FØLER JEG ER PÅ PH IGJEN

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hei babes! Hvordan har starten på denne uka vært? Håper den har vært fin! Selv er jeg super motivert, og det er så vanvittig deilig! Denne mandagen har vi kickstartet i gang med produktivt arbeid. I og med at jeg reiser bort i midten av uka, må vi få spilt inn et par videoer før jeg reiser. Vi vil jo legge ut videoer sporadisk, slik at dere får nytt innhold å kose dere med. Vi går virkelig all in for YouTube kanalen, så da er det ikke annet å gjøre enn å filme 24/7 frem til jeg reiser. Hehe! Pierre blir å klippe videoene når jeg er borte. Couples who hustle together, stays together! 😉

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dere som følger oss på snapchat vet allerede hva vi har spilt inn, nemlig Snapchat Q&A! Tusen takk til alle som deltok og sendte inn spørsmål! Det setter vi kjempe stor pris på, det skal dere vite. I tillegg til det spiller vi inn en ny episode til “Hjemme hos Pierre & Isabel” i dag. Jeg kommer til å være så vanvittig kamerasky etter denne dagen, haha. Føler nesten jeg er på Paradise Hotel igjen.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg holder på å stryke med av sult! Vi har akkurat bestilt sushi, men selvsagt skal det ta 20 minutter før det er klart.. Blæh! Jeg blir så sinnsykt grinete når jeg er sulten as. Det er nesten litt for komisk, haha. Jeg blir til en 10-årig liten brat.

13 kommentarer
    1. Tror kanskje du mener jevnlig, ikke sporadisk:) Sporariske betyr at dere kan legge ut tre videoer én uke, så ingen videoer på en måned, så fem på én uke osv. Jevnlig er når dere legger ut regelmessig:) Ikke ment som kritikk altså, bare til info!❤

    2. På disse bildene så du vanvittig ung og pen ut Isabel. Men det gjør du forsåvidt alltid da:-) Gleder meg til å se blider fra Gran canaria. Savner Puerto Rico så vanvittig. Jeg må nok bestille en tur snart. Nå klarer jeg snart ikke vente mer så nå går jeg inn på Solia og bestiller meg en helsikes vårferie!

    3. “Vi vil jo legge ut videoer sporadisk” blir “vi vil jo legge ut videoer her og der”. Vet du i det hele tatt hva sporadisk betyr, da du bruker det helt feil?
      Dessuten blir jeg oppriktig oppgitt da du sier at du holder på å stryke med av sult, fordi du må vente 20 minutter på den fordømte sushien, da det finnes mange mennesker i verden som faktisk lider av sult, og ikke har muligheten til å verken skaffe sushi om 20 min eller mat i det hele tatt. Når du i det minste skal si noe om det, burde du ikke overdrive så mye som du gjør.

    4. Victoria: Men OMG. Det må være krevende å være så utrolig prippen. JA, barn sulter rundt i verden og JA, det er forferdelig! MEN det betyr ikke at JEG har lov til å uttrykke at jeg også er sulten fordi! Slike kommentarer som dette får meg virkelig til å lure..

    5. Jeg bruker også og si: uff nå er jeg så sulten at jeg holder på å daue” uten og tenke på ulandene for det. Du Victoria du vet at helteinnsatsen har nådd altfor langt når man ikke en gange kan uttrykke noe med litt overdrivelse forde folk sulter i verden! Det blir bare så latterlig dumt. Skjerp deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg