DET ER VANSKELIG Å IKKE LE AV HENNE

Jeg har helt glemt av hvor fantastisk godt det er med pannekaker. Hei, forresten! Alt jeg har i tankene i dag er faktisk pannekaker. Pannekaker med Nutella og krem. Vi spiste nemlig det i går kveld.. YUM! Æh, det er lørdag folkens! Jeg våkner alltid opp med ekstra godt humør i helgene, selv om det i grunn ikke er så veldig stor forskjell på hverdag og helg for meg. Likevel er det noe med helgefølelsen som gir meg en indre glede.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

For øyeblikket sitter jeg godt plassert i sofaen og ser på Ellen Degeneres. Jeg har ikke ord for den dama! Hun er tidenes queen, sånn helt seriøst. Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har ledd høyt så langt i løpet av episoden. Det er klin umulig å ikke le av henne! Fantastiske Ellen. Det er faktisk et veldig godt tips: dersom du er litt nedfor, sett på en episode med henne, så kan jeg nesten garantere at du vil trekke på smilebåndet. Pierre skjønte nada da han hørte meg i full latter da han fortsatt lå i senga. Hehe! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg fikk forresten en vanvittig respons på mitt forrige innlegg. Jeg skjønner at de fleste ikke sier seg enige i damens påstand, og det er helt okei for meg. Jeg synes ikke selv at jeg er en vandrende kopi av Kim, men det er ikke så rart at jeg ble glad når jeg fikk høre det, når Kim K er en dama jeg synes er fantastisk fin! Ikke ta alt så seriøst, folkens 🙂 Det gledet meg å få høre den kommentaren i går, selv om JA – jeg vet jo like godt som dere at Kim og jeg ikke er tvillinger. Hehe!

30 kommentarer
    1. Etter ar du begynte med gull øyenskygge og den leppestiften så ser det ut som at du har ungdommelig glød 🙂

    2. Kim K er flott men du er mye finere ! Du har et fantastisk utseende ! 😍 Gi faen i de tåpelige kvinnemenneskene ! De er bare misunnelig

    3. Hei!
      Synes det har vært mange kjedelige innlegg i det siste. Sånn som dette som egentlig ikke handler om noen ting… føler du at du mangler motivasjon/inspirasjon?:)
      Klem

    4. Gikk igjennom topolista av bloggere. Deg på 4? Samtidig er det SYYKT bra du har kommet så langt men jeg synes du skal vertfall ligge på topp 3 i Norge!! Du er et bra forbilde ❤❤❤❤ + en syyykt bra blogger

    5. Anonym: Nei, det vil jeg ikke påstå kjære anonym 🙂 Dette er en livsstil blogg, hvor jeg nesten bruker den som dagbok på nett. Ikke alt trenger å være et veldig meningsfylt innlegg. 🙂 Litt hverdagsprat og tanker innimellom er det ofte på bloggen min!

    6. Ville bare hoppe innom her og skrive at du er superfin Isabel! Kim K er fin ja – men det er du også! Ha en koselig lørdag! 🙂

    7. Syns og hun er morsom!! Men ble så Knust da jeg så på “topp 10 verste kjendiser bak kamera” eller noe i den duren… hun var der :(((((

    8. Hei! Fikk ikke noe svar på ditt tidligere innlegg så prøver igjen, hvor får man kjøpt slik smykke som Pierre hadde kjøpt til deg? 🙂

    9. Jeg liker deg bare mer og mer!! Syntes du er så søt, jeg lo også mye da jeg så på den siste videoen deres, fantastisk!! Stå på, husk at haters make you famous💁🏼 Du er dessuten mye penere en Kim K!!
      Stor klem

    10. Jeg synes også du ligner på Kim:) Var sikker på du hadde postet et bilde på Instagram, og så var det Kim.😊 Måtte se 2 ganger😀

    11. Tips: Hvis du vil likne på Kim K, må du slutte å ta så mye fillers i leppene og få en annen vinkel på vippene, helst slutte med extensions og bruke mindre synlig sminke. Du er fra naturens side vakker, men har begynt å ødelegge ansiktet ditt. Det er heldigvis reversibelt, og du er penest – og likner mere på Kim – når du ser litt mer i retning av naturlig ut.

    12. Du er artig som få Isabel, og du kjører en bra stil. Uhyre morsomt er det med alle disse bertene som skriver alt fra A til Å på komentarfeltet. Dette er jo en reinspekka morsomhet alt sammen! Og Isabel er hovedpersonen i dette fargespekteret av et show. Og du er alltid nydelig Isabel. Du slår knock out på de fleste med ditt ytre og herlige indre og er underholdene som faen:-)

    13. Å hjælp Isabel, har du sett at leppene dine tar nesten 40 % av ansiktet? Når er nok nok…? Ser du det selv?, kommer du til å svare? Utover det var bildene fine!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg