UKENS SPØRSMÅL

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hvorfor blir aldri kommentarene mine publisert???

Om dine kommentarer ikke blir publisert, er det helt enkelt fordi at du enten er nedlatende i dine kommentarer, eller at du stiller spørsmål jeg ikke har lyst til å svare på. Selv om jeg er ganske åpen og personlig på bloggen, betyr ikke det at jeg er nødt til å svare på absolutt alt alle lurer på til en hver tid. Det jeg ønsker å svare på selv, svarer jeg naturligvis på. Det jeg ikke vil svare på, svarer jeg heller ikke på. Easy as that!

Har du lest boken til Sophie Elise, hvis ikkje, har du tenkt til det og hvis du har, hva synes du?

Nei, det har jeg ikke. Jeg har ikke tid til å lese bøker for tiden, men jeg har hørt at den er bra, så kanskje det! 🙂

Hvor ser du housewifes of beverly hills? Og hvilken sesong ser du?

Jeg ser på watchseries! Jeg er på den nyeste sesongen. Eeeelsker serien!

For tredje gang… Kan jeg få svar på hvor og hvilke linser du kjøper ? 🙂

Jeg har skrevet et helt innlegg om det, i tillegg til å ha svart på det i to “ukens spørsmål” fra før. Et lite tips dersom dere lurer på en konkret ting, er å google det sammen med “sraad.blogg.no”. Da bruker det å poppe opp, så slipper dere å vente på at jeg skal svare.

Kan du lage video av hvordan du fikset håret ditt på julaften? Omg, det var så sinnsykt fint!!

Så søt! Jeg gjorde faktisk ingenting annet enn å rette det ut!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hei! Hvor mye ca tjener du i måneden og hvor mye av det bruker du?

Jeg tjener rundt 200.000 kroner i måneden. Jeg har ikke vært så veldig flink til å spare dette året da jeg har brukt store summer på både reiser, utseendet (operasjoner) og shopping. Nå har Geir tilgang til min konto, så han bestemmer summen jeg får utbetalt til å “leke” med hver måned. Året 2017 er nemlig året for sparing, huskjøp og bilkjøp!

Hvordan deler du og Pierre husleien? Er litt interessant å høre om da du tjener veldig godt 🙂

Pierre tjener godt han også, på blandt annet YouTube og sine sosiale medier. Vi deler på husleien!

Når dere var på paradise så fikk dere jo masse kostymer, hva skjedde med de? Fikk dere de eller måtte dere levere de tilbake?

Kostymene leverte vi tilbake dagen etter vi hadde brukt dem på hotellet. Vi fikk dem ikke, nei.

Planlegger du noen flere operasjoner?

Nei, absolutt ikke.

Har du gitt opp bil lappen?

Haha, jeg skjønner at du lurer! Den der forbaska billappen altså… Jeg har holdt på i snart to år, hvor jeg har strøket to ganger på oppkjøringen. Nå skal jeg starte for fullt igjen i Januar, så får vi krysse fingrer og tær for at det endelig skal gå min vei! Jeg har jo så lyst på drømmebilen min…

__________

STILL GJERNE SPØRSMÅL TIL NESTE UKE!

 

 

50 kommentarer
    1. Hårreisende hvor bra noen har det… Nyttårsaften er vemodig dag så sitter leser om vellykkede folk.selv tjener jeg 11000 i mnd / syk så jobber ikke…. Komisk at noen tjener 200 000 i mnd… Min lønn på to pr ca… Jaja håper du gir litt til dyrevern.hadde jeg tjent så mye kunne jeg åpnet et senter formisshandla dyr

    2. Jeg har ett spørsmål! Det er ikke ment frekt eller noe sånt, men jeg lurer bare rett og slett på om hvordan du synes du fremstår og hvorfor du vifter og drøsser med penger på sosiale medier? Altså, jeg er en av de som bare kunne ønske seg samme jakke som du har og ikke ha penger til det, og blir trist for at jeg ikke kunne ha det samme fordi jeg ikke har penger til det. Skjønner du gjør det mot “haters” og du har jobbet og slitet for pengene, men kanskje tenk på de som ikke er like heldige og framgangsrike som deg. Jeg føler meg dårlig og jeg tenker på alle mulige måter på livet mitt og blir nesten deprimert av tanken på at jeg ikke kan ha tusenvis av kroner på kontoen min som deg. Jeg er ikke en hater, og ser på bloggen din hver dag for jeg liker jo den 🙂 Men angrer når jeg ser sånt, haha..

    3. Hei! Er det slik at moderatoren din har fått bedskje om hva du vil svare på og ikke? Eller hvordan løser dere det!

    4. Du kan ikke fortelle litt om hvordan du tjener så mye da? Bloggere som tjener godt er de som har vært i bransjen lenge. Du har liksom holdt på noen år bare. Ikke for å være frekk, men er bare nysgjerrig. Normale folk tjener gjerne 20-30 000, så det er jo litt forskjell. Har du mye sponsing? Skjønner på en måte ikke hvordan din lille blogg kan fra inn så mye. Håper du svarer i innlegg 🙂 godt nyttår!

    5. Hei jeg lurer på om pierre synes du var penere før når han møtte deg eller nå? siden han ble sammen med den naturlige deg. Jeg lurer også på om deres reiseplaner i 2017? hva bruker du på kroppen for at hårene skal gå bort? shave, voks, laser? hva annbefaler du? kjempe bra blogg forresten keep up the good work, tror bloggen din bare blir større i 2017

    6. Hvis du tjener så mye som du sier, så er det rart at nettsidene som skrev om hvor mye bloggerne tjente ikke nevnte deg. Det viste seg jo at i 2016 så var Sophie Elise og Anna R var de best betalte bloggerne med rundt 2mill i året. Da tviler jeg på at du tjener rundt 2,4 (200 000×12) i året uten de nevnte noe om det.

    7. Det er virkelig beundringsverdig at du får ting så godt til. Eg gledar meg over alle som startar for seg sjølv og får drive me det dei vil. Gratulerer til deg. Nyt pengane du tjenar og nyt livet, du har skapt det sjøl og fortjenar det.

    8. Digger at du er så ærlig! Både om hva du tjener og tilogmed at du har strøket på oppkjøring mange ganger, det er mange som hadde skjult de tingene der:p misunner livet ditt altså! Men kan du ikke skrive om din siste operasjon i Istanbul også?? Klems

    9. Bare enkelt til alle de “lønn” spørsmålene. Grunn til Isabel ikke sto m høy inntekt var fordi d var snakk om 2015(!) og ikke 2016. før Isabel sin blogg var stor. voser nok andre tall på henne for 2016 😉 og nr 2. Når folk spør om før el etter skatt er det naturligvis før skatt forresten. Så vet dere det 😀

    10. Anonym: Det de viste da var inntektene i året 2015, og da tjente jeg ikke noe stort på bloggen. Da hadde den ikke blitt såpass stor enda 🙂 Med det sagt har jeg heller ikke tjent 200.000 hele dette året heller, men fra slutten av sommeren av tror jeg. 🙂

    11. Syns du at du fortjener 200 000 i månden? Jeg ser du pfte skryter av hvor mye du jobber, men helt ærlig, 200 000? Ikke føl at du må snappe at du får inn 200 000, ingen mennesker liker selvskrytere, bare til informasjon 🙂

    12. High five? TEN UP!
      Whoooop 200.000 kr! Dette er bra greier!
      Vet du hva…folk spørr så mye om “hva bryker du pengene dine på?”
      Hvorfor har du ikke spart? Hvorfor handler du fra SheIn o.l nettbutikker hvis du er så rik? Og blaaaa blaaaa blaaaa”
      Bare svar dem, bare gi dem det svare de vil høre!
      Enkelte tror at Isabel får 100.000kr + inn i lomma hver dag for å sitte å spise sushi!
      Haloooooo levende hjerner, tenkt på et par ting?
      1) Bloggen hennes startet fra 0′ helt til den dag i dag, det har gått et par år der det har bygget seg opp!
      2) når du er flink til å blogge, så får du flere lesere (så ja, hun får betalt for noe hun er flink til, deal with it)
      3) Sponsorer spiller vell en rolle! Så roll up your sleeve people, det er ikke så ille å se at folk har det bra vel?
      Bare kjør på, dette er penger du har jobbet deg frem til, Ja, jeg skulle ønske det var like lett for meg som deg, men nei aånn er det ikke, ja jeg misunner deg, men JA jeg respekterer deg og din jobb.
      Kjør på !!!

    13. Jeg lurer på om du snart skal skifte design/header? Kjempe fin den du har, men kjekt med noe nytt også kanskje? 😀

    14. Husk at henne også skatter av disse 200.000 i måneden, så blir ikke 2,4 millioner heller… Tror nok Sophie Elise uansett tjener mer enn Isabel

    15. Hei!
      Hva er drømmebilen din?
      Er over gjennomsnitt interessert i bil, det er min lidenskap.
      Men litt gøy å høre hvilken bil du ønsker!
      Du har jo trossalt råd til å kjøpe den bilen du ønsker!
      Noe som gjør meg svært sjalu 😇 Haha!
      Selv er min drømmebil en amcar, Chevrolet camaro av nyere modell ofc.
      Ikke oldtidens modeller 😂 Hehe! Håper du har hadd en kjempefin jul og godt nyttår til deg og dine nære å kjære 😊

    16. Hvis du har klart å stryke to ganger på lappen, så er det kanskje ikke meningen at du skal ha den:p skjønner ikke hvordan det går ann å stryke på den

    17. Hva tenker du om din framstilling av det å fikse på utseende da du får barn, åssen vil du framstå som mor for dem?
      … Det er bevist at barn ofte blir som sine foreldre, eks: Røyker foreldrene er det større sjans for at ungene vil gjøre det også.

    18. Hei. Jeg er innom å leser bloggen din innimellom. Du er sikker veldig lei av spørsmål om operasjonene dine. Usikker om noen har spurt før men jeg spør uansett. Jeg ser du har ei kjempe søt lita søster, og tenker du kanskje er et slags forbilde for henne? Tror du dine valg om oprasjon vil påvirke henne i fremtiden? Tenker spesielt på nese oprasjonen. Hvor gammel er hun? Hvilke tanker har du ang dette?
      Jeg håper du forstår at jeg ikke er negativ til dine valg, bare nyskjerrig på om du har gjort deg noen tanker rundt dette. Jeg kunne nemlig ha operert nesen selv hadde jeg hatt råd 🙂

    19. Hei. Siden du er så open om sex og sånnt. Kan du skrive et innlegg om hva du liker?
      Liker du kanskje leketøy? Eller ofte sex? kanskje 3 kant 😊 Elsker bloggen din

    20. Hei fine deg!! Jeg håper du kan svare på dette spørsmålet, hadde hvertfall blitt veldig takknemlig <3
      Er du fornøyd med hvordan nesen din ble? Jeg har kikket på samme klinikk i en god stund nå, lenge før du tok operasjon der - Vil du anbefale klinikken? Og hvordan gikk dere frem for å få den slik du ønsket? <3
      Du er fantastisk, stå på!!

    21. Hei ! Isabell,
      Eg ville bare sei at , eg ska te Oslo fra 14-16 september og eg lurte på om du kunne vært ute i byen sånn at eg kunne få sett dg .
      med sga ver hos onkelen min ,eg vet ich kor i oslo de bor men eg hadde håpet på å få set dg .
      så jaaa ………love you

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg