtalen haha, jeg er litt treig med å lese 🙂 Håpe d går fint, du legger jo ut for at vi skal se:)

    23. Isabel, du har forklart deg og bedt om unnskyldning, ikke gi dramaet til Ariel mer oppmerksomhet nå. Du vet, taushet svir mest😉

    24. Ikke burde du bare si unnskyld til Martine, men til leserne dine for å ha vist uakseptabel oppførsel

    25. Svart blir for hardt til deg. Ser bare dumt ut. Og fake.
      Men det hindrer deg kanskje ikke når kroppen din også er fake 😉

    26. Jeg synes det er så trist at du har operert deg sånn, Isabel! Tenk når du får barn, og de får den nesa du hater!! Og lillesøsteren din som er ganske lik deg..eller var lik deg, det sender jo dessverre ikke gode signaler til henne, stakkar :/ Det virket også som i PH at du var så stolt da folk spurte den gangen om puppene dine og diverse var ekte.. “ja, alt er ekte”. Det er synd! Silikonen kan du jo alltids ta ut, men nesa er værre. Når den er så forandret! Men for all del du ser veldig bra ut!
      Lurer på hva du tenker om da å få barn i fremtiden? Kommer du ikke til å synes dine egne barn er pene nok hvis de arver din nese?

    27. Dumt å lure leserne sine inn på bloggen sånn, flere topp bloggere som leverer så bra med en overskrift som kommer overens med innlegget. Lær deg å gjøre det samme før det smeller. Du bruker energi på å skrive så mye, veldig mange som begynner å gå lei nå.

    28. Hei Isabel!
      Så snappen din angående Maldivene, der har jeg vært to år på rad!
      Det er et fantastisk sted hvis man vil oppleve kultur, og det er nettop det folk misforstår med Maldivene. Det er kjempestrenge regler for for eks. Hvordan du må kle deg når du er ute blandt folk og er bikini forbud på store deler av alle øyene. Det syntes jeg er veldig trist. Men er en grunn for at jeg har vært der to år på rad.
      Jeg flyr alltid til Dubai først og bestiller turene fra Maldivene derfra. Grunnen til dette er fordi de er veldig behjelpelige med alt som har med opphold,aktiviteter og waterplane (som skal bestilles i god tid i forveien) for å nå øyene.
      Maldivene er er fantastisk sted og det sies at det anbefales å besøke det innen 5 år før øyene synker med havet!
      Er så klart dyrt å reise dit, men anbefaler der virkelig tross reglene. Har vært i MANGE muslimske land, men har aldri vært i et land der de verdsetter troen sin så mye. Hvis det er sol,bikini og strandliv du vil oppleve, ville jeg heller tatt turen til Bora Bora. Der er det helt vilt fint. Maldivene er først og fremst for de som oppleve kultur på nærhånd.
      Lykke til, er en reise i seg selv for å få det opptimale ut av en Maldivene-reise.
      Bare å spørre om du lurer på noe;-)

    29. Avslørte ? Hæ hva snakker du om? Hvordan avslørte dem seg selv med navnet Raija? Isabell, Pierre og Daniel veit vel hvem av jentene som har vært i leiligheten deres mens du var i Drammen hos Martine? Det var jo kun en venninne der var snakk om. Så hva mener du med avslørte? Hahha.. er du så dum?
      Og itillegg om dette skulle være sant.. hvordan veit du om at Isabell faktisk ba venninna prøve seg på Daniel?? Hvor er bevis på det? Og om det i det hele tatt skjedde så er jo ikke det en grunn til å gjøre det slutt i et forhold? Assa jeg selv har kjæreste.. det hender ofte at han har damer som prøver seg på han. Men det er jo ingens feil det? Vi mennesker er vel smartere enn det? Ikke rart folk sier kjærlighet i 2016 ikke varer.. nei! Skjerp dere.
      Og Isabell er ikke et ondt menneske folkens. Man skal aldri dømme noen utifra hva man hører. Vi alle har forskjellig syn, oppfatning og inntrykk vi må gå etter. At folk skal hate på en jente på 22 siden 2 jenter har dårlig opplevelse med henne så er jo det helt sykt kvalmene!!! Minner meg om hitlers tid det her.. om ting skulle gå slikt.

    30. Hva mener dere egentlig med at hun lurer med overskriftene? Assa har dere aldri lest VG, Dagbladet, et magasin eller bok før? Shit… om dere går lei så begyn å grin. Omg

    31. Du burde ikke skrive utseende på overskriften i forhold til dette innlegget, pga mange tror kanskje(deriblant meg) at du mener det du har forandret på utseendet ditt via operasjoner osv osv. Det å skrive: ”jeg savner min gamle look”, hadde vært en stor forskjell og folk hadde ikke følt at de hadde blitt lurt inn til å lese dette innlegget. Just sayin’
      Det er sykt irriterende som leser å følge deg på snapchat hvor du legger ut snaps av overskriftene på innleggene dine og bli litt ”giret” på å lese de fordi du tror det inneholder noe heeelt annet det, det egentlig gjør. Så tror mange hadde satt stor pris på at du f.eks. bare endret et ord i overskriften, som jeg skrev over.
      Og hvis du setter så stor pris på leserne dine (som du sier du gjør) håper jeg virkelig at du leser dette og tar det til deg.

    32. Hei! Du spurte etter Maldivene, så at du så på tur til Maldivene gjennom charter byrå, og da er det samme hva du velger. Men husk at Maldivene er SUPER muslimsk og mange av øyene er det forbudt med alkohol og gå i bikini. HUSK å les deg virkelig opp når du skal til et nytt land!
      Men når du reiser med charter er det veldig enkelt og null stress, da står all info.
      Har reist en del i verden, og gleder meg til å se når dere går ut av konforsona og ikke bare bestiller gjennom reisebyrå, det er virkelige eventyr når du planlegger hele reisen selv, bare et tips.

    33. Yeeeey dette har jeg venta på, du kler svart så veldig bra! Moving straight into the kardashian family lissom👌 Blir veldig bra, Kim sin halvsøster❤️ Jeg digger deg Isabel, ikke bry deg om dramaet til den tydelig desperate ariel som bare vil ha drama rundt seg. Når det gjelder Martine så har jeg mange ganger ledd og kalt exen til typen min ape og stygg osv, hvem jenter har vel ikke sagt eller tenkt sånn om exene til typene sine lissom. Det er naturlig, de som sier motsatt er så skinnhellige hyklere at det går ikke an😂 Anyways syns du takler det bra❤️ Love you!

    34. Hadde vært kult om du tok en Kylie Jenner og prøvde ut parykker, for å se hva du liker og hva du trives med. Tenk så godt håret ditt ville hatt av det, istedenfor all farginga og bleikinga. Kontoen din hadde kanskje også hatt godt av dette i lengden?😅 Klem

    35. Syntes det var finest med svart! <3 Det kler du! Syntes du kunne prøvd en litt mørkere fondation (min mening). Du har så fin gylden brun hud, la den komme frem!! Syntes ikke det er noe fint med svat langt hår og være så hvit i ansiktet. Mitt tips er at du prøver en litt mørkere fondation som passer hudtonen din bedre. Men det velger du helt selv, bare noe jeg syntes er sinsykt fint altså <3<3
      Klem

    36. Bra du setter en snute over den stygge nesa di på snapchat. Du ser faktisk bedre ut med hundenese enn din egen😂

    37. Det er så trist at du hele tiden streber etter å bli noe du aldri kommer til å være. Du kan ikke endre din etnisitet, du kan aldri få et nordisk utseende, uansett hvor mye du opererer deg. Du er og forblir persisk. Sånn er det bare. Nesen din er kanskje finere nå, men den passer verken til øynene, pannen din eller resten av ansiktet. Du har persiske trekk, typ nese, store runde øyne og lavt hårfeste. Hvorfor kan du ikke bare godta det? Selv om du har en annerledes nese, så ser man fortsatt veldig godt at du ikke er etnisk norsk. Synd, for alle mennesker er vakre på hver sin måte.

    38. Du burde virkelig skjerpe deg med overskriftene dine pga du girer opp folk til å tro det er noe spennende å lese, men det er det ikke i det hele tatt. Blir litt sånn fake måte å få lesere på. Fordi man blir så skuffet når man leser hele innlegget at det ikke var like spennende som overskriften du villeder oss med. Vær heller normal og ekte enn å villede oss lesere med de overskriftene dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg