JEG HAR FIKSET PÅ…

Sponset behandling

Jeg har fikset på tennene mine! Lenge har jeg ønsket å sette på fasetter, og det var det som var planen nå når jeg dro til Stavanger. Dessverre har det seg slik at det ikke var plass i munnen min. Da hadde jeg vært nødt til å slipe ned mine egne tenner, for å så sette inn porselen. Det ønsker jeg ikke i en alder av 22 år liksom, hehe. Istedenfor fikset og trikset tannlege Reza med mine egne tenner, og ga meg et helt fantastisk fint resultat! Jeg hadde akkurat som et hakk i den ene fortanna, som gjorde at det alltid la seg mat og smuss der, og det så alltid gult ut (sorry for TMI). Det har irritert meg grønn, for uansett hvor mye jeg har pusset så har det ikke forsvunnet. Reza la i ny fylling og fikset på tanna, og nå er tennene mine perfekte om jeg får si det selv. Hehe! Jeg er kjempe fornøyd med resultatet. I tillegg til det polerte og bleket vi litt.

Haha, jeg ser jo ikke klok ut der jeg ligger! Men hey, hvem gjør det i en tannlegestol? Ikke jeg, ihvertfall! Her ser dere Reza og meg! Jeg har en ekstrem tannlegeskrekk, noe jeg har slitt med siden jeg var en liten jente. Dessverre har det ikke blitt bedre med årene – snarere tvert i mot. Jeg blir livredd så fort jeg vet at det skal ordnes og fikses i munnen min. Med det sagt må jeg få lov til å skryte litt ekstra av Reza. En dyktigere og mer beroligende tannlege har jeg aldri sett maken til. Han er altså så flink! Jeg skal ikke lyve å si at jeg ikke var redd i det hele tatt, men han gjorde hele situasjonen så mye bedre for meg. Dette er en tannlege som virkelig setter pasienten først og følger deg opp gjennom hele timen. Kudos for det!

______

FØR (øverst) OG ETTER (nederst)-BILDER!

Om du holder til i Stavanger-området anbefaler jeg Reza på Tannlegelaget på Ganddal i Sandnes på det sterkeste. Jeg kommer ikke til å gå til noen andre fra nå av. Jeg følte meg så godt tatt vare på, og resultatet er upåklagelig. Denne frøkna kunne ikke blitt mer fornøyd!

· KONTAKT ·

Telefon: 51 66 23 24

Bestill time HER

33 kommentarer
    1. synes tenna ble skikklige hvite og fine. Heldig med resultatet. Jeg føler at uansett hvilke tannblekingsmetode jeg bruker så får jeg ikke hvitere tenner, jeg har ikke akk gule tenner, men ønsker like hvite som dine.

    2. Hadde også skikkelig tannlegeskrekk før, men etter en time (hvor jeg fjernet en visdomstann) ble den helt borte. Da var det snakk om haugevis av bedøvelser (i betent området), skjæring og borring og hakking nedi der med blodsprut på haka og som rant nedover munnviken etterpå haha! Kom meg igjennom det 2 ganger og fant ut at det kunne ikke bli no verre en det så heldigvis har det gått over nå!

    3. Hvor mye kostet tannblekingen? Tror kanskje jeg skal ta meg en tur til han, ingenting er finere et en hvitt hollywood smil spør du meg! Har selv lyst å sette på fasetter men det er jo så dyrt:/ Resultatet ble iallefall kjempefint!

    4. Morsomme artikler, dette. Fy fader for et hollywoodglis. Har slikt selv, men fasetter da. Du bør gå for alt som er fint for det kler deg. Din stil er litt sofistikert, sexy, moteriktig og rett og slett nesten litt gotisk vakker. Grunnprinsippet her må jo være alle pengene som folk tjener på deg, og alle pengene som du tjener på folk. Fortsett med ditt showlife og aldri forandre på deg selv, Isabel. Og da mener jeg selfølgelig det indre. For morsom er du.

    5. Litt teit å skrive innlegget som om dette var din ide, når det var en sponset behandling, men fint ble det🙌🏽 syntes ikke du trengte det, du hadde veldig fine tenner fra før av 😊

    6. Anonym: Det var jo min idé? Jeg får ikke sponset greier, ei heller skriver om noe på bloggen dersom jeg selv ikke kan gå god for behandlingen 🙂 Takk for det, det synes jeg også!

    7. Renate: AAAAJJJJ!!! :O Hadde jeg aldri turt, ass.. Håper aldri mine visdomstenner blir et problem for meg, for da vet jeg sannelig ikke hva jeg skal gjøre med livet mitt.. Haha!

    8. Hei, lurer på hva den operasjonen du gjorde uten Pierre var, siden du sa du skulle skrive hva det var etterhvert
      Elsker degbog bloggen

    9. Hva med å ta en pause/ stoppe når det gjelder forandringene du gjør med kroppen? Jeg tror en trenger tid til å “lande” når det gjelder forandringer på utseendet, før en vet hvor god avgjørelsen var. Jeg mener dette godt. Hvorfor haste i vei med store endringer på utseendet når en kan se det an og kanskje vente litt med valget? Igjen, det ER din kropp (det trenger vel ikke jeg fortelle deg heller, hehe)- men det må kunne gå an å gi noen råd/ dele noen tanker sånn generelt sett.

    10. Hei!
      Jeg ville bare dele min erfaring med deg. Hele livet har jeg vært misfornøyd med tennene mine, de var beine og hvite, men knøttsmå og med litt misfarging i. Etter mye frem og tilbake, og samtaler med tannlegen, bestemte jeg meg for å kun slipe ned og ta fasetter på de 4 fremste tennene oppe. Det varer i minst 25 år, så når jeg er 50 er det ikke krise å ta nye, og kanskje vil jeg trenge flere 🙂 Er kjempefornøyd med resultatet, og synes det var mer enn verdt det, selv om jeg er ung. Så kanskje det holder å slipe ned noen få tenner dersom du ikke skulle slå deg til ro med smilet ditt om noen år 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg