SØSTEREN MIN BLOTTLEGGER MEG PÅ NETT

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

HOLD DERE FAST! Søsteren min har begynt å blogge! Herlighet, det er helt surrealistisk for meg å skrive den setningen. Dette er virkelig noe jeg ALDRI hadde trodd, haha. Hun er ikke en typisk blogg-jente (om man kan si det?), og jeg har fått inntrykk av at hun synes at alt med denne bloggverdenen er litt for rosa og litt for materialistisk. Til tross for det, har hun nå opprettet sin egen blogg! Det synes jeg er utrolig gøy, spesielt med tanke på at vi bor i to helt forskjellige byer. Hun studerer i Tromsø, noe som gjør at vi ikke sees så ofte som jeg skulle ønske. Nå som hun har blogg blir det lettere for meg å få et ordentlig innblikk i livet hennes, akkurat slik som hun har gjort med meg via min blogg. Dette blir bra! Nå får vi se da, plutselig er begge søstrene Raad Norges toppbloggere. 😉 Les gjerne hennes blogg, du finner den her!

Hun har altså blogget i et par dager nå, og hun har allerede blottlagt meg på bloggen sin, og fortalt ting jeg aldri har delt før. Takk Jasmine… Les innlegget HER.

26 kommentarer
    1. Du som har hengt så mye med Mayoo en periode og som sikkert vet om hans “business”, hva synes du om siktelsen? 😛😛😛

    2. merker du bruker alt for mye overskrifter som ikke handler så mye om det du skriver om.. du gjør alltid overskriftene så mye mer en det egentlig er..å det begynner å irritere
      meeen liker godt bloggen din å er forsatt en fast leser, har også lakt fine kommentarer til søsteren din <3

    3. Så gøy å lese hennes også.Du er utrolig flink til å skrive fengende tekster, og det ser ut som at hun har samme evnen.

    4. Du har fått med deg at det finnes en hau av blogger som handler om annet enn utseende å materalistiske ting? Det du blogger om er lett underholdning, andre bloggere har mye mer å komme med når det gjelder livserfaring å legger ut et “dypt” innlegg om du skjønner hva jeg mener 🙂

    5. Dette er mulig et teit spm😂 Men jeg lurer.. da du reise til paradise hotell, så kunne du ikke fortelle noen noe. Men var du liksom der i flere uker uten gi eneste lyd fra deg til familie/ venner? Reiser folk dit og ikke svarer verken foreldrene sine eller venner på tlf på måneder/uker, da
      Må vel en bli drit bekymra å tro at fakfisk personen er dæv i landet man sier man er… 😛 allrid tenkt på dette… kunne ikle reist avgårde til et land og ikke gitt lyd fra
      Meg til mamma på mer enn par dager uten at hu hadde vært redd.

    6. Hun bør kanskje skrive en blogg som omhandler hennes liv og ikke lene seg på det du har oppnådd….

    7. Hei fine Isabel!
      Hvilken kropp ser du for deg som “idealkroppen” i forhold til størrelse og form? 🙂 Ikke ment som at du nødvendigvis bare tenker at én type kropp er fin, men det første som du ser for deg i hodet når du tenker idealkroppen 🙂

    8. Hei synes du gjør en kjempe jobb! Stå på👍🏼 Og til slutt så må jeg bare få si, at du er en kjempe vakker kvinne👌🏽 Formene dine wow😍

    9. Søstera di ligger høyt oppe på lista nå, må ikke akkurat være forsker for og skjønne at det er pga deg, men jeg håper at du er en god søster og reklamerer for henne så hu blir høyt oppe på listen 🙂 det er fett da vist begge søstrene ligger på topp! 🙂 haha det hadde skapt mye sjalusi for folk😝😝

    10. Når jeg leste at søsteren din hadde startet med blogg tenkte jeg på lillesøsteren din Hahahah ennå godt det ikke var slik. Hvor lenge har du og Pierre vært sammen nå? Er dere like close, eller enda mer nå som tiden har gått? Love you xx

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg