DOUBLE DATE ON A FRIDAY

affiliateslenker

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hvilken hyggelig aften jeg har hatt! Et vennepar av oss og vi kom akkurat innfor dørene her hjemme etter et nydelig måltid på Lille Asia hvor vi nøt sushi og litt godt i glasset. Etter en nokså hektisk uke, kjenner jeg at det virkelig var godt å bare koble helt av og kose oss litt i kveld. Vi satt et par timer mens skravla gikk, og nå er vi hjemme hos oss å slapper av mens Senkveld snurrer på skjermen. En fin-fin fredag, må jeg si! Absolutt en okei start på helgen. 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kåpe her / bukser her / heels her / veske Chanel / faux fur her / body utsolgt

_____

Håper dere har hatt en fin fredag så langt! Nå skal jeg smelle sammen mac-en å være sosial. Klem!
 

27 kommentarer
    1. Hei ser ut som dere koser dere masse 🙂 godt å se ja 🙂 lurer på va som er på/i sushien dere spiser hvilken liker dere best, både du å pierre 🙂

    2. Assa, de skoa ute nå?? Det ser jo helt tragisk ut.. du kan i hvert fall ikke skryte pp deg navnet moteblogger

    3. Ble sulten av de sushibildene altså😍 By the way så var du kjempe pen i antrekket! God helg til dere 😊

    4. Tragedie..? Vil heller si at det å sitte på blogg.no og prate piss når en er på vors, er det som er tragisk her.
      Den toppen/ bodyen (?) er helt nydelig til deg! Blå passer deg skikkelig bra. God kveld til dere 🙂

    5. Ida: jeg går i sånne hele året 😉 Hva er galt med det? Så lenge det ikke er snø stopper det ikke meg! 😀

    6. Silje: WOW! Tenk å sitte på et vors og skrive stygt på bloggen til ei jente, hahaha, snakk om trasig vennegjeng!?
      … eeller har du kanskje ikke venner, men tenkte denne kommentaren var noe som ville såre Isabel og dermed latet som, fordi effekten forsterkes av at flere jenter sitter sammen?

    7. du ser smashing ut isabel😍 Og den harry toppen noen påstår at den er syns jeg var drit kul☺

    8. Er det ingen av dere andre som har med seg sko når de skal et sted? For alt vi vet hadde Isabel på seg moon boots på veien bort dit, og skiftet til pensko når hun kom fram. Du var kjempefin, Isabel, uansett hva kråkene sier:) jeg regner med de sier det mest av sjalusi, og ikke egentlig fordi de mener det. Men, men.

    9. Thea: er det tragisk at noen synes det er underholdende å følge med på at Isabel dummer seg ut som hun gjør, og blottlegger seg på internett når hun åpenbart burde søkt profesjonell hjelp og fått bearbeidet problemene sine i stedet for å operere eller shoppe dem bort? Antrekket var jo ikke pent, vi synes bloggen er underholdende å bla gjennom når vi har noe godt i glasset, og da må vi jo få kommentere hva vi mener?

    10. Hvor er chokeren din fra som du tar på videoen? Har lenge letet etter en som sitter bra på halsen og ikke faller ned..
      Hva heter sushien Pierre bestiller? Ser så godt ut!

    11. Silje: “… og da må vi jo få kommentere hva vi mener?”
      HAHA, for all del, men herligHET! Hadde jeg blitt venn med en av dere, vært med på vorset deres, og dere hadde brukt tiden man skal bruke på å le, smile, ta hyggelige bilder, lage minner, på å SITTE PÅ EN BLOGG OG KOLLEKTIVT KOMMENTERE STYGT, da hadde jeg snudd i døra ass – og fortalt alle hvilket tragisk vors jeg akkurat deltok på.
      Skjønner ikke hvorfor du prøver å forsvare det, du har tapt for lenge siden. Haha.

    12. Hørtes kjempe digg ut 🙂 hva er dt i den til pierre? Er dt med bare kylling inni med avokado oppå å chillimajones? 🙂 sorry at jeg spør å masser om sushin men sushi er dt beste jeg vet å moro å prøve nye 🙂 har ikke sett noe me kylling før dere begynte å spis dt 🙂 spennende <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg