UTROSKAP, LØNN OG SMINKE

affiliateslenker

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

  UKENS SPØRSMÅL – LET´S GO  

_____

Siden dere tar så mye taxi, har dere noen rabatt når det gjelder taxi? Får dere noe gratis/sponsa ved å bruke taxi? Elr betaler dere fullpris hver gang?

Nope, vi betaler fullpris som alle andre. Men hey, dersom Oslo Taxi vil sponse meg, stiller jeg meg ikke negativ til det! Haha! Apropos taxi: kjør aldri med Norges Taxi. Verre kundeservice skal du lete lenge etter. Dere vet om den hendelsen hvor taxisjåføren stakk av med iPhonene våres? Vel, de fant ut hvem sjåføren var.. Og that´s it. Ingenting ble gjort med den saken. Så nå sitter den idioten (unnskyld språket) med to iPhoner og godter seg. Grattis!

Er du ikke redd for at Pierre skal være utro når det finnes så mange pene og naturlige jenter?

Nei, det er jeg ikke. Dersom jeg hadde vært bekymret for at kjæresten min skal være utro, hadde jeg ikke vært i dette forholdet. Pierre og jeg har et forhold som er utrolig sterkt på grunn av blandt annet tilliten vi har til hverandre. I startfasen var det naturligvis ikke slik – vi var usikre på hverandre og visste kanskje ikke helt hvor vi hadde hverandre? Nå som vi har vært sammen i over et år, har vi fått tid til å bli trygge og stole på den andre. Det er alfa og omega for at et forhold skal fungere bra. Fine jenter finnes det over alt, på lik linje som at det finnes kjekke gutter. Men vi har valgt hverandre, og derfor er jeg ikke redd for at han skal ville være med noen andre. Da hadde han ikke vært sammen med meg, tenker jeg! 🙂

Hvor masse penger har du spart hittil?

Akkurat hvor mye penger jeg har på konto synes jeg er en privatsak. Det jeg derimot kan si er at Pierre og jeg har tjent vanvittig bra i 2016, men vi har samtidig levd godt. Veldig godt… Hehe! Vi har kost oss, reist masse, shoppet.. Dere vet jo. Men! Vi har spart også. Det har vi.

Hvilken størrelse har du i jakken?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg har den i small! Du finner jakken her.

Kan du lage et innlegg om sminkeproduktene du er mest fornøyd med?

Oh yes! Produktene jeg bruker til hverdagslooken min per dags dato elsker jeg! Virkelig. Jeg er storfornøyd med absolutt alle produktene som jeg sverger til, så nå er et slikt innlegg perfekt timeing. Jeg skal få ordnet det til neste uke, når jeg er hjemme i Oslo igjen.

Litt random spm men, hvilken rettetang bruker du?

Jeg sverger til denne GHD-tangen. Den er helt amazing! Det er denne jeg bruker til å både krølle og rette håret med. Jeg elsker den! Tro meg når jeg sier det, for jeg har nemlig testet ut typ alt som finnes på markedet.

Blir du aldri lei av at dine lesere tilsynelatende ikke eier sperrer for hva de forventer svar på? De fleste av oss vil ta såpass nærgående spørsmål om økonomi, parforhold, familiebakgrunn, og ikke minst kropp som fornærmelser, og i alle fall ikke ha besvart dem. Føles det noen gang urettferdig at andre regler visst gjelder deg? Ja visst har du valgt bloggyrket, men du må vel også ha behov for et eget rom i blant, og opplevelser du vil skjerme for alles innsyn.

Jeg skjønner veldig godt hvor du kommer fra. I blandt kan jeg bli litt frustrert over det faktum at enkelte forventer svar på absolutt alt. Enkelte greier er naturligvis en privatsak, som jeg ikke ønsker å fortelle åpent for absolutt alle å lese. Det at noen ikke har forståelse for det, gjør meg litt lei til tider. Spesielt når disse personene møter meg med sinne og kommandoer når de ikke får svar på spørsmålene sine. Jeg svarer jo ikke av en grunn, liksom. Kjedelig at ikke alle skjønner at jeg også har rett på et privatliv, på lik linje som Ola Nordmann. Men samtidig kan jeg forstå at de stiller spørsmål ved alt, for jeg er ikke akkurat kjent for å holde igjen. Haha.

Siden du har veldig høy lønn, antar jeg at du betaler mye skatt. Hvor mye skatt betaler du?

Jeg betaler toppskatt.

Hvor er antrekket fra?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeansene finner du her, jakken her og sneakers her! Elsker dette antrekket. Laidback og komfortabelt, men samtidig sporty og fresht!

_______

STILL GJERNE SPØRSMÅL TIL NESTE UKE!

41 kommentarer
    1. Hei Isabel. Så deg på M44 i dag, det vekket mange vonde minner fra VGS…. Jeg har ikke tørret skrevet her før, men nå har jeg tatt motet til meg. Du behandla meg skikkelig dårlig å jeg grua meg veldig til friminuttene, der du kanskje gikk forbi meg. Mitt spørsmål er om du i det hele tatt tenker over dette, er jeg i tankene dine? Du vet hvem jeg er…. Du har selv skrevet om hvor vanskelig du hadde det på VGS, men hvorfor mobbet du andre? Du var jo ikke bedre selv? Jeg håper du vil gi meg et svar, å at du publiserer dette, for min skyld. Synes du unner meg såpass…

    2. Hvorfor har du og Pierre låste instagramprofiler? Ganske rart når du har en blogg hvor man ser så og si alt om dere

    3. Er du imot pelsindustrien? Eller er det ikke så nøye siden allerede mange andre ikke er imot det?

    4. Er du imot kosmetikkbransjer som tester på dyr? Dyr som lider for at du skal få sminket deg, ufrivillig… Ser du har mye sminke som tester på dyr. Eller er det ikke så viktig for at mange andre gjør det? Men det er ikke veldig mange, det begynner å bli flere som bytter sminkemerker pga dette. Eller bare bryr du deg ikke om dyr?

    5. Hvorfor er du aldri på sånne felles blogg treff og konkurranser og samkomster? Lurer oppriktig liksom, så dårlig gjort hvis du ikke blir bedt

    6. Hei, Isabell. Jeg har spurt om dette spørsmålet over 3 ganger nå, men du svarer aldri. Så jeg prøver igjen.
      Har du noen gang tenkt til å lage en sminkevideo?

    7. jeg lurte på hvor langt tid det tar før man begynner å tjene litt på blogg, og hvordan kan man tjene penger på bloggen?

    8. Hei!
      Jeg har et spørsmål. Hva tenker du om at småsøsknene dine ser på videoblogger og Snapchat at du snakker om at du og Pierre skal ha sex? To-tre ganger har jeg sett dette og reagert.

    9. Hei , jeg lurte på om du fikk noen bivirkninger etter neseoprasjonen altså dårlig pust eller at noe var annerledes uten om du fikk ny nese men mener liksom inni nesen . Har hørt mye rart om om slike operasjoner derfor jeg lurer 🙂

    10. Jeg forstår at noen deler av livet er og vil være en privatsak, MEN da burde kanskje ikke alltid komme med slike “små hint” hele tiden om de forskjellige tingene du ser på som en privatsak, så slipper du også at folk skal grave i akkurat de tingene. Så du ligger jo sånnsett opp til det selv også. Er det noe du ikke vil skrive om eller svare på, så nevner man det heller ikke i bi-setninger hele tiden. Lite tips på morgenkvisten 🙂

    11. “14.01.2017 kl.01:09
      Hvorfor kjøper Ikke dere bil , når Pierre har lappen ???

      Da ville de vel brukt halve dagen bare på å lete etter ledige plasser, samt sikkert brukt like mye penger på p-avgifter som i taxi utgifter XP Skjønner dde syns taxi er mye mer lettvindt ^^

    12. Hei igjen. Lurer fortsatt på hvordan det er med toll? Jeg vet at man blir belastet dersom man bestiller for over 300, men ofte gjør mange det slik at de sender det som gave, altså man slipper å betale toll. Lurer derfor på hvordan du har erfart dette fra Sheln?

    13. Hvordan planlegger du blogginnlegg for dagen? Kommer det bare naturlig hver dag hva du vil blogge om, eller bruker du mye tid på planlegging?

    14. Hei! Jeg syntes bloggen din er veldig bra! Mitt spørsmål til ‘ukens spørsmål’ er om du kunne hatt en slags serie på søndager foreksempel, der du tester alt fra hjemmelagde ansiktsmasker, til skrubber, til hårmasker? Og skrevet hva du syntes om dem etterpå :))

    15. Kan du lage en hårvideo der du viser hvordan du krøller håret med krølltang? Hadde satt veldig pris på det. Elsker håret ditt <3

    16. Livesending med spørsmål og svar hadde vært suverent i og med at du må svare med en gang på ting som ikke blir godkjent her (vanlige spørsmål som ikke kommer gjennom), så kan du ha det? Litt press da veit du 😉

    17. Hvor kommer du opprinnelig fra?
      Hvor Er foreldrene dine fra?
      Er ny her så vil gjerne lære litt nytt om deg💕

    18. Hvis en jente/gutt ble mobbet for utseende sitt hvis den har utstående ører eller “fugle” nese, og ingen psykisk hjelp ville hjulpet, ville du spandert operasjon til den personen og gjort livet lettere for den personen?
      I USA nemlig er det en veldedighets organisasjon som gir dem gratis plastisk kirurgi for barn som har et litt spesielt utseende og blir mobbet for det

    19. Er du veldig kresen når det kommer til mat? Sushien du spiser ser veldig kjedelig ut. Greit at du spiser kylling maki, men uten avokado? Liker du ikke å teste ut nye ting?

    20. Hva syns du er så bra med Kardashians? Greit, de er nydelige men har du noe mindre overfladisk grunn til å like dem?
      Tenkte du på leserene dine når du takket nei til å være med på Bloggerne? Vi vil jo se mer åssen du EGENTLIG er. Eller, ser du på deg selv som en diva som er for bra for “småpenger”?

    21. Skjønner du ikke kan bestemme over de i din omgangskrets, men feil å si i video at du synes de er fæle og kvalme mennesker. Du synes vel ikke det om dem bare fordi de bruker pels?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg