JEG ER HELT MÅLLØS

affiliateslenker

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

· LIFE AT THE MOMENT ·

Hello babes! Endelig er jeg tilbake på rommet en liten tur. Jeg prioriterte sol og bad fremfor jobb for en gangs skyld, og det er jeg helt okei med! Hver gang jeg er på ferie bruker jeg å gjøre omvendt, og det fører jo naturligvis til at jeg går glipp av mye som skjer. I dag ønsket jeg bare å nyte til det fulle, so I did! Men herlighet dere, SÅ varmt som det er i solen trodde jeg ikke at det skulle være. Temperaturen er helt nydelig! Jeg kunne ikke hatt det bedre akkurat nå. Livet er fint her, ass. Jeg vil ikkeee hjem med det første.. Dagen i dag har gått til en powerwalk i solen, lunsj på stranden og soling til den store gullmedalje. Jeg SKAL bli brun (eller brunere, rettere sagt..)! Hehe.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Bikini topp her / truser her

____

Hvorfor er Norge er så latterlig kaldt land? En ting er ihvertfall sikkert, og det er at jeg ikke kommer til å bli boende i kulden resten av livet. Basta! 

118 kommentarer
    1. Rumpa di har blitt større! Men kan hende jeg tar feil da jeg ikke har sett bilder av den ordentlig før.
      Kos deg i varmen forresten!

    2. Kommenterer egentlig aldri på bloggen men ville bare si at jeg liker den og leser den fra en tid til en annen 🙂 synes du virker som en hyggelig og søt ung dame som nyter livet!

    3. Helt samme rumpe som sophie elise, ikke så rart når dere fikset på samme sted 🙂 Blir ikke helt enig med meg selv om det er litt for mye hos dere begge 🙂 Herlig med sol ja 👍

    4. Omg! Nå ble jeg latterlig misunnelig!! Nesten så jeg fikk lyst til å bare hoppe på en tur selv!🤔😍 Skjønner ikke hvorfor du ikke skal være der lengre??😱 Jeg hadde lett ombooka billetten om jeg var deg!😎😎😎

    5. Det så herlig ut!! Men du er jo født med så fin brunfarge at noe brunere trenger du jo virkelig ikke å bli! Da blir det for mye etter min smak.. Kos deg masse! <3

    6. Jeg har fulgt deg nå i over ett år, og har heiet på deg hele veien, men det er nå at jeg for første gang etterlater en kommentar, og det er absolutt ikke meningen å virke spydig. Jeg husker før du tok din første rumpeoperasjon, du sa du ikke skulle fylle for mye, men slik at det skulle passe til din “lille stump”. Og derfor gikk det også bra med første operasjonen, det så fint og naturlig ut. Den andre var bare helt unødvendig Isabel, det passer ikke med kroppen din i det hele tatt og får proporsjonene dine til å se merkelige ut. Alt med deg når det gjelder utseende var så friskt før, selv om du og da hadde operasjoner. Det er spesielt ansiktet ditt jeg referer til, det så naturlig ut. Nå ser ansiktet ditt stivt og litt skummelt ut. Jeg vet ikke om det er pga. alle innsprøytningene dine eller om det er variasjoner i sminkemåten din, siden sminken din virker mye tyngre enn før, men det ser ikke sunt ut.
      Jeg skulle gjerne f.eks. ha hatt en neseoperasjon selv og er ikke ute etter å såre deg for dine inngrep, men vær så snill, ikke bli blind på det, det er nok. Det var det for lenge siden. Nå er det bare selvdestruktivt.

    7. Hei, lurer på om du kunne skreve litt om hotellet du ligger på. Så kjempe
      fint ut på snapchat. Vil også reise til Grand Canria i sommer, men leter etter
      et avslappa og fint hotelld Ditt så perfekt ut!
      <3 kos deg masse videre

    8. Huff
      Du er ikikke til å kjenne igjen.
      Utseendemessig eller i personlighet
      Hva skjer med deg ♡♡😭

    9. Hvorfor i alle dager har du operert rumpen din igjen, så mye finere før. 🙁 ser veldig unaturlig ut. Tror du har sett deg helt blind.

    10. Du er utrolig nydelig ! Hele deg, du ser fantastisk ut som alltid <3 håper du koser deg masse! Fikk lyst på litt sol og varme selv! Haha <3

    11. You loock like a millon dollar!!!!! Hvem som helst som ser deg på stranda tenker det. Virkelig flott er du Isabel.

    12. Hvorfor er du aldri med på blogg-arrangementer? Blir du ikke invitert? Og blir du aldri nominert til noen som helst?!

    13. 19.01.2017 kl.20:20
      Wow, så unaturlig det ser ut! Herremin! Både puppe og rumpe henger jo!
      —-
      Gi dæ, har du ikke no pent og si, så ikje si det 🙂

    14. 19.01.2017 kl.20:20
      Ekkel nasty fake plastikk ræv! Kommer til å angre på alle operasjonene dine😂🤣
      ———
      Hold kjæft rætt og slætt.. du e ikje no bedre sjøll !

    15. S
      19.01.2017 kl.20:33
      Ser så unaturlig ut når du ikke har hofter eller lår og de stanky legsene 😂
      —-
      Tænk litt… bruk haue på en bra måte.

    16. 19.01.2017 kl.22:16
      Hvorfor er navelen din midt på magen?
      —-
      SLUTT OG LÆGG DÆ OPP I ALT… HÆRREGUD !!!

    17. Leste en blogg i dag, hverdagsklikk eller noe, om hvorfor bloggere som har blogg som jobb, jobber så lite. Men det er ikke min sak, nyt sola

    18. Hmm dette så bare veldig feil ut???? Har ikke noe i mot å fikse litt her og der, men foretrekker at den fiksede kroppsdelen passer med resten av kroppen. :s meeeen nyt dagene med rompa hvis du er fornøyd med den. Det finnes mange meninger, men den viktigste er din.

    19. Blir du invitert på bloggarrangementer? Hvis ikke, hva tenker du om det? Med tanke på at du er en av norges mest leste blogger, i følge deg selv.

    20. ^ Hva faen er probIemet tiI enkeIte av dere? Har dere virkeIig så vanskeIighet med dere seIv og Iavt seIvbiIde at dere må rakke ned utsende tiI andre for å føIe dere bedre.

    21. Fy faen folkens!!!
      Nå holder det!!! Virker som dere som skriver så mye dritt her, sliter som faen i livet!! Og trooo meg Isabel, det er så typisk #norsk å være sjalu Hahaha.. skjerp dere alle sammen. Det er hennes liv la henne gjøre hva faen hun vil. Du er kjempe fin bella <3 hilsen en som følger med på bloggen din hverdag :*
      Stor kleem

    22. dere sier at Isabell ikke skal operere seg, men samtidig er det flere av dere som kommenterer navlen hennes med de styggeste utsagn? For en gjeng med dobbeltmoralske mennesker. Er det rart folk ønsker å endre noe når man konstant får høre at noe ved seg ikke ser helt bra ut? Om det er noen som oppfordrer til Isabell sine operasjoner så er det akkurat dere. Bra jobba :):)

    23. Omg, hadde jeg ligget på den stranda og du hadde gått forbi, så hadde jeg ikke behøvd parasoll lenger, da hadde jeg satt opp min egen i shortsen, haha

    24. Føler du deg ikke litt utenfor resten av bloggnorge som er så gode venner og henger sammen på fritiden? Du bor jo i oslo du også men er aldri med noen av dem? Og er grunnen til at du dro vekk akk nå at du skulle ha en unnskyldning for å ikke være på vixen? Ble du i det hele tatt invitert? Hadde følt meg litt ensom hvis jeg var deg.. Ikke bare blir du stengt ute i flere sammenhenger, men så mange i bloggnorge har skrevet så mye dritt om deg? jeg synes du virker som en ålreit jente, så synes helt ærlig det er litt trist hvordan de ser på deg

    25. Hei! Jeg lurer på om du ikke ble fornøyd med den første rumpeoperasjonen, ettersom du har operert den på nytt? Jeg mener å huske at du skrev at du var kjempefornøyd, og at den ble akkurat slik som du ønsket deg.

    26. Så mange kommenterer at du har fikset rumpen din igjen.. Har du innrømmet dette på bloggen, eller er dette bare antagelser fra mange som kommenterer?
      Om du ikke alt har skrevet hva du sist fikset på i Istanbul; Kommer du til å fortelle oss lesere hva du opererte? Og i så fall når?

    27. M: Alt er antagelser. Jeg har ikke gått ut med noe angående mitt seneste inngrep, og det blir jeg ikke å gjøre med det første heller. Jeg har forklart det utallige ganger både i kommentarfeltet og i innlegg på bloggen.

    28. Alt du er, er en god mikstur av jalla og cash. En alt for misslykket versjon av nok et Kardashian tilfelle. Trist å se hvordan arten homo sapiens utvikler seg, dummeste rasen som finnes på denne kloden. Skulle datteren min noen gang nevne navnet ditt, er’e straka veien rett på nonnekloster. Hjernevask med såpe om du vil.
      Jeg håper du blogger like trofast når du runder 40åra, gleder meg til å underholde hverdagen min med hengende plastikk med enda mer plastikk.

    29. Fuck dere. Fyfaen så bra du ser ut Isabel! Har ingenting og si operasjon eller ikke. Er ikke så jævlig viktig, du ser dritbra ut uansett!! Kos deg masse<3

    30. Hun har garantert operert bakdelen sin igjen. Sikkert det hun gjorde da hun dro til Istanbul og P ikke støtttet henne.

    31. Ok, like giiiiirl! You just broke the Internett! 😘
      Syntes du tar deg utrolig godt ut! Misunner deg (men unner deg virkelig!!!) muligheten til og gjøre det du vil med ditt liv og din kropp her jeg sitter høygravid og kjip. Men seriøst, no hate 🙂 Husker følelsen etter at jeg tok silikon, UBESKRIVELIG godt og føle seg komfortabel i sin egen kropp ❤
      Folk som skriver stygge kommentarer; sjalusien skinner for godt igjennom. Det er mye og mange ting du unner deg, som folk med dårlig eller helt ordinær økonomi ikke kan unne seg. Stå på videre – med hodet hevet 🙂 Du fortjener livet du lever! Stor klem fra ei som også har hatt en dårlig start på livet ❤

    32. Sorry folkens, men det må være lov å komme med konstruktiv kritikk. De som er frekke kan holde kjeft, men de som oppriktig mener at nok er nok og prøver å fortelle Isabel at det har gått altfor langt, mener jeg har rett til å si det. For det har det, det var pent etter første operasjon – nå er det bare too much. Og det tror jeg IKKE folk sier av sjalusi, men i håp om at Isabel skal få opp øynene. Det er faktisk ganske trist å se en ellers fin person, ødelegge seg selv helt.

    33. Nei og nei, nå må du snart få opp øynene å se hvordan du ser ut, for dette har gått deg helt til hodet.

    34. Hei,
      Jeg håper dette er et innlegg flere lesere ser fordi jeg er helt målløs over flere kommentarer
      Isabel har åpenbart problemer med selvbilde, slik som mange 20-åringer har. Imotsetning til oss har hun imidlertid penger til å gjøre noe med det. Personlig er jeg ingen tilhenger av plastisk kirurgi, og synes det er synd at en naturlig vakker jente gjennomfører slike inngrep. Imidlertid er jeg enda mer imot mobbing. Det påvirker folk på en helt annen måte enn det plastiske operasjoner gjør.
      Stakkars jente og stakkars dere som sitter bak tastaturet og skriver så mye dritt. Det har neppe noen effekt å snakke stygt om rumpe og pupper, utover at dere kanskje bidrar til et dårligere selvbilde og mer operasjoner. Og til dere som nettopp kritiserer henne for hennes operasjoner, hvorfor slenger dere da dritt om kroppsdeler hun ikke har endret på. Da virker det nærmest som om dere tvert imot mener hun skal fikse på enda mer.
      Poenget mitt er: Slutt å skrive så mye stigmatiserende og direkte frekke kommentarer som bare river ned Isabel. Konstruktiv kritikk er bra og er absolutt på sitt rette å komme med, men ikke hat. Voks opp og tenk på konsekvensene av deres handlinger.
      Hilsen en som definitivt ikke støtter noen form for plastisk kirurgi.

    35. Det har vel ingen betydning om hu ikke har fortalt om sin siste operasjon . For det første er det hennes sak å burde ikke vært nevnt her i det heletatt som hun sa selv + at det ligger vel ikke veldig mye tvil i hva hu har endret mer på. Må ikke ha det svart på hvitt for å skjønne det. Så la det ligge.

    36. Seriøst, SPØR dere virkelig om hvorfor hun ikke er invitert til vixen? INGEN vil ha noe med henne å gjøre, ingen orker henne og hun gjør jo alt for å fremme seg selv og ødelegge livene til andre. Det sier jo sitt. Hadde hun fått dårlig samvittighet på ekte og vist det, så hadde KANSKJE noen gidde å brydd seg om henne, men igjen, mest sannsynlig ikke. Alle er bare flaue på hennes vegne og drit lei. Hun har ødelagt så mye for seg selv. Ingen vil henge med onde, kleine og egoistiske mennesker. Enkelt og greit.

    37. Lurer på o det fortsatt var fett som la inn sist gang i rumpa, eller om det var implantat? Tenker slik da du ikke hadde så mye fett på kroppen å ta av til å få den störrelsen du har nå.. Bare nyfiken! 😀

    38. Herregud så ufattelig slemme enkelte er. Har dere ikke noe pent å si så ikke si det! Stakkars jente som må sitte her å lese alle drittkommentarer som slenges ut. Dere burde skamme dere!! Isabel, jeg synes du virker som en fin jente både utenpå og på innsiden 🙂 håper du ikke tar deg nær av alle nett-troll som henger innpå bloggen din, de er bare tragiske.

    39. Jeg trodde helt seriøst du hadde puttet noe i buksen på det rumpebildet ditt for å skape spekulasjoner, men nå som jeg ser bilde av deg i bikini ser jeg jo at- du kødder ikke engang! Det er faktisk rumpa di! Fikk litt sjokk, det ser så falskt ut som det får blitt. Etter første operasjon forgudet jeg rumpen din og hele deg, men dette har gått over stokk og stein. Det det er en rumpe jeg hadde pekt på og ledd av om jeg hadde sett deg gående på gata.. trist å se

    40. Alle dere som kommenterer stygt om operasjoner hun har tatt er ikke annet enn bitre og misunnelige mennesker som sannsynligvis får alt for lite oppmerksomhet i sitt egne miserable liv. Jeg er selv dritmisunnelig på både kroppen hun har og livet hun lever, men hvorfor skal man da rakke ned på vedkommende bare fordi man ikke har det samme hun har?? Hadde jeg hatt cash ville jeg gjort både den ene og den andre forandringen selv. Og dere som sier dere synes å endre utseendet er helt feil – javel, da er det jo bare å la väre å gjöre noe med sin egen kropp da?! Om hun så måtte velge å fjerne begge armene så påvirker vel ikke det deres hverdag? Og om dere irriterer dere så mye at dere föler for å kommentere stygt – ikke les bloggen da vel!!
      Ikke la disse vidrige menneskene gå inn på deg, du er fantastisk!

    41. ironisk (og litt trist) hvordan du omtaler deg selv om en av norges største bloggere og såå suksessfull, men aldri blir invitert til bloggeventer eller vixen haha

    42. Håper du klarer å ignorere alle de negative kommentarene, du er mye bedre enn 12 år gammle nettroll✌🏻Håper du koser deg de siste dagene nede i varmen, her er det ikke noe vær å skryte av😅 Du ser forresten helt nydelig ut❤

    43. Overraskende hvor mange som spørr hvorfor Isabell ikke er på vixen. HAAALO, dit kommer hun aldri til å komme.. Hun har mye å lære av alle de nominerte dessverre.. Ps; jeg ville klagd på den rumpeoperasjonen, 80k for ei hengeræv? Jises..

    44. Unnskyld meg, men HVA FAEN feiler det folk??
      “Hvorfor er ikke du invitert på Vixen? Rumpa di er så ekkel” blir gjentatt i det uendelige. Akkurat som om det folk vil si er: “så fæl du er, ingen liker deg og du er ikke verdt en dritt”. Eller, det er jo faktisk noen som kommenterer akkurat det også.
      Hva får folk til å kommentere slik til andre mennesker? Hvordan går det an å ha så lite respekt for andre mennesker at man spyr ut slik drit?
      Hvordan en person velger å se ut er vel opp til hver enkelt? Vi kan vel alle finne noe stygt å si om andre mennesker men hvor trivelig blir verden da?
      Bloggere som Isabel får stadig kjeft for å påvirke lesere negativt, og påvirkningskraften til bloggere er absolutt verdt å diskutere, men det som burde bekymre folk mer er hvor jævlige folk er mot hverandre! Hvor “normalt” og “godtatt” det er å slenge dritt til noen, hetse noen og prøve å tråkke noen ned i søla.
      Istedenfor å henge seg sånn oppi om noen andre har operert rumpa en gang eller to så kan man kanskje heller gå i seg selv og se på hvordan man oppfører seg mot andre!
      Kjære Isabel! Jeg fikk oppriktig vondt av å lese disse kommentarene. De traff meg så rett i hjertet at jeg får tårer i øynene. Jeg har lyst til å gi deg en god klem! Du må vite at det finnes mange her ute som ikke synes denne oppførselen er grei!
      Stor klem fra Mona

    45. Rebecca det du sa var bare såå dumt. Isabel kommer tik å se stunning ut både som 40 og 50 åring. Så det er du Rebecca som er ” dronningen av null hjerneceller”. Ha ha ha ha hi hi

    46. Herrrrrreeeeeguuuuddd, det er en offentlig blogg, la folk mene det de mener. Isabell har lov å ytre hennes meninger om andre type personer, som ofte er negativt, da mp vel leserne også få lov til det. Hvis hun ikke takler kritikken bør hun gjerne tenke på å legge ned bloggen. Isabell kan snakke for seg selv jenter.

    47. Trist å se all den ondsinna kritikken du får her. Heldigvis en god del støtte og, som jeg håper veier tyngre. Jeg er selv 40+, og har andre verdier enn deg på en del områder, naturlig nok. Uansett; live and let live – Du er ei nydelig ung dame, operert eller ei, med et stort hjerte. Alt godt, M.

    48. Kjære Isabel.
      Jeg er en av de som er kritiske til din markedsføring og din evne til å påvirke unge lesere, og jeg syns det er helt innafor at du får litt konstruktiv kritikk innimellom. Uansett, kommentarene til dette innlegget gjorde meg både trist og oppgitt på samme tid.
      Her var det mye ufint. Burde ikke moderatoren din luket vekk noe av denne gallen her?
      Håper ikke du tar stygge kommentarer innover deg. La de passere i stillhet, og heller bry deg om de fine og de med konstruktiv kritikk. Hev deg over de såkallede “haters’ene”.

    49. Unnskyld meg.. tror folk er generelt bare opphengt i at det er litt operert. Operert eller ikke, altså slapp av. Jeg synes hun ser så sinnsykt bra ut nå på alt hun har gjort. Jeg er fornøyd med meg selv, men vettdu hva den rumpa der nå ser latterlig bra ut nå på de siste bildene. Stå på Isabell, ikke la deg trekke deg ned. #gogirl

    50. Du ser fantastisk ut! Håper du har kost deg masse i varmen, hadde virkelig jeg trengt også😍 Har selv tatt silikon i brystene for ca. litt over et år siden. Og har selv lyst til å gjøre det igjen, siden jeg ikke fikk størrelsen jeg ba om og ønsket.. hadde lett gjort det om igjen om jeg hadde hatt penger til det. Akkurat som deg. Og skal jeg være ærlig så er det både ører, pupper(på nytt), rumpe, nese, fillers her og der osv, jeg hadde operert om jeg hadde hatt penger til det.. herregud, ikke la folk si hva du kan eller ikke kan gjøre, din egen kropp… skjønner at foreldre, kjæreste osv kan si ifra om ting tar overhånd eller at du tar en operasjon i en tid du er deppa og dårlig selvtillit som man kan angre på.. Er ihvertfall ikke vits at folk kommenterer når det er gjort.. jeg er ganske stolt av meg selv for at jeg aldri har kommentert en nedlatende kommentar på en blogg, noen gang. Ikke når jeg var rundt 15 år en gang.. hva får folk til å måtte spytte ut nedlatende ting til folk bak skjermen. bare for å trykke andre ned. Kan ikke ha det veldig godt med seg selv da nei.. krever utrolig mye av en person å få masse dritt slengt til seg gjennom en skjerm eller ikke.. har vært utsatt får det selv, og du må være veldig sterk for å greie det dag etter dag.. og dere dumme “haterne” som kommenterer dritt om utsende til Isabel, og så kommenterer dritt om at hun opererer seg? Hvor er hue deres? Og sett dere i samme situasjon neste gang dere spytter ut unødvendige dritt kommentarer, hvordan du hadde følt det hvis så menge folk skulle kommentert hvert miste kroppshår på kroppen din, om du hadde følt deg bra etter det..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg