Nå elsker jeg håret mitt

sponset behandling

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Forrige uke var jeg atter en gang på besøk hos frisøren min Ann Beate på MOODstudio. Jeg er der ganske så ofte, men det er som oftest for å få en real runde med kur i håret. Det gjør sååå mye, jeg har virkelig ikke ord! Det anbefaler jeg dere til å gjøre en gang i blant – håret blir så mye sterkere og ikke minst finere av det. Da jeg var der nå fikk jeg både kur, men også en touch up på hårfargen pluss en liten stuss. Det er en stund siden vi farget det sort nå, derfor følte jeg at det hadde blitt litt utvasket da vi har valgt å gå for mini color. Grunnen til at vi gjør det er fordi at da setter ikke fargen seg like godt i håret, så dersom jeg blir lei av å ha det så mørkt, vil det ikke være like vanskelig å få ut pigmentene som det hadde vært dersom vi hadde gått for permanent farge. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Man blir tatt godt vare på på MOODstudio, med både kunnskapsrike frisører og god service. Og ikke minst pepperkaker og kakao, hehe!


OLYMPUS DIGITAL CAMERA

På bildene ovenfor ser dere produktene jeg bruker for øyeblikket! Olaplex hårkur, shampoo og balsam fra Hempz, hårspray fra NOIR og olje fra Miriamquevedo. Frisøren min brukte alle de nevnte produktene i håret mitt i salongen, og da jeg fikk se resultatet insisterte jeg på at absolutt alt hun hadde brukt, måtte bli med meg hjem. Aldri har håret mitt vært så skinnende og fint før! 

Som sagt – jeg går alltid til min faste, dyktige frisør, Ann Beate, på MOODstudio. For å booke time: ring 22 69 61 53, eller send sms til 922 59 736. Du kan også booke tid via nettsiden her.

11 kommentarer
    1. Aah, hårkur og pleie er aldri feil 🙂 Synes forresten du såå fin med mørkt hår, det kler deg virkelig – er nesten slik at jeg, som helt lys i håret, har lyst å prøve en mørk farge fordi jeg synes du kler det såå godt hahaha! Men lurte på en ting – har lest bloggen din lenge nå, og husker du for leenge siden skrev at du var fast tilhenger av Redken produktene? 🙂 Er det de du har brukt opp igjennom årene som har bidratt til det fyldige og fine håret ditt? Har full forståelse for at du tar i mot nye produkt når du blir tilbydt de, men lurer bare på om det er Redken produktene du har brukt lengst, hihi! Håper på svar 😀
      Ha en nydelig dag, vakre du <3

    2. Pass på at hårprodukter ikke inneholder silikon. Silikon får håret se bra ut der og da, men ikke bra i lengden…
      Du har fint hår😊

    3. Hei😊 Hvordan går det med deg Isabel? Skjønner at du ikke har det så bra om dagen.😞 Håper du får en så fin dag som mulig! Du ble kjempe fin på håret😘

    4. BTW,du burde forresten prøve Kerastase produkter,de er fantastiske!! Jeg har prøvd ALT som er av hårprodukter,men Kerastase og redken er definitivt de beste! Du burde prøve hår oljen fra Kerastase som heter touche finale. Det er et serum som gjør håret fantastisk! Det finnes ikke noe bedre! Når du tar det i håret blir det silkemykt og skinnende uansett hvor tørt det er!

    5. Det er så deilig og koselig og få ordnet håret hos frisøren. Skjønner godt at du gjør det inne i mellom. Det er viktig å ta vare på håret sitt. Jeg ser at håret ditt har virkelig blitt sunt igjen:)

    6. Hei! Jeg farger håret mitt ofte svart, men mitt blir ikke i nærheten så svart so
      Ditt. Hva slags sortfarge bruker du?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg