SUNN FORNUFT-PLAKATEN, HAT, PH ++

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

     UKENS SPØRSMÅL    

Har lagt merke til at mange folk bare angriper for å angripe deg, de har ikke peiling på hvordan du egentlig er som menneske, og at de ofte bare slenger ut ting de håper og tror kommer til å såre deg. Altså spørsmålet mitt er da egentlig: Klarer du å distansere deg fra de som gjør det på pur faen? Eller går ting innpå deg forde?

Hmm, dette var et godt spørsmål. Vel, hva skal jeg svare.. Noen dager klarer jeg å distansere meg helt og holdent fra alt oppgulp i kommentarfeltet, mens på dårlige dager kan jeg begynne å gråte. Spesielt nå som jeg utførte mitt seneste inngrep har jeg hatt vansker med å ikke ta til meg negativiteten som blir kastet min vei, og det er på grunn av at psyken min har vært veldig nedbrutt. Men, normalt sett går det veldig fint! Jeg mener, jeg har jo nesten blitt vandt til det nå. Det er jo snart 1,5 år siden bloggen ble stor! Wow, tiden går fort…

Kommer du til å signere “sunn fornuft-plakaten”? Hvis ikke, vil du komme med en begrunnelse?

Nei, det har jeg ikke gjort og det kommer jeg nok ikke til å gjøre heller. Jeg føler at det blir dobbelmoralsk av meg, da jeg er en blogger som strider i mot så og si alle punktene i den plakaten. Jeg synes dog at det er et bra tiltak, men jeg føler at man må være enig i hvert enkelt punkt for å kunne signere den – noe jeg ikke er. I tillegg til det mener jeg at det blir dumt å måtte komme med “regler” som at man ikke får lov til å legge ut bilde av tallerkenen sin dersom man for eksempel er ute å spiser middag. Kort fortalt: jeg synes det er et bra tiltak, men kanskje litt overdrevet.

Hvordan er det å bo alene? Synes du det er ensomt når Pierre ikke er rundt, hva gjør du eventuelt for å ikke føle deg så alene?

Det er helt fantastisk å bo alene! Nå husker faktisk ikke jeg hvordan det er å ikke bo alene, for jeg flyttet ut i egen leilighet da jeg var 17 år. Det er så deilig å kunne bestemme alt selv. Når jeg vil legge meg, hva jeg vil ha til middag, hvor høy musikk jeg skal spille. Dere skjønner tegninga. Det er godt å slippe å ta hensyn til alle andre familiemedlemmer som man må gjøre når man bor hjemme. For å svare på ditt andre spørsmål: ja, jeg blir litt ensom noen ganger. Det kommer veldig an på hva jeg gjør, da. Som oftest jobber jeg, og da går det helt fint. Da er det nesten litt deilig å være alene, hehe. Men dersom jeg føler meg ensom, bruker jeg å sette på en serie og gjøre det koselig rundt meg, samt ringe en venninne eller Pierre him self, og spørre om han vil komme hjem. 😇 Hehe!

Hvorfor kjører du full glam på hverdager? Kan ikke være spesielt gøy til fest da? Jeg mener, du ser jo likedan ut hele tiden.

Because I love the glam! Hehe, neida, joda.. Jeg liker å pynte meg, jeg liker sminke, jeg liker the glitz and glam. Det gjør meg ingenting at jeg ser likedan ut på fest og til hverdags, men det skal sies at jeg kjører litt ekstra på dersom jeg skal ut. Gjerne smokey eye og litt mer dramatisk sminke!

Var du så jålete da du gikk på idrettslinja, isåfall hvordan ble det tatt i mot?

Nja, ikke like jålete kanskje. Jeg brydde meg fortsatt om utseendet, men det var veldig nedtonet, om jeg kan si det slik. Eller.. Nei, nå lyver jeg. Jeg var veldig jålete når jeg tenker meg om! Jeg brukte extentions, som jeg ofret nattesøvnen for haha. Jeg våknet en time tidligere hver eneste morgen, kun for å få tid til å rette håret og sette i extentionset. GUD, den tiden savner jeg ikke! For et stress.

Kjenner du noen av de som er med på PH i år?

Det virker nesten litt som om at jeg ALLTID kjenner en eller annen person som dukker opp i programmet. Nå, før deltakerne er sluppet, vet jeg ihvertfall om en person som er med. Foruten om det kjenner jeg en til som skulle delta, men som trakk seg. Jeg hadde gledet meg SÅ mye til å se han på skjermen! Haha, maby next time.

Har dere planer om å flytte inn i en større leilighet eller et hus i fremtiden?

DEEEFINITIVT! Dette er altfor lite for oss. Kontrakten vår går ut om ikke mange månedene, og da skal vi flytte asap. Det er egentlig en ganske OK leilighet, men når vi begge to jobber hjemmefra, blir det veldig trangt om plass. Pierre og jeg vil kunne ha hvert vårt kontor i huset/leiligheten vi bor i, slik at det blir lettere å skille mellom jobb og fritid. 

___________

STILL GJERNE SPØRSMÅL TIL NESTE UKE!

23 kommentarer
    1. Vad hände egentligen i Thailand i höstas när ni bara stack iväg från inspelningen för TV?
      Visade det sig att inspelningen inte var vad ni hade förväntat er och ni inte ville ställa upp på vad producenten ville att ni skulle delta i?
      Ha det!

    2. Hva tenker du om at du har et samarbeid med side2 når de er nominert som årets gullbarbie? 🙂 Selvom du ikke bestemmer hva DE skriver og legger ut, så “må” du vel føle litt på det? “Jeg er i et samarbeid med noen som ødelegger selvtilliten til folk” typ liksom. No hate, bare nysgjerrig på dine synspunkt 🙂

    3. Hvorfor tror du at du får så mye hat? Tror du det har noe med hvordan du velger å fremstille deg selv? For det virker ikke som du er helt deg selv hele tiden. Mener, du er jo en sprudlende og glad jente, men det du viser på bloggen er ei jente som er fryktelig opptatt at seg selv og som liker å provosere for å få lesere. No hate, sier bare hvordan jeg opplever deg

    4. Kan du svare ordentlig på hva Pierre jobber med? Skjønner liksom ikke hva han gjør😅 Jobber han for deg??

    5. Har Pierre andre gensere enn en eller to fra Adidas? Han har jo på seg det samme hver dag, stakkars. Du som tjener 200 000,- i måneden burde vel spandere noen nye klær på han!

    6. Seriøst ? Det her de beste spørsmålene du klarte å plukke ut?
      Du kan ikke være særlig oppegående

    7. Hvordan kan du vite hvem som er med på PH? Det er jo kjempe strengt at deltagerne ikke får lov til å si noe om at de skal dit, ikke engang til familie. Hvordan fant du ut at den eller de du kjenner skulle være med da?

    8. Ja, hvordan vet du hvem som er med i PH? Det er jo absolutt IKKE lov å fortelle noe om de skal være med, så sier du på bloggen at du vet om hvertfall en som skal være med?? Lurer veldig på dette…

    9. EN time tidligere for å rette hår og sette på extensions??????????????
      jeg bruker max 20-25 min på å rette hår, sette på extensions, krølle det, “style” det! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg