de vanskeligste ordene jeg noensinne har lest

affiliateslink

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jakke her 

Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal starte dette innlegget.. Jeg føler ikke at jeg kan fortsette å blogge som vanlig uten å kommentere gjesteinnlegget Pierre skrev her på bloggen i går. Først og fremst – dette er noe som i utgangspunktet er veldig, veldig privat for oss. Det er noe som har vært en issue mellom oss i flere måneder, som vi har prøvd å komme oss til enighet over. Og det skal sies at det ikke har vært like enkelt alltid, da vi ser på dette med to helt forskjellige syn. Det skjønte dere kanskje, etter å ha lest det han skrev.

Selv om jeg visste hva følelsene hans rundt hele denne situasjonen var på forhånd, skal jeg være oppriktig ærlig med dere å si at det rev ekstremt i hjertet mitt. Det gjorde utrolig vondt å lese hvordan han opplever dette, for jeg vil jo ikke at han skal være lei seg på grunn av valg jeg velger å ta. Det er veldig kjedelig at det er slik, men samtidig er jeg veldig glad for at han har de meningene han har. Han ble tross alt sammen med meg for et år siden, da jeg så ganske annerledes ut. Det var den Isabelen han forelsket seg i. Det må jeg prøve å ha forståelse for, selv om jeg har mine usikkerheter. Jeg er super glad over at han vil stå i veien for meg når det kommer til akkurat dette, for det beviser jo bare at han synes at jeg er fin som jeg er. Det er selvsagt noe jeg setter utrolig stor pris på, og noe som gjør meg varm innvendig. Likevel er dette et valg jeg har tatt på mine egne vegner, på grunn av at jeg selv har hatt lyst. Det har liksom ikke så mye med hva hverken Pierre, mamma eller venninner mener. Det bunner i hvordan jeg selv ønsker, og at dette valget kjennes rett for nettopp meg. Selvsagt skal andre få være så uenige de bare vil, og selvsagt tar jeg det jo til meg, når det kommer fra de som står meg aller nærmest. Til syvende og sist gjorde jeg hva jeg selv ønsket, noe jeg står for og er glad for i dag. 

Pierre og jeg var veldig i tvil om vi skulle dele dette med dere eller ikke, men i og med at det har kommet så mange spørsmål og spekulasjoner rundt hans fraværelse, tenkte vi at det var like så greit å være ærlige med dere. Det er tross alt mange som tror at P stiller seg positivt til alt dette, noe som virkeeelig ikke er sant. Det er så feil som det bare går an å bli, og derfor tror jeg vi gjorde rett i å publisere hans side av alt. Jeg ønsker alltid å være ærlig med dere, selv når det kan være sårt og vanskelig for meg. 

55 kommentarer
    1. Nå blir jeg veldig nysgjerrig på hva du har gjort! Håper du deler dette snart, spesielt siden du er opptatt av å være ærlig med oss:)

    2. Nå kan du like så godt komme ut med hva du har operert, for ingenting slår det Pierre skrev, folk reagerte jo kraftig på det.

    3. Du må seriøst slutte å operere deg…. du er bare 22 år gammel! De kompleksene du har kan jeg love deg at går over. Hold ut 👌🏾

    4. Skjønner ikke hvorfor Pierre ikke velger å heller være sammen med ei som er pen OG har noe mellom ørene. Ei som ikke trenger operasjoner og alt det utseendefiksert styret. Stakkars fyr

    5. Hei! Jeg håper du ser, og tenker over, hvordan du har formulert deg i denne teksten: “Han ble tross alt sammen med meg for et år siden, da jeg så ganske annerledes ut. Det var den Isabelen han forelsket seg i.” Jeg skal ikke uttale meg om hva som er riktig eller galt, men jeg skulle ønske du, og andre som gjerne vil endre ting med seg selv, kunne se at mennesker rundt deg/dere syns deg/dere er like flotte uansett. Pierre ville ikke forelsket seg i deg om du ikke var bra nok. Han kan forlate deg for at du har endret deg såppas nå (ikke noe jeg mener han bør eller skal), men han er der fortsatt. Hvorfor? Fordi det er mer enn bare utseendet. Ta vare på deg selv.

    6. Var den nye operasjonen kinn implantat? Ser ut som kinnbena er høyere på de siste bildene…..
      Synd du ikke er fornøyd med deg selv….

    7. Hvis du ikke tør å dele hva du har operert så er det vel fordi du selv mener at det var litt overkill også. Men selvfølgelig, kjenn på dine følelser og følg hjertet ditt. Du trenger ikke å dele om du ikke vil!

    8. Til kommentar nr 1 her: Heldige deg da, som er helt perfekt! Ingenting er feil på deg, alt er helt symmetrisk og så 100% i stand. Gratulerer med hjernedød kommentar. Mobbing er UT!

    9. Tror du inte att det var innehållet och inte skalet Pierre blev förälskad i hösten 2015?
      Skalet kommer alltid att förändras oavsett operationer m.m. Men innehållet kan man inte förändra med kirurgi utan det är livet som förändrar det. Vad jag förstått av bl.a din blogg
      häromsistens vill du leva ett långt liv tillsammans med Pierre (eller förstod jag det fel) då är inte skalet det viktiga utan innehållet.
      Jag hoppas innerligen att ni kommer att lägga operation 4 bakom er och jobba med innehållet
      istället.
      Jag är en något senior person med viss livserfarenhet och hoppas att ni finner något.av värde
      i det jag skrivit.
      Klem,
      Henrik

    10. Jeg er ikke i mot plastisk operasjon, egentlig er jeg for det. Det jeg stusser over er at du er så ung, og har forandret deg i løpet av et år. Det er utrolig trist å lese… Så ung og gå gjennom så mange operasjoner. Skal selv ta en del operasjoner, men ikke før jeg har hatt barn.
      PS. Leste du skulle få barn når du er 40, sier jeg lykke til. Ganske vanskelig og slitsomt. Etter 40 vil jeg nyte livet og slappe av!
      Lykke til med alt. Du bør egentlig prøve å se det positive i deg selv.

    11. Syns det er trist at du velger å “ødelegge” deg selv bare mer og mer. Spesielt når kjæresten din er så imot det..
      jeg trur helt ærlig Pierre ikke orker det tullet, hvis du ikke slutter med operasjoner snart!

    12. Vi vet ikke hva du snakker om, du snakker i gåter.
      All respekt for deg, og dine valg- det er likevel et men her. Hvis dette dreier seg om flere kosmetiske inngrep ville jeg drøftet det med fagfolk, det er nemlig ikke sundt for psyken i lengden, reaksjoner kan komme senere- så viktig å ta det i betraktning.

    13. Det gjør meg veldig glad i å lese det Pierre skrev! Det betyr at han elsker deg for den du er <3 du er heldig!

    14. Til deg som sier til kommentar 1. Kyss deg selg i rompa, hjernedød hahaha godt du ser selv hba hjernedød vil si med din egen hjerne!

    15. Hei Isabel:) Jeg synes alle som har dritt å si skal holde kjeft! For nå blir jeg orgentlig irritert, hva har dere med Isabel’s valg å gjøre? Jeg sier ikke at dere ikke kan si meningen deres men å komme med dritt er bare tull, vet dere hva til dere som sier du trenger hjelp osv, dere trenger det selv siden dere har jo ikke noe respekt å dere vet ikke hva å ha respekt er engang. Dere burde ha hjelp selv før dere sier det til noen som helst! Jeg liker ikke at noen opperer seg men hvis noen vil å har penger, så gjør det. Har du lyst så gjør det. Hvem har noe med det å gjøre? INGEN! Jeg er så sykt stolt over Isabel som er så ærlig å synes stakkars på deg Isabel når du er så ærlig å for ufortjent hat! Du er en veldig bra person❤️ veldig glad for deg du gjør klem

    16. ville valgt å være åpen om operasjonen når du har snakket om det i flere måneder. og lesere kommer til å finne det ut uansett når du legger ut bilder eller de ser deg irl. Du har avvist intimkirurgi, men har kun lagt ut bilder av puppene og opp, så det må være hofter, benforlengelse eller liknende. Du kan ikke leve av en blogg med kun bilder av overkroppen hur lenge som helst, kjære

    17. Ganske dårlig å blogge en gang om dagen når man er toppblogger. Lurt å ha ulike temaer å skrive om selv om du er i Istanbul.

    18. Var litt frem og tilbake her om jeg skulle kommentere.
      Men la gå! Jeg synes Pierre høres ut som en flott mann som står for det han sier og gjør og sier det som det er selvom ikke vi jenter alltid er enig eller liker svaret, men det er fortsatt et ærlig svar. Slike gutter/menn vokser IKKE på trær så du er heldig ssom har fått tak i en slik gutt. Jeg har selv en slik gutt/mann som jeg verdsetter så høyt,og vi ble sammen når jeg var nesten 19 og han 23. Til sommeren har vi vært sammen i 10 år! På hele den veien har jeg hatt lyst å operere puppene mine mer enn 100 ganger fordi de er ganske store til min bittelille kropp og har det klassiske henget som jeg kaller det. Jeg hater det og er ganske misfornøyd med blandt annet de på kroppen min. Men typen min han syns de er fin og sexy som de er sier han fordi de henger fast på meg og er en del av meg og sånn jeg ble skapt 🙂 og innerst inne? Det er hva han (som min sjelevenn for alltid) mener som betyr mest for meg! Vi blir tross alt gamle og rynkete en dag hele gjengen likevel 😉 og det er så uendelig mye mer i denne verden for oss to en et par stramme pupper. 🙂

    19. Du trenger psykisk hjelp Isabel merk det! Om noen få år kommer til å angre på at du ikke hadde psykisk hjelp og istedenfor brukte du operasjon

    20. Men SLUTT! Har lest meg gjennom kommentarfelt på flere innlegg nå, og bare slutt. Jeg blir helt lei meg og matt over hva folk får seg til å kommentere. Og nei, jeg synes absolutt ikke at Isabell burde operere seg mer, jeg synes hun er fin som hun er. Og jeg synes heller ikke at hun er et bra forbilde. Men det er vel ærlig talt ikke de fleste som kommenterer her heller? Hun er ei jente på 21 (?) år, og like mye menneske som alle oss andre. Et menneske som er usikker, og som (kanskje dessverre) har mulighet til å gjøre noe med det. MEN det gir vel ikke alle oss andre rett til å spre så mye dritt og faenskap om denne stakkars jenta allikevel? Kom igjen a, generasjon prestasjon! Skjerpings

    21. Til deg Serr folkens: Jeg antar du er i 13-16 års alderen? For hvis du hadde vært litt mer voksen hadde du skjønt at alle som er beskymret for Isabel og synes hun bør slutte å skade seg selv(for ja,det er det hun gjør) faktisk bryr seg mer om henne enn det du gjør? Ingen heier på et annet menneske hvis de vil endre på seg selv? det et ikke greit å heie på at et annet menneske skal forandre så mye på seg selv som er så vakker fra før av? skjønner ikke hvilken verden vi lever i for tiden. Dette var aldri et tema da jeg vokste opp.

    22. Håper det går bra med deg:)!
      Tror folk bare slipper ut hat fordi de vill vite hva du har gjort.
      Husk at dette styrer du helt selv når du bivill gå ut med dette eller om du velger og ikke gjøre det

    23. Ufattelig trist å lesa isabell at du har valgt å gå imot din egen samboer og bare reise avgårde. 22 år og allerede så mange komplekser i livet ditt. Du meine denne bloggen har vert me te å endra live ditt på så mange fantastiske måter, men desverre ser eg ikje ka du meine. Du lever et liv hvor du Aldri vil bli god nok, hvis ikke du er god nok, hvordan kan eg jente på 14 føle da? Du må tenka bittelitt hvertfall kem du prøve å nå ut te. Eg hadde så mye resept for dg før, men etter atter operasjon og at du reiste fra Pierre så takke eg og bukker for å få lovt å fått følge deg så langt, men til slutt kommer man til et pungt hvor man ikke kan bidra til at du tjener penger til flere operasjoner. Fordi jeg vil ikke lenger bidra til et så usunt forhold til kroppen sin. Synd at du har utviklet deg sånn. Men med din fortid så er det selfølgelig forståelig og det e kjempe trist at du måtte gå gjennom det du gjorde, men løysningen e hvertall ikje å gjemma seg bak et unaturlig utseende. Lykke til isabell og pierre❤️

    24. Du skriver så mye om Pierre sitt syn på operasjonen, men veldig lite om ditt eget, du sier du skal være ærlig, men eneste begrunnelse du kommer med for operasjon er “jeg har lyst” og ” det føles riktig”. Du sier du skal være ærlig med operasjonene men du er jo egentlig bare ærlig om hva du gjør, og snakker ikke noe om reflekteringen bak, og HVORFOR du tar så drastiske valg? De fleste kan jo ha lyst til å forandre på noe, men å velge å la kroppen din og de rundt deg gå igjennom så mange operasjoner på så kort tid det stikker vel dypere enn “har lyst til å se bedre ut” ??? Eller har du ingen refleksjoner rundt dette? Du er bare ærlig om hva du tar av operasjoner, ikke tankeprosessen bak, det er det som er den farlige fremstillingen? Vil uansett høre mer om TANKENE DINE rundt dette, ikke Pierre sine og ikke forsvarstaler. Og please svar på denne, vet du er utrolig dårlig på å svare konstruktiv kritikk, er fast leser og synes det er ganske skuffende, når du sier du skal fortelle alt, men utelukker hvorfor du velger å gjøre som du gjør.

    25. Nå skal jeg ikke komme med noe form for diagnose, ‘men du er jo til en viss grad syk, Isabel. Forstå meg rett.. Hvordan kan ei så naturlig vakker flott jente ikke være fornøyd med sine flotte deler av kroppen hennes? Hvorfor operere alt det som gjør deg til akkurat deg, til noe annet?.. Dette er en logikk jeg aldri kommer til å kunne være i stand til å forstå. Min samboer sa til meg; om du noengang opererer deg så blir det slutt mellom oss. Hvorfor? Fordi det er usexy med jenter uten selvtillit, og en operert meg er ikke den han forelsket seg i..
      Ta vare på deg selv, Isabel. Var ikke min hensikt å si noe stygt eller såre deg, men jeg tror du kommee mye lengre med å investere i en psykolog <3

    26. Før ble jeg provosert av å lese bloggen din.. Nå syns jeg bare synd i deg. Det er helt tydelig for alle at du har det utrolig vanskelig med deg selv, og at du har blitt sykelig opptatt av utseende. Det gjenspeiler også andre sider av livet ditt; flyktige vennskap, ustabile familierelasjoner osv. Jeg håper du snart får hjelp, for det trenger du… <3

    27. Håpe du har da jævlig vondt! Tenk på alle så må gjennom ulike opprasjon pga sjukdom og så må gå gjennom store smerter for å overleve. Rett og slett skam deg!

    28. Til du som kommenterte tilbake: jeg mener ikke at det er bra det hun gjør. Men, liksom alle trenger ikke å si så stygge ting til hun heller. Men, jeg synes hu er egt mye finere ut alle de opprasjonen hu har tatt. Ikke bare hun men alle ingen ser bedre ut med opprasjonen alle er fine sånn som de er skapt. Men, jeg gidder heller ikke å si “Omg Isabell jeg skal aldri heie på deg siden du gjør bare dritt” Å det er ikke bra siden hun blir lei seg om jeg hadde gjort sånn eller alle som har gjort det å gjør det.

    29. den dagen du selv eller noen du er glad om i rammet av sykdom, kommer du kanskje til å sette livet ditt litt mer i perspektiv enn det du gjør nå. Håper det aldri skjer, men de fleste av oss opplever noe slags tøff sykdom. Hva er det egentlig som betyr noe her i livet ? Str på hoftene? Hva med det faktum at du legges i narkose, Forstår du at det er en risiko? Dine nærmeste må gå gjennom tøffe følelser når du er i narkose. Dersom min kjæreste skulle bli lagt i narkose på grunn av noe, hadde jeg vært om ikke mindre bekymret for han.

    30. For de om Isabel deler de meste med sine lesere,så betyr ikke de at alle berre kan rakke ned på henne.synes hun er tøff som har åpent kommentarfelt,for så mye unødvendig pepper den jenten får synes jeg er vondt å lese.Er ikke akkurat med på å bedre selvtilliten!Grunner til folk lar seg operere kan være mange,men de får vel være opp til hver og en!!og dra opp paralleller som ved alvorlige sykdommer synes jeg blir helt forkastelig!!!Og de vet jeg alt om etter å ha vært syk i mange år,men klare heldigvis å glede meg på vegner av andre:) og tru Isabel dessverre har opplevd sin motgang,så må berre seiest at synest hun er tøff som står i de.Håpe hun tar til seg kommentarer som sprer positivitet,og ignorere dei krekene som har så ufattelig kjedelig at dei prøve å forsure andre sitt.

    31. operasjoner eller ikke,så håper jeg at du har det bra med deg selv og det mener jeg! det er det viktigste <3 klem

    32. Har du operert brystene igjen? Så på mystoryen til Pierre at du hadde på deg typ støttebh eller lignende.

    33. Wow, får helt vondt når jeg ser alle de stygge kommentarene du får.. Skjønner ikke hva som feiler folk, du gjør da ikke de noe. Håper virkelig du tjener bra på alle idiotene, selv om ikke penger kan gjøre opp for mobbing og galskap. Virkelig ingen fortjener alt det hatet som du får!
      Bildet av deg her var forresten utrolig fint! ♥

    34. Hva skjer den dagen dere får barn, la oss si en datter. Og hun er prikk lik deg slik du var før operasjonene. Da vil du vel se mange feil på denne jenta?

    35. Jeg håper du har, eller en gang får, det godt med deg selv. Hva det innebærer, er det bare du som vet.

    36. Du borde söka proffesionell hjälp!! Du har antagligen fettsugit dig vilket man kan förstå att Pierre inte ville stötta. Du har gått över styr, trodde du var en härlig tjej som var down to earth men du verkar bara va besatt av att se ut som en barbiedocka. Jag tycker verkligen du ska söka hjälp! Det är inte normalt att genomgå så många operationer för att försöka hitta fel som egentligen inte finns där. Hopps du får den hjälp du söker för ditt psyke.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg