ukens spørsmål

affiliateslinker

Jeg lurte på om du har tenkt om du vil studere noe i nær framtid?

– Nei, ikke slik som det ser ut nå i alle fall. Jeg stortrives med hverdagen og bransjen jeg er i, og ville ikke byttet det ut mot noe som helst. Så nei, ikke noe studier enn så lenge! 🙂 Jeg har jo faktisk studert vernepleie, men hoppet av da det virkelig ikke var noe for meg likevel.

Angående håret ditt: Hvor mye klipper du det når du er hos frisøren, og hvor ofte? Prøver å spare ut håret mitt selv.. 🙂 Hvordan synes du det er med hårforlengelse?

– Jeg klipper meg veldig sjeldent. Stusser kanskje 3-4 cm hver tredje måned? Nå har jeg ikke hårforlengelse, alt håret mitt er ekte. 🙂

Hvor er denne toppen fra?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

– Den er utsolgt i cropped, men finnes i en annen fasong her.

Husker innlegget du skrev før du skulle til optikeren – har du vurdert å ta lasik eller en annen syns-/øyeoperasjon? Virker some om det er en god løsning for folk med veldig dårlig syn! Har selv bare -0.75 og -0.50, og trives med linser, så jeg snakker dessverre ikke ut av egen erfaring her :p Vet ikke hvor vanlig det er med lasik i Norge..

– Er det det samme som laser? Isåfall har jeg tenkt på det, men ettersom synet mitt ikke enda er stabilt, er det ingen hensikt å gjøre det nå. Kanskje en gang i fremtiden! 

Ka som gjorde te at du ville fløtte te Oslo og ikke andre plassa i Norge? 🙂

– Du, det var mest fordi jeg ville til storbyen for å kunne satse og bygge en karriere. Dessuten bor jo mamma og søskna mine her, så da ble det vinn vinn 🙂

Hvor er kjolen fra?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

– Den finner du her.

Hei:) lurer bare på hvorfor du ikke har vippeextensions når du sikkert hadde fått det sponset og veldig mange i blogg-norge har det?

– Hei! Jeg har ikke hatt det da jeg har naturlig lange og fyldige vipper, men i går satte faktisk Raija nye vipper på meg. Viser dere senere!

Skrev ikke du for en stund siden at du ikke likte sushi?

– Jo! Men da hadde jeg ikke smakt på sushi med kylling, hehe. Kylling maki er SÅÅÅ godt! Har spist det tre dager på rad nå, haha.

Hvor kan jeg se videoen Pierre har lagt ut?

– Den kan du se her.

Hva heter du på Instagram og Snapchat?

– IsabelSraad begge steder! 🙂

______

STILL GJERNE SPØRSMÅL TIL NESTE UKE! 

20 kommentarer
    1. Hvordan setter du på linsen med lange negler? Ødlegger ikke det linsen?
      ( jeg har lyst til å sette på negler, men jeg vil ikke ødlegge linsene mine)

    2. Hvis du ble gravid nå, hadde du vurderert å ta abort med tanke på at du sa at du ikke ville ha barn før du var 40? Du er pen btw

    3. Frågor.
      1 vart skall Du och Michelle åka?
      2.Blir det julresa till Thailand eller vart då? Skall syskonen med på resan?
      Ha det!
      Nicklas

    4. Fine spørsmål og svar 😀
      Gidd no og lægg dåkker opp i kordan ho skriv.. det e jo ikje vits.. så længe dåkker førstår ka ho skriv, så ser æ ikje probleme 🙂

    5. Hei. Jeg vil bare si hvor utrolig inspirerende du og Pierre er. Dere står opp for hverandre, og støtter hverandre fullt ut. Angående denne saken om *, vil jeg si at jeg virkelig støtter dere. Vi lesere ikke kan vite nøyaktig hvem som har gjort/sagt hva, men bare måten dere argumenterer og sier hvordan dere har opplevd på, er helt utrolig. Der er det stor forskjell på dere og *. Man legger veldig godt merke til at dere er mye mer modne og saklige. Syntes rett og slett måten * oppfører seg rundt dette bare er umoden og barnslig. Så hun ødelegger bare for seg selv… Men dere inspirerer meg i hverdagen. Kos deg masse på ferie 🙂

    6. Hvorfor reise til Tyrkia, og spesielt Istanbul, når det er så mye uroligheter der? Folk blir advart mot å reise dit. Ikke lenge siden en selvmordsbomber sprengte seg i Istanbul 🙁 Skal du operere igjen?

    7. Hei fine deg! 🙂 hva bruker du som countoure og higlighter? Eller generelt hudsminke. Synest den er så fin!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg