VIDEO: PIERRES NYE TATTOO – JEG FÅR PANIKK

Okei folkens, hold dere fast! For rundt en liten uke siden kom plutselig Pierre hjem med nye tatoveringer. Det er noe han har ønsket lenge, men jeg har vel kanskje vært litt av grunnen til at han har satt det litt på vent. Men når jeg trosset hans ønsker om min nylige operasjon, hadde jeg ikke lenger noe å si når det kom til hans valg av blekk på kroppen. Haha.. Jeg tapte meg litt der, kan man vel si. Uansett! Her er videoen av selve tattoo-sessionen, i tillegg får dere se min første reaksjon når jeg får se hva han har tatovert for første gang. Jeg hadde iiiingen aning, og som dere ser på ansiktet mitt, er jeg noe skeptisk… Det er hysterisk å se hvordan jeg reagerer, haha. Jeg var hvert fall ærlig 😉

· KLIKK PÅ BILDET FOR Å KOMME TIL VIDEOEN ·

Husk å abonner gratis på YouTube-kanalen vår her for flere videoer!
 

36 kommentarer

Siste innlegg