MY NEW YEARS EVE

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

· RINGER DET NYE ÅRET INN ·

Altså, hvordan kunne dette gå i glemmeboken? Jeg fortalte dere jo aldri om nyttårsfeiringen, jeg. Sånn kan det gå, gitt! Vi hadde ikke store planene innfor selve dagen, da nyttårsplanene alltid går i dass. Jeg har opplevd å alltid ha så store forventninger, som alltid ender opp med skuffelse. Derfor lot vi være å spirke konkrete planer i år, og tok det heller litt som det kom. De spontane kveldene er jo søren meg alltid de beste, og denne gangen var intet unntak.

Vi startet kvelden med indisk sammen med en helt fantastisk gjeng. Deretter tok hele crewet turen videre på skybar for å se på rakettene og ta noen drinker. Det ble egentlig ganske fail, da hele himmelen fyltes om med tidenes tjukkeste tåke. Ergo: vi så ikke jack shit. Vi kastet oss kjapt i taxier, kom oss til Frognerparken og nøt fyrverkeriet der istedenfor. Helt amazing! Kvelden endte opp på en random hjemmefest, som viste seg å være ekstremt gøy! Jeg skal virkelig slutte å være så skeptisk altså, jenta som hadde den festen var så utrolig koselig! Det var for så vidt alle de vi kom i kontakt med på den festen. Du vet du klikker med personer når du etter få minutter ender opp på samme toalett i flere minutter og praten går.


Jeg hadde, som dere kanskje har forstått, en vanvittig hyggelig feiring!
 

10 kommentarer
    1. Vet dette spørsmålet kan virke litt upassende, men siden du er såpass open om temaet tar jeg sjansen. Du har nevn fler ganger at du og Pierre har sex daglig. Men hva med oralsex? Går du ofte ned på han? Og gjør han det pp deg?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg