200.000 KR I MÅNEDEN, PH, BARN +++

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

  · UKENS SPØRSMÅL – LET`S GO ·   

_____

Tjener du 200 000 kr i måneden eller hver tredje månde?

Hver måned. Jeg har lønning en gang i måneden, slik som alle andre med “vanlig” jobb. Med det sagt har jeg ikke hatt SÅ høy månedslønn gjennom hele 2016. Det var vel det siste halvåret jeg gikk fra ca. 100.000 kroner i måneden, til 200.000 (før skatt). Det er mange som tror jeg overdriver eller lyver, og det var nettopp derfor jeg la det ut på snapchat den ene gangen, når jeg fikk lønn (isabelsraad). Haha. Jeg elsker å motbevise kritikere/hatere.

Hvem fra Paradise Hotel har du kontakt med nå?

De jeg har kontakt med er Pierre (obviously), Sara, Linn og Mathias. Alle de nevnte har blitt utrolig gode venner av meg, og noen jeg har blitt vanvittig glad i! Dessverre bor Linn i Polen, Sara er på eventyr i Australia i flere måneder og Mathias jobber i Hemsedal. Det er litt kjipt da vi ikke har mulighet til å møtes så ofte, så vi tyr mest til telefonsamtaler og messenger! Det funker fint det også, selv om savnet er stort!

Har Pierre lappen?

Pierre har lappen, ja! 🙂 Den tok han da han var 18.

Er 200.000 kroner i lønn før eller etter skatt? 🙂 Setter du av penger på en egen konto til skatt?

Det er før skatt! Ja, det gjør jeg. Jeg får utbetalt en viss sum til min egen brukskonto hver måned, hvorav den største parten av lønnen blir satt inn på sparekonto. I tillegg til det har jeg egen konto til skatt, også. Alt dette hjelper regnskapsføreren min med, jeg har jo ikke så mye kontroll lengre. Nå er det full fokus på sparing. Jeg må jo kjøpe hus og bil en eller annen gang, haha.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg har ett spørsmål! Det er ikke ment frekt eller noe sånt, men jeg lurer bare rett og slett på om hvordan du synes du fremstår og hvorfor du vifter og drøsser med penger på sosiale medier?

Det er vanskelig å si hvordan jeg fremstår, men slik jeg forsøker å fremstille meg selv kan ofte mistolkes. For at alle skaper jo sin egen oppfatning, uansett hvordan jeg er. I blandt blir det kanskje feil, og det kan ikke jeg gjøre noe med i alle tilfeller. Jeg prøver å fremstille meg selv som den jenta jeg er, så godt jeg kan! For å besvare det med penger: grunnen til at jeg vifter med penger og viser frem saker er fordi at jeg en gang i tiden ikke hadde noe som helst. Det fantes en tid hvor jeg ønsket at jeg hadde alle disse tingene, og jeg kan forstå at det kan se ut som jeg skryter. Mens i realtiteten er det bare jeg som er stolt og glad. Nå som jeg har det, nyter jeg veldig av det. Og det kan gjerne oppleves som skryt for andre.

Du kan ikke fortelle litt om hvordan du tjener så mye da? Bloggere som tjener godt er de som har vært i bransjen lenge. Du har liksom holdt på noen år bare. Ikke for å være frekk, men er bare nysgjerrig. Normale folk tjener gjerne 20-30 000, så det er jo litt forskjell. Har du mye sponsing? Skjønner på en måte ikke hvordan din lille blogg kan fra inn så mye. Håper du svarer i innlegg 🙂 godt nyttår!

Det har ikke så stor betydelse hvor lenge man har blogget, faktisk. Man behøver ikke være i bransjen lenge for å tjene godt. Det jeg tjener penger på er klikk, sponsing, reklame og annonselenker. Jeg er signert for Side2/Nettavisen, og med en slik avtale jobber man med salg og annonser på et helt annet nivå, versus dersom man ikke er signert. Og jeg vil bare påpeke at min blogg slettes ikke er liten, hehe! Jeg har 25.000-30.000 lesere hver eneste dag, med en toppplassering. Det vil jeg ikke kalle en liten blogg, akkurat 🙂

Hvilken shampoo bruker du?

Jeg bruker shampoo og balsam fra Hempz! Denne er helt fantastisk. Tilfører masse fukt til mitt ellers så tørre hår. Denne har jeg sverget til helt siden november, tror jeg? Jeg har brukt den ganske lenge sånn egentlig, men jeg bruker den fast når jeg kjenner at jeg behøver fuktighet.

Har du og Pierre planer om å få barn?

Ja, absolutt. Pierre er veldig klar for barn nå faktisk, mens jeg er ikke helt der enda. Dere vet jo hele den historien.. Jeg vet at Pierre er den mannen jeg ønsker å stifte familie sammen med, og jeg gleder meg til den dagen kommer. Men enn så lenge synes jeg at det med å få barn er vanvittig skremmende og skummelt. Jeg lurer sånn på om jeg kommer til å bli klar noen gang? Jeg er bare så sinnsykt redd for å ikke være en god forelder. Jeg vet ikke. Jeg synes det er skummelt, som sagt.

Hva jobbet du med eller studerte, før du begynte og blogge?

Før jeg begynte å blogge på fulltid, og før Paradise Hotel-deltakelsen studerte jeg vernepleier og jobbet på parfymeriet Fredrik & Louisa. Jeg stortrivdes i jobben, men ikke på studiet, så derfor droppet jeg ut. Det var ikke noe for meg likevel. Jobben på parfymeriet synes jeg derimot var super gøy! Sjefen min var fantastisk (Annika, du er verdens beste sjef!), å jobbe med sminke var midt i blinken for meg og jobben var veldig sosial i seg selv. Sistnevnte er noe jeg savner. Det er ikke så veldig sosialt å blogge, akkurat. Hehe!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hvilken bil er drømmebilen din?

Sort Range Rover med beige interiør. Det er så utrolig lekkert! Ah, jeg drømmer meg bort… Ferrari er jo ikke så aller verst de heller, hehe.

Har du lite å blogge om?

Nei, det vil jeg ikke påstå, kjære anonym 🙂 Dette er en livsstilsblogg, hvor jeg så og si bruker den som dagbok på nett. Ikke alt trenger å være et veldig meningsfylt innlegg. Litt hverdagsprat og tanker inn i mellom er det ofte av på bloggen min! MEN, om det er noe du savner, er det bare til å si ifra! 🙂 Jeg ønsker selvfølgelig å levere det dere lesere synes er interessant.

Hvorfor klikket du sånn på Pierre da han ga tilbake i videoen? Du gjorde jo mye mot han, men med en gang han gir tilbake klikker du og blir voldelig? Blir du ikke flau?

nrI6RRIfIW0

Dette er videoen det er snakk om. Jeg reagerte slik jeg gjorde fordi jeg endelig hadde sovnet etter 26 timer uten et eneste sekund med søvn. Når jeg blir vekt med å “drukne” (haha), ble jeg rimelig forbanna. Men, jeg hadde kanskje en litt for voldsom reaksjon, men jeg skylder på live søvn, hehe. Sinnet mitt gikk like fort over, og vi lo godt av det hele. 🙂

______

STILL GJERNE SPØRSMÅL TIL NESTE UKE!

41 kommentarer
    1. Hei fine Isabel!
      Du sier du tjener 200 000 kr i mnd, noe som er helt sinnsykt mye forresten(!). Good job! Men er det fysiske penger, hvis du skjønner? Eller er det inkludert klær/sminke/mat/reise osv du evt. får sponset. Eller kommer tingene du får sponset utenom de 200 000 kr? 🙂
      Klem!

    2. Siden du har veldig høy lønn, antar jeg at du betaler mye skatt. Hvor mye skatt betaler du? Bra svar på spørsmålene foresten! Klem

    3. Før var du penere enn alle i pH før operasjonene nå er alle i pH penere enn deg . Er du ikke redd for at Pierre skal være utro når det finnes så mange pene og naturlige jenter ? Hva er dine reiseplaner for 2017?

    4. Hvorfor kjøper ikke Pierre bil egentlig? Da slipper defe det meste pengebruket på taxi. Og når dere tjener nokså godt, hvorfor har han ikke kjøpt seg bil fra før?

    5. Dine spørsmål og svar 🙂
      Ka kåste shampoen og balsamen ?
      Har du det bra ?
      Katti ska du ha ny oprasjon ?

    6. Har fulgt med i over en måned, og du ligger på 20.000-25.000 lesere per dag. Noen ganger litt over, men gjennomsnittet er som jeg sa:-)

    7. Jeg lurer på hvorfor du ikke går til de beste innenfor vippeextensions, istedenfor å dra til Raija? Du får de så finere hvis du har forskjellige lengder, fra kortere til lengre utover øyet.

    8. Er så spennende og interressant med spørsmålsrunden! Men lurte på, når du tjener så mye, hvor mye betaler du i skatt? Og hvor mye sitter du igjen med på brukskontoen etter sparing osv som du får bruke på hva du vil?
      Du er så heldig! Men har jo selvfølgelig jobbet for det:-) stå på videre, digger deg!

    9. Heisann:) liker bloggen din veldig godt.
      Jeg lurer på hva du skal gjøre når du blir gammen (40-50-årene). Sannsynligvis legges jo bloggen ned en gang?? Klem

    10. Er du fornøyd med utseende ditt som det er akkurat nå? Eller ønsker du å forandre mer? Noe med operasjonene du ikke ble så fornøyd med?

    11. Hva var din siste operasjon?
      Skal du reise i 2017? Evt hvor?
      Kan du lage sminkevideo?
      Hvor kjøpte du balsamen og shampoen?

    12. Men om har tjent så godt i et år eller mer burde du hatt 800.000++ på sparekonto. Og det er godt nok til å få et lån på en leilighet så du slutter å kaste penger ut av vinduet.
      Forteller du egentlig ikke sannheten? Eller bare eier du ikke økonomisk sans?
      Dette henger ikke på greip. Har du ikke sett luksusfellen osv?

    13. Som du nevner, så hadde du engang ingenting. Skjønner derfor ikke hvorfor du kan vise mer respekt ovenfor de som nå sitter i samme situasjon som du gjorde den gang. Det er vondt for både meg og sikkert mange flere at du skal blottlegge den økonomien du har stadig vekk. Altså, du har all grunn til å være stolt over det du har oppnådd, men er det nødvendig å legge såpass mye fokus på penger? Og såklart kunne jeg latt være å følge med på bloggen din hvis det er noe som plager meg, men jeg elsker å lese alt det andre du skriver om.

    14. Hvorfor vil du ikke jobbe med sminke ? Uansett du syns det er gøy
      Greit nok at du har bloggen men du tjene sikkert mye uansett om du hadde droppet noen timer fra bloggen eller en eller 2 dager

    15. Snakker Pierre arabisk? 😀 Bare la merke til i videoen deres at han sa noen ord til deg på arabisk? Hehe!

    16. Hvis du virkelig tjener 200 tusen i mnd .
      Hvorfor har dere ikke kjøpt bil? Og hvorfor leier dere?
      Dere kunne ha betjent et stort boliglån ut fra hvor mye du påstår at du tjener. Og med tenke på hvor mye dere betaler i husleie hver mnd.
      Noe som skurrer her 🙁

    17. Hei Isabel! Ikke for å være frek, men pierre hadde ikke sovet lenge han også når han ble vekt, men han ble ikke forbannet.

    18. Hei!
      Hvilke tips gir du hvis man ønsker å starte en blogg?
      Hva er din favoritt ting (en eller flere) angående å blogge?
      digger deg<3 stå på

    19. Hei, jeg lurer på noe er ikke kjedelig å ha endel penger og ikke ha en sjansen til på en måte spare opp til det du ønsker deg?
      Også lurer jeg på om vis du ikke hadde vært blogger eller tidligere paradis deltaker om hadde vært like lykkelig tror du?:)

    20. Skjønner ikke hvorfor alle skal tvile sånn på hva du tjener og argumenterer med at du leier og har ikke bil, så derfor kan du ikke tjene SÅ bra?
      Folkens..kanskje de trives med leiligheten de leier. Kanskje de ikke vil kjøpe før de har nok til å kjøpe for mange, mange millioner. Kanskje de liker taxi. Kanskje de ønsker seg en bil til flere millioner. Kanskje de har “sløst” bort så mye av det de har tjent, at de ikke har råd til å kjøpe. Kanskje de ikke har tjent bra nok, lenge nok til å ta opp så stort lån som de ønsker. Kanskje de ikke vil ta opp lån..osv.
      Slutt å vær så bedrevitere! Om hun sier hun tjener 200 000,- i måneden, så gjør hun vel det. Blir for dumt at noen her skal si at de ikke tror på at hun tjener så bra, fordi de har sett på luksusfellen. Lol.

    21. Blir du aldri lei av at dine lesere tilsynelatende ikke eier sperrer for hva de forventer svar på? De fleste av oss vil ta såpass nærgående spørsmål om økonomi, parforhold, familiebakgrunn, og ikke minst kropp som fornærmelser, og i alle fall ikke ha besvart dem. Føles det noen gang urettferdig at andre regler visst gjelder deg? Ja visst har du valgt bloggyrket, men du må vel også ha behov for et eget rom i blant, og opplevelser du vil skjerme for alles innsyn.

    22. Hei, fine Isabel!
      Jeg lurer på om det gjorde vondt å fylle inn leppene første gang du gjorde det? Har tenkt til å gjøre det selv, men er litt redd😆

    23. Er det noen (evt hvem) som har misbrukt kjendis statusen din i noen sammenhenger? Isåfall i hvilken sammenheng?

    24. Siden dere tar så mye taxi, har dere noen rabatt når det gjelder taxi? Får dere noe gratis/sponsa ved å bruke taxi? Elr betaler dere fullpris hver gang?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg