JEG ANGRER MEG IHJEL

affiliateslenker

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

BLÆÆÆÆ, dere forstår ikke hvor ille jeg har det akkurat nå. Som kjent har jeg dessverre påtatt meg en helt forferdelig døgnrymte den siste perioden. Helt siden jul har jeg ikke lagt meg før 05-06 på morgenen. At det i det hele tatt er mulig, dere… Argh, jeg angrer meg ihjel! Å snu døgnet igjen er jo ren pining/lidelse/tortur. Det verste jeg vet er å sove lenge på morgenene (ja folkens, mirakler kan skje), og derfor har jeg naturligvis blitt veldig frustrert over denne håpløse døgnrytmen. Så! I natt tok jeg tak i problemet. Jeg har døgnet siden i går. Altsååååå jeg har det så jævlig akkurat nå at det ikke engang er liiiitt morsomt! Rundt klokken 05:00 i natt dro P og jeg til Deli De Luca å kjøpte med oss et lass med Red Bull. Nå er alt slukt, og her sitter jeg.. Trøtt og jævlig. Det er så sykt hvor mye mer inkompetent man blir så fort man ikke får nok søvn. Bare det å skrive dette innlegget har tatt meg overdrevent lang tid. Jeg føler meg SÅ dum, dere. Haha. Heldigvis vet jeg jo hvorfor det er tilfelle for øyeblikket. Jeg mener, vanligvis har jeg jo en IQ på nivå med Einstein 😉 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Genser her / skjørt her / smykke her

Det er ikke mange timene siden jeg fortalte Pierre hvor lekende lett dette var. Vel, jeg kan trygt si at jeg trekker det rimelig hardt tilbake. Jeg sliter ekstremt med å holde øynene oppe nå at jeg.. Ja, jeg vet fanken ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Jeg kan ikke sovne før tidligst 20:00, slik at jeg sover hele natten gjennom. Vi får nå se hvordan det går! Akkurat nå ser det rimelig mørkt ut. Jeg kriger mot trøttheten for fullt, og jeg har fortsatt minst to timer to go. ÅÅÅÅH!! Om noen har tips til hvordan å holde seg våken – skrik ut! Jeg ber på mine knær!

30 kommentarer
    1. Tips: Gå ut å gå en tur, ikke sitt inne. Når du sitter inne skal det mye mindre til for å plutselig sovne på sofaen. Prøv å hold deg opptatt med noe

    2. Vær i lyse rom. Skru opp lyset! Det vil da vekke deg mer opp, er du i mørke rom/skrur ned lyset så vil du bli ENDA trøttere.

    3. Kjenner meg sååå godt igjen! Kvelden man bestemmer seg for å døgne- easy as cake, få timer seinere…holder på å døøøø!
      Uansett, det jeg gjør for å holde meg våken, er å holde meg mest mulig å bevegelse, det å sette seg i sofaen er en dødsfelle skal du holde deg våken…spis masse for å få i deg energi, drikk mye vann og uansett hvor jævlig det høres ut når man er trøtt, gå en skikkelig tur i kulda.
      En gang vaske jeg hele leiligheten slik at jeg hadde noe å holde på med så jeg ikke ble frista til å sette meg ned

    4. Det dær e heeeilt jævlig !!
      Prøv og sætt lyse på mobiln på det skarpeste som e og spæll hjærnetrim spæll som finnes på apple, da bli du ækstremt våken og da e det lætt og holde sæ tel 20-21 🙂
      Æ hate og stå opp mitt på dagen.. æ bli så suuuur.. bæste e og stå opp kl 03-06 på natta og være våken tel 20-21 også lægg sæ 😀
      <3<3<3

    5. Dette er ikke ment som et slemt spørsmål, men jeg bare lurer. De fleste inspo jentene man ser på instagram feks, er jo tynne men har fortsatt pupper og litt rumpe.Jeg synes silikon er helt ok og ta, men synes du ikke selv at du hadde sett mye finere ut, med litt mindre silikon? Det er jo så untaurlig med så gigantiske pupper til en så liten å tynn kropp?
      klem

    6. Gjorde akkurat det samme natt til mandag! Kom meg kkke på skolen idah, og våknet 15:30:/ håper dere klarer det bedre enn meg.

    7. jeg er i samme situasjon…sover på dagen og våken om natten… ville bare stikke innom å si at den siste vloggen deres var dritt bra!! den var helt perfekt! slike vlogger håper jeg det blir mange av. dere er så søte sammen! #goals

    8. Du er faktisk ganske lik på Kim Kardashian:) Er det no du er bevisst på eller er du det bare naturlig??

    9. Å døgne er jeg sykt dårlig på selv! Jeg greier ikke å holde meg våken fra morgen til morgen en gang. Men håper du får snudd døgnet tilbake til normalen igjen, slik at du får tilbake hverdagen din 🙂

    10. Syns så sykt synd på deg! Har hatt det sånn sinnsykt mange ganger før, og det er så sykt vanskelig. Syns seriøst så sykt synd på deg. Sliter alltid såå med å snu døgnet jeg og! Det er så sinnsykt grusomt. Glad jeg ikke har andre problemer enn det ihvertfall. Sykt masse lykke til Isabel!

    11. Du har fått mange gode tips og råd her. Gjør noe som du liker som kan hindre seg fra sove. Ville ikke ha anbefalt sovetabletter for det kan være vanedannende. Håper du finner utav det, samt får bedre søvnrytme 🙂

    12. Se gjennom blogginnleggene dine å se hvor ofte du bruker ordet EKSTREMT. Det er ELSTREMT irriterende da ordet ekstremt er rimelig ekstremt. Kan du VÆRE SÅ SNILL å slutte å bruke det ordet så ekstremt ofte??

    13. Den letteste måten å stille døgnet på er merkelig nok, å sove så lenge du klarer når du sovner kl 6-7 på morningen. Den indre klokken har 25 timer og det er derfor mye lettere for kroppen og stille seg fremover enn bakover. For da våkner du kanskje 17-19 på kvelden og så er du våken så langt ut på neste dag du klarer og da vil du mest sannsynlig klare deg frem til 20-22 og våkne frisk og uthvilt kl 6. Fungerer mye bedre enn å sove litt og prøve å stå opp tidlig. Og døgning fungerer ikke!:)

    14. Åh, herregud. Det har jeg gjort i flere måneder og det ender med at jeg sover til de sene ettermiddager på fridagene mine. Sykt vanskelig å snu den rytmen! 🙁

    15. Detter høres ut som det verste som kunne skje
      Jeg har nettopp brukket et bein og klager ikke
      Hvotror? Fordi det setter alt i perspektiv
      Folk har det helt jævlig hver dag mye verre enn deg og meg. Hvorfor setter du aldri elendighet i fokus

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg