forbanna opplegg

Sponset behandling

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Bildene tilsier at jeg er blid og fornøyd, men det er ikke tilfellet. Jeg kom akkurat innfor dørene her hjemme, etter en lang dag i Drammen. Jeg er pissevåt! Hva er det slags vær vi har fått tildelt i dag?! For et dårlig opplegg, as. Jeg orker ikkeeeee.. Det er helt sinnsykt hvor mye været påvirker humøret mitt, det er helt ekstremt. Jeg blir en ordentlig pessimist, jeg. Haha.. Livet, dere. Hva gir du meg? Uuuuansett. Jeg har vært på ytterligere en laserbehandling i dag, hos flinke Mirjam på Newshapeclinic. Jeg skrev nylig et omfattende innlegg med alt av informasjon her. Dette er min andre behandling, så jeg kan ikke påstå at jeg ser en enorm forskjell enda. Jeg oppdaterer dere selvsagt etterhvert! Gah, jeg kan ikke vente med å bli hårfri for alltid!

Foruten om det har det ikke skjedd så mye mer i dag. Det er tross alt mandag, så egentlig burde jeg sette meg å være ordentlig produktiv i et par timer. Jeg er døds sulten da, så jeg får stappe i meg et rundstykke. På vei hjem dro vi innom butikken for å handle ingrediensene til dagens middag. Marinert laks, mandelpoteter og ovnsbakte rotgrønnsaker står på menyen! Nommiiiis..

18 kommentarer
    1. random spm her:) kan du ikke prdne håret ditt med sideskill endag? det tror jeg hadde passer deg utmerket:)

    2. Du er veldig mye finere uten så tung sminke.. minner litt om en drag queen. Tusen ganger finere med en naturlig look! 🙂

    3. Snakker vi hårfjerning på hele kroppen eller bare babyhårene i panna? Og er det vondt synes du?
      Jeg går til laserbehandling med tatoveringen min og synes det er kjempevondt! Blir helt rød og får sår. Er det samme greia til deg?
      Og været ja.. du verden. Om jeg ikke er deprimert fra før så blir jeg det iallefall nå. Mørketid og regn er liksom ikke det mest oppkvikkende! Men et godt måltid hjelper alltid. Prøv å kos deg i kveld, da 🙂

    4. Åh har ikke fått tid til å klikke innpå bloggen din i helgen, så var mye kjekt å lese nå! Vil bare si angående laserbehandlingen din på babyhårene, ser jeg stor forskjell allerede jeg haha! Eller på bildene og snapene dine, kjempefint! Du er så pen<3 ønsker deg en strålende uke videre 😀

    5. Enig, blir så sur og irritert når det regner eller blåser hardt. Skulle ønske vi hadde spansk klima her i nord. Det er ihvertfall bra at man kan dra på ferier til varmen!! Det redder mitt sinn:-)

    6. Du har finere nese nå enn på gamle bilder,men du sminket deg finere før enn nå :p nå ser du halvveis gammel ut mens før såg du mer søt og ung ut

    7. Hvis kim kardashian og kyliejenner er forbildene dine utseende messig,hvorfor sminke du deg ikke fint som dei gjøre då? Hvem er sminke inspoen din egentlig?

    8. Kanskje du ikke har makup artist,men går an å velge sminke selv som man passer :p hvorfor velge du grå øyenskygge som får deg til å se gammel ut?

    9. Såå fin dag 😀
      Håpe dagen idag bli like fin 🙂
      Sto opp kl 01:20 idag, hærlig 😀
      Så dagen min e allerede begynt.

    10. Jeg elsker regn jeg! <3 Føler at man lever. Regn i ansiktet, regn i håret. 🙂 Regn gir meg liv, hehe.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg