RUMPEN MIN = 2500 SCREENSHOTS

At det kan bli så mye oppstyr rundt et så casual og basic bilde kan jeg ikke helt forstå. Jeg mener, det hadde vært forståelig dersom det hadde vært et lettkledd bilde. Lite visste jeg om at denne snap-en jeg tok i speilet i gangen, skulle få så mye oppmerksomhet. Min mystory på snapchat er tydeligvis veldig interessant, om jeg prøver eller ei. Haha! Jeg undrer hva det er som skaper en så stor nysgjerrighet, som gjør at såpass mange valgte å screenshotte det? En rumpe? Er det så big deal? Er det bare fordi de vet at den er operert? Jeg er oppriktig nysgjerrig faktisk! 🙂

Jaja! God morgen peeps. Dersom dere vil se mer av min overraskende interessante snapchat – legg meg til: isabelSraad, heter jeg.

134 kommentarer
    1. Hei!
      Jeg har et spørsmål. Hva tenker du om at småsøsknene dine ser på videoblogger og Snapchat at du snakker om at du og Pierre skal ha sex? To-tre ganger har jeg sett dette og reagert.

    2. Vi screenshotet og sendte oss i mellom fordi den så veeeeldig unaturlig ut og vi lo faktisk av det… Ikke hat, men ærlig siden du er nysgjerrig på hvorfor.

    3. Siden du oppriktig lurer, så ser den veldig unaturlig ut. Hadde nok reagert på formen om den var ekte også.

    4. Jeg vurderer å operere bryst men er det slik at det etterhvert vil gjøre så at typen ikke kan ta på dem uten at jeg får vondt?

    5. Hahaha, sendte det til mine venninner da dette bildet rett og slett så ekstremt rart og slett såg ekstremt operert ut og veldig uproporsjonert. Det såg jo bare veldig dumt ut

    6. Ikke vondt ment, men jeg synes rumpa di ser unaturlig ut. Man kan se godt at det er fake fordi lårene dine er tynne og og rumpa er altfor står i forhold til lårene dine. Kanskje du burde gå opp i vekt sånn at lårene dine blir større slik at den passer til rumpa di og ser mer naturlig ut:)

    7. Jeg har ikke noe imot deg som person, og jeg screenshotta heller ikke bildet. Men jeg så det på mystoryen din, og tenkte at den så ganske unaturlig ut, og tror det er derfor folk har tatt screenshot.
      Men altså.. så lenge du selv er fornøyd, så ikke hør på meg eller noen andre 🙂

    8. Ser du ikke selv at det er alt for stort? Du innser det nok en dag, man blir blind på det i starten. har gjort samme feil selv, bare at det var leppene.

    9. Det ser ikke veldig operert ut, ser bare som du har sprettrumpe!
      Skjønner ikke hvordan du kan ligne Kim K? Hun har stor rumpe og former, du er super lita og liten sprett rumpe! Du ligner mer Kourtney men det er jo også ikke dumt!

    10. Jeg screenshottet selv, rett og slett fordi den så altfor stor ut til din kropp. Jeg skvatt litt og screenet på impuls. Så veldig unaturlig ut. Derfor.

    11. Det er et lite sjokk å se en så unaturlig stor rumpe på en så liten kropp. Tror folk blir oppskaket. No hate.

    12. Haters gonna hate😜 kanskje de var misunnelige eller kanskje de ønsker den selv eller bruker den som motivasjon til trening😀

    13. Tviler at det er med sjalusi å gjøre, men at beina dine er tynne som kvister og en for oppblåst balong som rumpe… det ser dumt ut

    14. Hah! Hvem hadde ikke ville hatt en “bomchikkalakkabom” ræv om de hadde hatt råd. Syns rumpa di er råfin (kan være litt enig i at du er generelt tynn, men du er ung og litt mere kjøtt på beina kommer nok med alderen 🙂

    15. Takk Gud for rumpa mi er digg og ser/er ekte 😊 Men du kan alltid gi meg litt puppefett. Det trenger jeg.

    16. Jeg tror veldig få folk er sjalu fordi mange som faktisk også kan operere rumpa , men tror de fleste liker naturlig best det gjelder også gutter . Jeg er hvertfall ikke noe sjalu på verken kropp eller utsende før derimot synes jeg du hadde fin nese som passet ansiktet ditt og da var du skikkelig BABE. Jeg har stor rumpe selv og er slank, men har aldri operert meg og kunne ikke tenkt meg det heller . Jeg har penger til deg fordi jeg har høyere utdanning og egen leilighet og god inntekt .

    17. Ikke frekt ment, men når dere oppom her skriver “ikke frekt ment” så taes det frekt fordiom desverre. Om dere opriktig lurte liksom 🙂 Synes du så smashing ut Isabel! Selv screenet jeg ikke, men spilte av hundre ganger om igjen og om igjen bare fordi du ser helt bomb ut👌🏼

    18. Fordi folk er sjalue, enkelt og greit. Kommentarfeltet her viser ikke annet en det også. Enten er det folk som ikke “kan trene” eller folk som ikke har råd til en slik operasjon (som gjelder de fleste) og dermed må nedsnakke deg ettersom du har råd. Hev deg over det. Du har vunnet som faen på livet generelt, på alle mulig plan, i forhold til disse idiotene som kommenterer piss 🙂

    19. Det bilde dær e heilt normalt.. alle kan se det !!!
      Har dåkker ikje tænkt på at ho kan ha brukt buksa te WR.UP !?? – Før det kan ho faktisk 🙂
      Det ser heilt naturlig ut ♡
      Husk på det att.. ALLE E IKJE LIK !!!

    20. Så ekstremt dritt av folk å skrive ting som “tok bilde og sendte den rundt til venninner, hvor vi lo av den”.
      Skriver dere dette kun for å få Isabelle til å føle seg dårlig?

    21. Absolutt ikkje sjalu, men ein eventuelle screenshot kan eg tenka meg he blitt gjort for advara rett å slett. Skjønne ikkje at du ikkje ser det sjøl at det ser såå unaturlig å fake ud. E det sånn du vil se ud? Meine heilt serriøst at det va ein veldig unødvendige operasjon. Du såg mye bedre ud før, men e jo din kropp selvfølgelig.

    22. Fordi den ser unaturlig ut! Huff, trist at du ødelegger kroppen din på den måten! Du har ordnet en rumpe som overhode ikke passer til din kroppsfasong! Ser ikke bra ut dessverre…

    23. Rompa ser unaturlig ut på din kropp. Det blir ikke rett proposjonert i forhold til resten. Ser bare heeeelt feil ut. Når man trener ropma, så vil du bli muskeløs i låra å, og da ville det ha sett mye finere ut

    24. Når du og P pleier å reise til Sverige, hvor bestiller dere bussbilletter?? Jeg skal nemlig til Sverige snart og hadde settet stor pris på svar fine deg

    25. Fyfaen så unarturlig den der så ut! Ser du ikke det selv? Skal du ha en fin å stor rumpe så tren den fin? For det der var ikke noe fint!

    26. Trenger ikke å se lenge på det bildet for å se at den ikke er fikset på!
      Hva har du gjort?! W.o w.
      Første gang jeg ser det så tydelig. Har du gjort det igjen?
      Du sa du angra jo?
      Jaja, whateeewz. 👏

    27. Hehe trodde dette var photosoppa, jeg hadde peket om du hadde gått på gaten for det der, det ser utrolig rart ut 😛 Større lår hadde gjort det litt bedre kanskje.
      Tro meg, det bilde ble delt rundt men det var IKKE for det ser bra ut 😛 Jeg hadde krevd penga tilbake asap!

    28. Hehe trodde dette var photoshoppa, jeg hadde peket om du hadde gått på gaten for det der, det ser utrolig rart ut 😛 Større lår hadde gjort det litt bedre kanskje.
      Tro meg, det bilde ble delt rundt men det var IKKE for det ser bra ut 😛 Jeg hadde krevd penga tilbake asap!

    29. Til de som sier dette er hate:
      Hun spørr fordi hun er oppriktig nyskjerrig. Sannsynligheten for at mange har delt rundt dette bilde for å vise hvor rar og tragisk operasjonen er, er veldig høy da jeg vet mange som snakker om det pga det ser direkte komisk ut (som hun har putta noe oppi)
      Det er ikke hate, det er det folk faktisk sier og ler av henne om, kanskje det er greit at hun faktisk får vite det når hun spørr? Ikke hate, men ærlighet. Hadde det vært noen andre enn Isabell og jeg hadde sett noe slikt i virkeligheten hadde jeg nesten tatt opp kamera i latterkule selv.
      Det er slik verden er, dritt men når hun betaler for å se så rar ut så er det faktisk ekstra ironiskt.

    30. Lurer på om Isabel hadde fått alle disse negative tilbakemeldingene om hun hadde trent seg til en slik rumpe? Personlig er jeg ikke spesielt fan av Isabel og de operasjonen hun har tatt, men har heller ikke noe i mot henne. Det er hennes kropp og den skal hun få lov til å være fornøyd med! Synes hun får ufortjent mye hat! Og til dere som ikke evner å kommentere noe annet en at den ser “unaturlig” ut, det sier dere bare fordi dere vet at den ikke er 100% ekte. Selv er jeg generelt slank, men har en stor rumpe i forhold. Det ser kanskje ikke “naturlig” ut eller velproposjonert, men så har det seg sånn at det er slik jeg har blitt, og det uten operasjon. Ta av dere de negative brillene og prøv å se bilde med et helt nøytralt utganspunkt! Rumpa ser egentlig ganske bra ut den eller? Synd at såpass mange av dere fortsatt sitter med så mye negativitet og hat som gjør at dere skriver disse stygge kommentarene som såklart ikke er “frekt” ment.

    31. Det ser helt unaturlig ut. Synd du ikke klarte deg med den første operasjonen. Fordi den ble ganske vellykket.

    32. Er ikke ræva di som ser fæl ut men bena dine,altfor tynne til sånn rumpe,skulle tro det var en anoerksi jente som har oppblåst ræv

    33. Ser unaturlig og rart ut pga det ser ut som hu har anoerksi ben og fyldige ræv,det ser ikke fint ut sammen

    34. Jeg tok ikke noe screenshot, men jeg så det. Jeg elsker deg Isabel men må desverre si meg enig i at på dette bildet så den for stor ut iforhold til resten.. Jeg skal være forsiktig nå men UT IFRA bildene du har lagt ut av deg selv den siste tiden ser det ut som om du har blitt litt slankere enn det du var rett etter operasjonen, så det er vel kanskje det som gjør at det ser litt unaturlig ut på dette bildet. Men jeg skal ikke uttale meg så mye egentlig da jeg kun har bilder å se på. Men herlighet, du er nydelig uansett og jeg synes ikke at rumpa di er stygg! Du har kjempefin rumpe og skulle ønske jeg også hadde større rumpe, det var bare spesielt på dette bildet så det litt rart ut. Men det viktigste er at du er fornøyd med deg selv, da har ingen andres meninger noe å si!

    35. Man ser lett at det ikke er ekte. Mener bsre at man der st lårene ikke er på samme størrelse. Hadde du trent så du hadde fått rumpe hadde lårene vært på samme størrelse. Men når det blir slik mener jeg at msn ligner på en maur.

    36. ikke noe slemt ment, men til de tynne lårene ser det egt ikke så pent ut med så stor rumpe…. det blir VELDIG unaturlig. Ha en fortsatt fin “ferie” i Stavanger Isabel<3

    37. fordi beina dine er så tynne og det ser ut som noen har presset en ballong inn i ræven din, passer ikke sammen ett sekund, helt jævlig avgjørelse av deg isabel og operere den to ganger, første operasjon var den fin, men nå ser det bar stygt ut 🙂

    38. Asså eg syns rævo di er heilt nydelig, eg har så lyst på sånn rompa, men har ikkje penga til da..:(

    39. så trist å se at du har sett deg blind på størrelse. Dette skjer med ALLE som begynner med plastikk kirurgi som en hobby. Du er 22 og allerede ser du helt stiv ut i ansiktet.. Bare tenk deg hvordan du ser ut om 8 år, når du er 30 og alle insprøytningene har fått noen år på seg i ansiktet ditt.. det er så trist at du ikke ser det selv. Har du ikke sett alle Hollywood fruene eller katastrofene som er 30 – 40 år og begynnte på samme alder som deg. Er det goals for deg og se sånn ut om bare 8 år? Når har du egentlig fått nok av insprøytninger og plastikk? Når mener DU det holder liksom? … garantert aldri.. fordi du ikke jobber med INNSIDEN din.

    40. Helt utrolig😂 Så dere har screenshotet bildet fordi dere mener rompa så unaturlig ut. Virkelig? Gjør virkelig folk det? Du ser fab ut Isabell😉 Ha en strålende kveld🤗

    41. Du burde gi moderatoren din sparken, for makan så mange stygge kommentarer h*n har gått god for. Trodde du hadde en moderator for å slippe nettop så mye stygge kommentarer som du får her ?

    42. Trur d har med at det såg ut som at du hadde phootoshoppa bildet for det bildet såg veldig unaturlig ut. Du e kjempe fin, e ikkje det men va nok derfor folk screena, for å se nermare på det

    43. Jeg screenshottet og sendte til mine venner rett og slett fordi det såg så unaturlig ut i forhold til lårene dine. Jeg like deg så godt før, men etter du startet å fikse så mye på deg sjøl så fikk jeg liksom bare nok. Jeg skjønner at du opererte nasen din, men resten av kroppen din, som var så fin som den var, det skjønner jeg ikke

    44. Til de som sier at en rompe ikke kan trenes opp sånn så er deg heeelt feil. Selvfølgelig kan en rumpe trenes opp å bli sånn, tenk før dere skriver søte barn;)

    45. Det er ikke noe som er hottere og nydligere enn ei skikkelig tynn jente med rund rumpe. Perfekt Isabel. Ikke bry deg om alt det negative som blir sagt her. Det viktigste er at du selv syntes du er fin. Dessuten så er det sikkert flere her som EGENTLIG syntes det. Men så er de småsjalue på deg.

    46. Hva er det med dere?? Er det deres kropp eller hennes? Folk må få lov til å gjøre hva de vil med seg selv.. hvis dere ikke liker det, hvem bryr seg?? Ta også fuckingz få dere liv i stedet får å henge dere opp i operert eller ikke. Dere skriver at det ikke går Ann å trene seg sånn, man kan trene å få sånn rompe jo! Sjekk på YouTube og søk på female fitness motivasjon 🙄🙄 Og om hun føler seg fin med operert rompe. So what? Deres liv eller hennes(?)
      Værste jeg har lest på ett kommentar før, dere er sjuke i hodet deres! Skjerp dere!!
      Stå på Isabell 🙂 bruk alle de som slenger dritt, til din motivasjon til å lykkes enda mer 💖
      ..

    47. Hadde ei halvfeit kjærring hatt litt stor rææv og blogga, så hadde folk skrevet: Å du er så flott, har så flotte kurver, er så kvinnelig osv osv. Altså blitt hyllet for sine former. Men tro meg det er så mye penere og være slank som Isabel enn å ha store lår pluss rumpe, og om rumpen hennes er litt stor i forhold til resten, å sååå?? Nei det er en del her som høres bitre ut og som lar det gå utover en uskyldig stor!₩/ ₩₩ /litta rumpe! Ta heller og gjør dere fornøyd med dere selv, så får dere ikke det der drittslengkonstruktivkritikk behovet.

    48. Den ser jo ikke så stor i forhold til resten av kroppen hennes?? Her var det mange sjalue mennesker 😉 Jeg synes du ser dritbra ut, Isabell!!

    49. Er ikke hate å være ærlig. Hun spør jo rett ut hva grunnen til alle screenshottene var, og de fleste her svarer jo bare ærlig. Trenger ikke være frekt ment. Rumpen ser totalt misformet ut, uproposjonert og passet overhodet ikke til resten av kroppen. Og det sier jeg ikke fordi jeg har noe imot Isabel, men fordi det er sant. Og om det er slik at du dro til Tyrkia igjen for å dytte mer i rumpa, Isabel – så var det sløsing med penger. Du så virkelig smashing ut før og det så naturlig fint ut! Ha en fin dag 🙂

    50. Sarah: Ja, selvfølgelig kan en rumpe trenes opp sånn, men da hadde lårene sett heeelt annerledes ut. Hadde du trent deg til en slik rumpe, hadde du i tillegg fått fine og trente lår, noe som hadde gjort at det ser fint og mer naturlig ut.

    51. Hvis du vil ha ærlighet så ser rompa veldig unaturlig ut! Den er altfor svær til din ellers så slanke kropp! Og det er ikke et person angrep på deg! Da du er veldig vakker! <3

    52. Oh yeah.
      Vi misunner en kropp som er 100% operert?
      Jeg foretrekker naturlig skjønnhet, ikke plastik og LATSKAP

    53. Kjære K: Jeg veit du vil forsvare Isabel, siden det er mye stygge utsagner mot henne her. Men du må ta det på en penere måte, for sånn du svarer folk her er ikke et hakk bedre enn hvordan de skriver til Isabel dessverre.
      Jeg tok ikke screenshot, og ser ikke helt hvorfor folk gjorde det heller! Du ser flott ut 🙂

    54. Tror ikke hun ser så annerledes ut selv om hun blir 30! 30 er ikke gammelt i hele tatt for de som påstår det.!!! Jeg syns nesa er fin og ALT annet på Isabell! Bare leppene ville jeg forandret litt på, men så lenge hun synes det er fint, bør jo alle andre drite i det vel? Hennes kropp! Og hun har et hår som alle misunner henne! Håret er kanonfint!!! Her er mange sjalu folk må jeg si! Syns rumpa er stilig jeg:)

    55. Funkygine har slik rumpe, og hun har trent seg til det. Så de som påstår at det ikke går an tar feil!!!

    56. Siden du spør .
      Den ser unaturlig ut og jeg ville vise en kollega bilde.
      Hun lo og trodde ikke sine egne øyne at du har betalt
      penger for å se sånn ut. Vi tenkte på i ettertid at det faktisk er trist og synd på deg.
      ISså mange screenshots er ikke positiv forstand.

    57. Man må få mene ka man vil og hvorfor blir folk mer butthurt enn isabell ?? Weird
      Er ikke deres kropp en del reagere på

    58. Den ser direkte unaturlig ut.
      Du er en liten jente som gjør det unaturlig at du har så stor rompe, og pupper for den slags skyld..
      Du burde vært liten å søt, ikke ting som buler ut 10 m fra kroppen din :/

    59. Hva skjer med verden hvor dette skal være fint og noe i utgangspunktet ekte og flotte jenter ønsker seg?

    60. Nei og nei og nei, mange bitre fiender. Godt dere ikke levde i cowboytida for å si det sånn….festlig at alle er såååååÅå opptatt av Isabels kropp, men ta det med ro jenter, hvis dere syntes den er så stygg så vær heller glad, for da er det mindre konkuranse på dere! Hadde dere egentlig syntes den er så stygg så hadde mange av dere sikkert sagt det motsatte: At den er flott. Omvendt psykologi..

    61. Skjønner ikke alle som sier de screena fordi den ser unaturlig ut og at det ikke ser bra ut, umulig at alle gutter er enig i det? Jeg er en av de som screena, og jeg gjorde det fordi jeg måtte bare se på det i mer enn ti sekunder. Du er seriøst et av de deiligste menneskene jeg vet om – du er så digg at det gjør bokstavlig talt fysisk vondt, haha

    62. isabell.. pengene du bruker på kroppen din,klærne osv er faktisk ikke fortjent for å si det mildt.
      Tenk på de som tjener like mye som deg som jobber skitten ut av seg hver dag, de fortjener faktisk slike ting..
      Og isabell du kommer rett å slett til å angre, hvem gidder å lese bloggen din når u nermer deg rundt 30- 40 +++? da sitter du der med 0 skikkelig utdanning å heller ingen penger til du er gammel som du har jobbet for.

    63. ærlig isabell, du kommer til å innse at det rett å slett ser fælt ut med så unaturlig kropp.. jeg har selv opperert rompen, det gjorde jeg pga mine spiseforstyrrelse sa rompen min var serr like flat som danmark.. men jeg tok det naturlig, ikke noe som stikker 3 meter ut fra rumpa noe som er unormalt..

    64. Mange tok screenshots på grunn av at legen som fiksa rrompa di gjorde en dårlig jobb. Rompa di har en rar form. Jeg haddr klaget på denne operasjonen desverre…det er vanskelig å se det selv, skjønner det. Ikke noe vondt ment. Men håper du ordner det med den klinikken for det er skam for dem at de gjør en dritt jobb og lar andre gå slik…
      Hilsen Alexandra:)

    65. herregud, folk som skriver at alle er sjalu er så utrolig teite! NEI, man må ikke være SJALU for å ha egne meninger. Grow up.

    66. Enkelt og greit, du seer ut som en pinne, med en svær kul på, det ser unaturlig ut som faen. Kim kardashian har fake ræv? ja men den ser jævlig deilig ut. hvorfor? fordi den passer kroppen hennes. hun er ikke syltynn med en rumpe som ser ut som en kul som ikke passer til kroppen. blacchayna? feit som faen, ja. men hun har en fake ræv som passer kroppen. du derimot? sorry baby

    67. Fordi det ser unaturlig ut å ha så tynne ben og stor rumpe. Har man så tilsynelatende muskuløs rumpe har man naturlig også mer muskuløse lår. Jeg velger å tro at det er poseringen og måten bilde er tatt på som fremstiller det som så utrolig uproporsjonert.

    68. Morsomt at man skal dra frem misunnelse fordi man syns det ser rart ut. Syns derimot å screenshot og sende rundt som noen fjortisser er barnslig. Jeg trener selv og er fornøyd med sprettrumpa mi, men det der ser dessverre rart og unaturlig ut men så er det jo akkurat det det er, unaturlig. Jeg innbiller meg du fettsugde beina i utlandet tidligere som gjør at rumpa de ser enda større ut. Blind blir man, du ser det selv om noen år på samme linje som du ser tilbake på bilder av deg selv den dag idag og bare omg 😉 Give it time. Jeg regner med du er fornøyd men tror faktisk du hadde vært enda mer fornøyd ved å trene den på treningsstudio, få litt mer symmetri! Så kan folk misunne 😉

    69. rumpa er jo fin, men utifra vinkelen på bidet var det vel det du ville vise også, så er jo ikke såå vanskelig å forstå hvorfor folk tok screen

    70. Hadde jeg skulle printscreena den, ville det vært fordi du er super pen,
      Og har en drømme kropp. Bare sjalue kids som sier annet, hva så om du har operert? Garanterer de fleste hadde gjort det om muligheten ba seg. 💕 Du er en kul jente/dame.

    71. Enig med flere over her. Rart at folk tror det handler om sjalusi hele tiden. Jeg personlig er veldig glad jeg ikke har den rumpa der med de beina der, jeg er veldig fornøyd med min egen kropp. Og jeg kan likevel ha en mening som sier at jeg ikke synes den rumpa på det bildet der er fin. Det er noe som heter MENINGER folkens. ÆRLIG svar og meninger

    72. Syns du ser helt smashing ut, kjære deg! Men det beste av alt liker jeg at du poserer med en melkesjokolade! Mer melkesjokolade og mindre chiapudding i sosiale medier!! Hahah

    73. Sikkert fordi du er kjempefin, Isabell! Og fordi du i mine øyne har DEN fine kroppen 🙂 Vær stolt over den – og bær rompa med stolthet 😀

    74. Irriterer meg når folk snakker om å “trene seg til en sånn rumpe.” Man trener seg ikke til en stor rumpe, man spiser seg til en stor rumpe! Trener man blir rumpa liten og stram. Se på fitnessjentene. Det er derfor jeg ikke skjønner greia med at alle vil ha stor rumpe. Jeg prøver i hvert fall å kvitte meg med min naturlige.
      Over til Isabel, det ser ut som du har på deg bleie.

    75. Jeg screenet fordi rumpa di ser veldig unaturlig ut og man kan godt se at den ikke er ekte, men operert. Hadde den vært ekte hadde du også hatt større lår, som kommer naturlig når man bygger rumpa. Proposjonene på dette bildet er bare helt ute å kjøre, haha

    76. Tror alle kan ha sine forskjellige grunner.. jeg gjorde det Pga jeg syntes den var fin og spretten. Jeg har en sånn rumpe selv og jeg blir kanskje derfor mer nysgjerrig på andre sine rumper av den grunn. Men du er nydelig og det er rumpa di også.

    77. Kommenterte lenger opp samme dag som innlegget ble lagt ut og av ren nysjerrighet gikk jeg inn igjen idag for å se om debatten fremdeles herjet. Jeg er så sjokkert over hva folk får seg til å skrive? Dere mener genuint at det er ok og skrive “du er falsk, stygg, unaturlig” og gjemmer dere bak “hun sa vi skulle være ærlig”? Er dere så forbanna tykk i hodet? Det er da for faen en vesentlig stor forskjell på å skrive “jeg personlig synes den så litt stor ut på dette bildet, men det er bare min mening” og “omg du ser så forbanna falsk ut, jeg og vennene mine henger deg ut og lager meme’s av deg”. Det er synd at de som ikke klarer se forskjellen på disse to alternativene får florere på sosiale medier. Slikt skulle det nesten funnes sertifikat for, for dette her er ikke greit. Les over deres egne kommentarer og tenk “hva om jeg fikk en slik kommentar slengt i ansiktet? Hva hadde jeg følt?” før dere klikker “post kommentar”.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg