GOOD BYE FOR NOW

affiliateslenker

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Bikini topp her / truser her / klokke her / solbriller her

____

I WILL MISS YOU BIG TIME

Da har denne mini vacayen kommet til sin slutt. Om ikke lenge kaster jeg meg i taxi på vei til flyplassen, for å så få reisen hjem til kalde Norge overstått. Jeg kan ikke direkte si at jeg gleder meg til å få kuldegradene slengt i trynet så fort jeg lander på norsk jord, men det å komme hjem til min kjære derimot… Det blir fantastisk, det! Denne gangen har jeg faktisk ikke rukket å savne han SÅ mye som jeg alltid klager over (hehe), da jeg føler jeg såvidt har vært borte. Jeg kom tross alt på onsdagskveld, og reiser hjem allerede i dag. 

Nå ser jeg frem imot å få flyturen overstått, jeg hater nemlig å fly alene.. Jeg vet ikke, men det er akkurat som om jeg er helt sikker på at jeg skal dø da, og tanken på å dø helt ensom uten noen jeg er glad i, er trist. Haha herregud, nå høres jeg jo helt psycho ut. JAJA! Jeg har forresten forhåndsinnstilt to innlegg som vil bli postet i løpet av dagen (blant annet et ganske uventet innlegg om Pierre og meg..), så klikk deg gjerne inn igjen senere for enda mer underholding fra denne berta. Sees i Norge, fininger. Puss!

54 kommentarer
    1. Jeg synes kroppen fin har blitt finere altså rumpen, men puppene er litt sånn hengete kanskje fordi de er for store? Ansiktet ditt er fint, men nesen passer deg ikke, du var mye finere med den gamle nesen. Hadde du hatt den gamle nesen enda og den kroppen som du har nå hadde du vært en av de fineste jeg hadde sett.

    2. Sier det igjen. Jævlig dårlig gjort å skrive dritt om KROPPEN til andre. Er det rart folk sliter med selvtillit eller? Du er super fin 🙂

    3. Blir så fortvilet over alle som får til å skrive så mye negativt om en annen person. Spiller ingen rolle hva du har gjort med kroppen din så lenge du er fornøyd! Håper folkene som velger å skrive ned om deg en dag får oppleve lykke så de slipper å disse ned deg bare fordi du velger å gjøre ditt. Du er flott som du er!

    4. Dere skriver som om Isabel er den eneste i hele verden som har operert utseendet sitt. Hun er ikke den eneste bloggeren som har operert seg??
      Skjønner ikke problemet med å la folk få gjøre det de selv vil, Isabel er nydelig nå og var det før også.
      Det lyser sjalusi av kommentarene deres.

    5. God tur hjem, fina!
      Jeg og kjæresten skal til Oslo neste helg, og lurte på om du har noen gode restauranter å anbefale? Vi er begge veldig glad i kjøtt/biff, hehe.
      Klem!

    6. Jeg kommenterer aldri på blogger, men kjære vene, kan ikke dy meg etter å ha lest noen av kommentarene! Om man velger å operere seg så WHATEVER! Så lenge man er fornøyd så er det vel det som teller? Hvorfor kommentere dritt til noen som stråler av selvtillit!? La jenta vise frem den flotte kroppen hun har, OG som hun er stolt av! Stå på Isabell;)

    7. Skjerp dere! Nå fikk hun så hets for den gamle nesen sin, og nå hetser dere henne for den nye nesen også!!! Skjerp dere! Er bare så jævla misunnelige enkelte her!

    8. Isabel, jeg digger når du parerer med å spørre om hvorfor folk forteller deg at de synes et eller annet dritt om utseendet ditt! Fortsett å spørre folk om det! Jeg skal allikevel si noe som handler om utseendet: Du er fin, og jeg håper du ikke opererer mer! Og grunnen til at jeg sier det? Jeg tror man blir et ulykkelig menneske (men ikke et dårligere!) hvis man blir for hekta på eget utseende. Og som sagt – du er fin!

    9. Hva syns du “personlig” når du ser 7. bildet, altså ann siste bildet på innlegget? Kan du plis bare svare på dette? :))

    10. Beklager isabel var ikke meningen å formulere meg så dårlig når jeg sa at den gamle nesen din var finere. Grunnen til at jeg sa det var fordi du hadde lissom det perfekte usende da blir jeg på en måte sur inni meg når du følte for å opperere deg selv om det seff er ditt valg. Men synes på en måte at ansiktet er så annerledes nå, kroppen din har blitt finere det må jeg si.

    11. Rumpa di ser gravid ut:) Når noen komplimenterer ræva mi, så er det ett kompliment jeg setter utrolig høyt da jeg har trent hardt for den! Hvordan kan du bli fornøyd med komplimentene du får når det er plastikk der inne og ingenting du har jobba for? Skjønner ikke

    12. Herregud all dritten får seg til å skrive om en annens kropp! Operert eller ikke, så synes jeg man skal holde seg for god til å kommentere kroppen til andre på en negativ måte. Fine bilder, Isabel! Hotellet og området rundt ser utrolig fint ut 🙂

    13. Synes det er kjempe fint at du har kost deg masse på denne turen. Men må også si at kroppen din ser litt merkelig ut. Har ikke noe i mot at du har operert det du har gjort, alle må få gjøre som en selv ønsker. Men du har liksom operert inn den rompa som ikke passer inn med din egen kropp ellers. Da tenker jeg for eksempel på at du har kjempe stor rompe, men null muskler i både lår og legger. Ikke noe muskler i magen, ryggen eller armene. Da ser det velsig merkelig ut med en slik rompe som du har. Og grunnen til at jeg forteller deg dette er at jeg synes det kan være greit for deg å vite at din kropp ikke ser trent ut, men kanskje litt mer på den fake siden. Men igjen, har ikke noe i mot dine operasjoner eller hva du ønsker å bruke dine velfortjente penger på

    14. Skjønner ikke hvorfor du har gjort dette mot deg selv? Rompa de er alt for stor i forhold til resten av kroppen det ser bare kjempe rart ut.. typ Bavian ? Skjønner godt at Pierre ikke ville du skulle gjøre det mot deg selv. Han tørr jo ikke si noe annet nå enn at det er fint han vil jo ikke såre deg 🙂

    15. Når jeg sier at rumpa di ser rar ut og hengete ut og kunne trengt trening, så disser jeg ikke kroppen din Isabel.
      Silikoninnlegg er ikke kroppen din, det er et fremmedlegeme. Så jeg disser noe som ikke er ditt eller en naturlig del av deg. Silikon er ikke sexy synes jeg…
      Kroppen din før all plasten var fin som faen, det skal du ha :*

    16. Helt ærlig, jeg synes du ser smashing ut Isabell! Men når sant skal sies, så har ikke kirurgen gjort en helt bra jobb. Rumpen sitter så lavt at det ser ut som forstadie på heng. Når det er sagt så forstår jeg deg veldig godt. Jeg har selv gjennomgått masse plastiske operasjoner fordi det har vært flere ting med meg selv jeg har hatt enorme komplekser med. Og det har faktisk hjulpet! Dessverre får du mye tyn fordi du er et offentlig ansikt. Svært ufortjent. Du var kjempe skjønn fra før, men syns ikke du er noe mindre herlig nå. Gjør det som gjør DEG lykkelig. Det er du som skal bo i den kroppen, tross alt. Håper du har hatt en fin tur i gran canaria. Det så deilig ut!

    17. Hva folk skriver noen ganger… men jeg bare lurer på hvorfor du ikke bare innrømmer hvis du har operert rumpa igjen? Det sparer deg for masse antakelser i kommentarfeltet hvor folk begynner å hakke og gjette på andre ting. Hvis ikke den er operert igjen, tar jeg gjerne i mot tips til hvordan du har trent den så fin😁😁

    18. Å bare få sprøytet inn fett i rumpa gjør den større, men den ser ikke trent ut, den ser “juicy” og hengende ut. Hadde vært finere om du gadd å trene den.

    19. Folks kommentarer är sjuka alltså! Hon var smashing innan och hon är smashing nå! forskjellen är kanske att hon är mer nöjd med sig själv nå och det är väl ändå viktigast!? Det är ni som kommenterar dömmande som får folk å ställa så höga krav till sig själva! Inte dem som ändrar sitt utseende! Så shame on you!

    20. Kroppen din lyser latskap.
      Finnes ikke sexy.
      Men du er jo så innbilsk at keep on dreaming while we are laughing😂

    21. Nå er denne bloggen, som så mange andre blogger, utstilling av kropp. Vil ikke bloggeren ha kommentarer på den, legg ned bloggen eller hun eller han må kle på seg. Negative som positive kommentarer vil komme, og det må tåles så lenge det er kroppen som er i fokus.
      Om Isabell føler seg vel i denne kroppen – bra! Men ingen bør ta etter. Kroppen er operert og full av fremmedlegemer. Det bør ikke tas lett på. Unge mennesker bør ta et oppgjør med egne komplekser, se at de kommer et sted fra – fra bloggere, IG, media og skjønnhetsindustrien.
      Både Sophie Elise og Isabell har funnet sine forbilder fra skjønnhetsindustrien og disse amerikanske jentene med digre opererte rumper. Det eneste ei slik operert rompe eller pupper sier meg er at her har vi med et usikkert lett påvirkelig menneske å gjøre, som ikke er trygg på seg selv og som bare ender opp med å operere på seg enda dårligere selvtillit.
      Hva gjør det egentlig med deg Isabell at du må lese disse kommentarene om kroppen din hver eneste dag? Og du vet, det kommer en dag, raskere enn du kan forestille deg, der du ikke kan leve på din ungdom lengre. Når du kommer dit bør du ha sørget for et klokt hode med spennende meninger og reflekterte tanker. Du bør finne din sjarm – for sjarm er gratis og du kan se ut akkurat som du vil, mennesker vil elske deg og se opp til deg om du kan by de på noe, om du kan få de til å føle seg vel der du er. Ingen vil bry seg om kroppen din, den vil stå i veien for dine gode sider, der de bare ser pupper og rompe.
      Ja, du tjener millioner nå. Du er ung. Du har ikke perspektivet og det er lett å bli avhengig av både penger og oppmerksomhet. Men vær forsiktig, slik at du ikke mister fullstendig kontrollen over din egen psyke.
      Hvordan? Stopp her, kom deg over på YouTube, prøv om du kan klare å mestre et flerdimensjonalt medie, front gjerne det du mener er skjønnhet, men ikke operasjoner. Jenter vil takke deg om du viser de gratis skjønnhet. Hvordan te seg og kle seg. Hvordan være et smilende og sjarmerende vesen. Hvordan være et godt menneske som andre kan ha som forbilde. Jeg er helt sikker på at du klarer det! Hvordan tjene penger? Selg noe “ufarlig”. En sunn livsstil, flaskevann og treningstøy f.eks.
      Og husk – jenter er mer enn objekter som skal vises fram for å behage.

    22. Hei Isabell!
      Så fint du koser deg men helt ærlig, jeg visste ikke rumpen din så slik ut!
      Sorry men jeg ville aldri operert rumpen på samme plass som deg, synes dette er langt fra bra “reklame” 🙁 Angrer du eller var det slik du ønsket den?
      Bare lurer på hvordan “drømme” rumpen din var før du opererte deg og om du helt ærlig synes det er likt? hadde vært spennende om et reflektert innlegg over resultatet av rumpen i forhold til det du egentlig ønsket.

    23. Får du flere slemme kommentarer på utseende ditt etter at du oppererte deg enn før?
      Føler at folk synes det er lettere å si slemme ting om det som er opperert, enn det som er natulig. Inkludert meg selv..
      Men du må vel bli like såret vil jeg tro?
      Men en ting du velger selv og kan endre på
      synes jeg at er litt bedre å kommentere, som at leppene dine er alt for store nå og at å ha lipliner som er mørkere enn leppene ser helt jævlig ut.
      Angrer du forresten på den siste operasjonen din, er det derfor du ikke vil skrive om den, ble du ikke fornøyd med sluttresultatet på rumpa og ønsket at du ikke ble blind og stoppet mens leken var god?

    24. S: Dette må være den mest dobbelmoralske kommentaren jeg har fått. Du starter med å si at du er klar over at det sårer meg, men likevel fortsetter du å fortelle hva som ser jævlig ut ved mitt utseendet? Jeg håper virkelig du ikke er et så forferdelig menneske som du fremstiller deg selv som gjennom denne kommentaren.

    25. Normalt kommenterer jeg aldri på blogginnlegg, men når jeg ser kommentarene her, klarer jeg ikke å dy meg.
      HVA er galt med folk? Selv om Isabel er et kjent fjes og blogger om livet sitt, betyr ikke det at gud og hvermann har rett til å sitte bak skjermen sin og skrive sånne stygge ting??! Hvorfor tror dere at det er greit? Hva har hun gjort dere for å fortjene dette? Så ærlig og oppriktig som hun er, om sitt selvbilde og selvtillit, burde folk holde seg for gode for sånne kommentarer. Dersom du ikke liker hvordan rumpa ser ut, så kan du holde det for deg selv. Personlig mener jeg den ser veldig bra ut. Hele Isabel ser bra ut.
      Hadde dere kommentert det samme dersom personen ikke var operert? Det er da vel ikke greit å mobbe folk sånn? Ærlig talt, skjerp dere.. j24

    26. Jeg ville bare fortelle at jeg var i Puerto Rico der du er på ferie nå i desember, og det var virkelig en fin plass..hoteller vårt lå rett ved stranden, så det var skikkelig bra, og sentralt..så skjønner godt du var fornøyd med den plassen selv Isabel..:) men synd du bare skulle være der på ferie i noen dager, for du får liksom ikke opplevd like mye da..jeg var der en uke i desember, og det var så utrolig digg..👍Vi hadde sånn 25 grader og sol hver dag husker jeg..

    27. Du ser bare helt smashing ut Isabell. De som skriver stygge kommentarer om kroppen din er nok for det meste ganske misunnelige. Det er nå en gang slik at i Norge er det ikke lov å gå sine egne veier, og velge det man ønsker selv, da blir man fort tråkket ned i gjørma. Stå på å fortsett å gjøre som du vil, det er helt rett av deg. Du bør være et forbilde for mange andre jenter, det er nok mange som skulle ønske de hadde samme gutsen som du. Heier på deg Isabell 🙂 Ps, Det nest nederste bildet er jo bare hot, hot, hot. Herregud for en sexy bikini og en sexy kropp.Fare for at jeg måtte snudd meg over på magen hvis jeg lå i solsenga ved bassenget når du gikk forbi 😉

    28. Lurer på hva som får folk til å kommentere negativt om et annet menneske på denne måten? Føler de seg bedre av det? Har folk virkelig så lite liv, at de heller velger å skrive milelange kommentarer med oppgulp til et menneske de ikke kjenner i virkeligheten engang? Jeg mister virkelig troen på menneskeligheten nå. Skaff dere hjelp, begynn å les en bok eller noe istedenfor hver gang dere kjenner trangen til å rakke ned på andre mennesker. SERIOUSLY!!

    29. Jeg har hørt så mye mas om hvor vanskelig og slitsomt det er å være denne “generasjon prestasjon”. Begynn med å slutte å hakke ned på hverandre, da vel?! Back opp hverandre selv om man har ulike måter man vil leve på! Alle går gjennom svakere og mindre gjennomtenkte perioder i livet. Eller er du perfekt du da, kanskje? Nei ikke sant, tenkte meg det… jeg blir flau av å lese mange av kommentarene på denne bloggen!! En ting er at en offentlig person må ta hele pakka, men å måtte tåle så mye dritt slengt i trynet hver eneste dag?! Jeg hadde ikke orka å gå på jobb om det var dette som ventet meg. Du fortjener hver krone, Isabell. Folk møter veggen pga snillere kommentarer enn det personangrepet du får hele tiden. Og Isalbell som i tillegg har innrømmet at hun har/har hatt et utfordrende forhold til kropp.. ? Det er helt forferdelig! Grow up småkids eller gamle, bitre damer- ikke vet jeg hvem som poster mest!!! Stå på, Isabell! Noe sier meg at du kommer til å komme sterkere ut av det her enn mange av de som kommenterer hvor ille det står til med nesa, rumpa eller puppene dine. Jeg vil le, men det er bare trist. Og flaut! … og forøvrig kan man gjøre som man vil. Be KIND. Always.

    30. Folkens? Ønsker dere å ødelegge Isabell? Dere er virkelig en stakkarslig gjeng som sitter her og kaster dritt. Så utrolig flau dere burde være over dere selv.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg