2016 RECAP – PART TWO

På tide med andre del av min årskavalkade for året som gikk!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg opererte nesen! Det var noen tøffe dager i Istanbul med mye ubehag og smerte. Kaken dere ser på bildet fikk jeg i belønning av min elskede! Det er den beste kaken jeg noensinne har spist. Sånn helt seriøst!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg kjøpte mitt første par med Loubouis! Verdens fineste, men vondeste hæler.. Haha!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg storshoppet som vanlig, året gjennom.. Heldigvis har jeg blitt flinkere på det planet. Kremt!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Paradise Hotel fest med blant annet denne sjarmøren! Er så glad i dette mennesket. <3

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Shootet outfits.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Var på x antall dates med denne flottingen. Her på kino!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Vi flottet oss på spa. Alltid like deilig!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

BOOOM, så var vi plutselig på Gran Canaria! En av flere spontane reiser i 2016.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg hadde bursdag og fylte 22 år.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg var å besøkte venninner i Kristiansand!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kvalitetstid med mine små skatter!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Shoppingtur til London sammen med min mamma.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Poserer, selvfølgelig. Lurer på hvor mange selfies jeg tok i løpet av året…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Back to Istanbul, nok en gang.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

… Hvor jeg opererte rumpestumpen, og fikk et hav med hat og kritikk.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nøt de første solstrålene!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Gikk iført et irriterende korsett i et hel måned etter operasjonen. Den ødela absolutt alle outfits.. Hater den av hele mitt hjerte, haha.

_________

DEL TRE KOMMER SENERE!

34 kommentarer
    1. du har fått finere kropp nå, men desverre var ansiktet finere før pga din gamle nese var on fleek! altså passet deg helt.

    2. Lurte på om du er fornøyd med brystene dine? For meg ser det ut som en særdeles dårlig gjennomført jobb. De ser ut som to firkanter som er plassert på kroppen din med 10 cm mellomrom… :/

    3. Ser ut som et bra år 🙂
      Morsomt å se hvordan nesen din har forandret seg i tiden etter operasjonen!! Passer bedre og bedre inn i ansiktet for hvert bilde 🙂 vakker er du <3 hvor fornøyd er du nå i forhold til med en gang?

    4. Du over her: hva får du ut av å kommentere andres kropp på den måten? 🙂 ALLE pupper er forskjellig, selv når de blir operert. Noen har større mellomrom av natur, altså noe man ikke kan noe for/gjøre noe med. På samme måte som at noen er født med små og andre store pupper 🙂
      Du har alltid sett fantastisk ut, Isabel <3

    5. Gjør leppene dine finere ,sånn som di er nå gjøre utseende ditt støgt samme hvor mye du opererere deg ellers

    6. Heya <3
      Du ser smashing ut ;* Jeg lurte litt på hvor i Istanbul du har tatt operasjonene?
      Hva heter klinikken og hvor mye ligger prisene på?
      Jeg har så lyst til å gjøre ting med meg selv også, men det er så dyrt her i Norge :/
      Keep doing what you do <3 Stor kleem

    7. Er jo normalt at pupper blir litt rare etter operasjon. Så du over her, rull inn puppen! Isabel ska sikkert fikse og løfte de snart uansett. He
      Synes du tok bort for mye fra nesa, men igjen, din kropp og alle har forskjellig syn på skjønnhet ❤

    8. Isabel er fin som hun er. Det er ikke alt man trenger å kommentere. La hun få være den hun er, og det hun har ønsket og fikse på. Dersom dere mener puppene ser annerledes ut i deres syn, så er de fine nok ut i Isabel og andre sitt syn.
      Stå på vakre, Isabel <3

    9. Jeg synes at du ser fantastisk ut, både før og etter:)
      Liker bloggen din veldig godt og stilen din:)

    10. Vedder på at dere ikke hadde kommentert puppene om du ikke viste at de var operert! Alle er født med forskjellige pupper. Å sånn er det! Så hva er egt vitsen med og kommentere puppene til folk? Det får folk til ikke å synes de er bra nok, det gjør hjelper til med å bygge opp dårlig selvtillit å det å måtte operere seg, fordi man går rundt men frykt for hva andre syns om puppene dine! Det er jo ingenting å legge seg opp i!

    11. Jeanette: Tusen takk! Jeg har tatt et standpunkt om å ikke prate om hvor, pris osv. Jeg vil anbefale deg til å gjøre research på egenhånd, og finne den kirurgen som passer dine behov og ønsker best. Det gjorde jeg 🙂 Lykke til! Klem.

    12. På tross av bandasjer og blåmerker, så synes jeg du er så utrolig fin på bildet rett etter neseoperasjonen. Fargene dine er så fine og gylne, og du ser så frisk og sunn ut. Du kler veldig godt den naturlige looken, så ønsker meg at du la ut flere bilder med det også 🙂

    13. Hvor er bikinikroppen fra?:) Den du har på deg når du står på stranden og titter ned med caps. Har spurt mange ganger før, men aldri fått svar.

    14. Altså hun har lagt inn silikon, ikke “byttet” bryst. Isabel hadde før operasjonen det mellomrommet mellom puppene som hun har i dag, det synes selvfølgelig bedre nå som de er tyngre, men det er ikke vits i å kommentere at det er en dårlig utført operasjon. Ikke alle har like tette bryster fra naturen, og med heng vil silikonet legge seg på lik linje der puppene naturlig er, det er ikke noe brystløfts operasjon. Seriøst slutt å påpek alt, vi har da alle mellomrom mellom puppene våre!
      Håper du koser deg i Stavanger Isabel <3

    15. Hei.
      Lurte bare på om du noen gang tenker over forbruk og miljøet når du kjøper så mye klær og ting som du gjør?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg