ISABEL TIPSER!

Nå var det lenge siden jeg oppdaterte denne kategorien, dere! Det er jo flere uker siden jeg la ut forrige post i spalten «Isabel tipser», men nå er jeg tilbake for fullt! I og med at det er søndag i dag, passer det jo ypperlig med et serietips synes jeg. Selv foretrekker jeg å se et par episoder av en serie, fremfor å se på film. Jeg ser svært sjeldent på sistnevnte faktisk. Jeg synes det blir så langtrukket og kjedelig. Uansett! Jeg vil tørre å påstå at jeg har sett de fleste seriene som finnes der ute, som går under den kategorien som jeg liker å se på. Jeg har akkuratt fått med meg at sesong fire av serien jeg ønsker å tipse dere om i dag, nemlig «The Fosters», har kommet ut! Jeg hoppet bokstavelig talt av glede da jeg fant det ut, for den serien kan jeg relatere meg så vanvittig mye i.

Dette er en serie som handler om en familie som består av både fosterbarn, adopterte barn og biologiske barn – alle oppdratt av to mødre. Det skjer vanvittig mye i serien, hvor det meste dreier seg om familiedrama, kjærlighet og livet som tenåring. Den ene hovedpersonen er Callie, som er et fosterbarn som har blitt flyttet i x antall fosterhjem. Nettopp der kan jeg relatere meg veldig mye. Jeg blir så engasjert når det er snakk om fostersystemet og hele den biten. Dette er en super fin serie å starte på dersom du behøver ny underholdning. 😚

Jeg bruker å se på det HER.

29 kommentarer
    1. Ida Kristine: Ikke jeg heller! Heldigvis hadde jeg ikke fått med meg at sesong fire hadde kommet ut før noen dager siden, så nå har jeg hatt maraton de seneste dagene.. Heh! Venter i spenning 😀

    2. heheh, og jo forresten, klikket på linken å så du brukte watchseries. Trofast bruker i ca 3 år, helt til jeg fant solarmovie.sc. Bedre kvalitet og ikke like mye reklame og litt mere oversiktlig, anbefales! 😀

    3. Hei! Må man lage seg bruker for å se episodene her? Er det trygt? Håper det er ok at jeg spør, denne sesongen har vært såå etterlengtet 😉

    4. Åh, elsker denne serien selv! Fant den først i jula (ja veit, er ganske treig) og nå har jeg sett alle 11 episodene som er ute av sesong 4 og bare venter på flere.. Også er jeg sånn at jeg må finne en ny serie mens jeg venter på episode-release, også glemmer jeg av den til den nye er ferdigsett også har jeg et helt maraton igjen! Haha huff for et liv

    5. Sesong 4b startet tirsdag 31 januar. En ny episode går hver tirsdag 8/7 c i statene. Episoden pleier å komme på nett noen timer etter dette <3
      Hva syntes du om utviklingen i serien, Isabel? Jeg må personlig si at jeg syntes den siste sesongen har vært skuffende. Jeg syntes ikke dette med etterforskningen Callie bedriver er spesielt av interesse og jeg savner et større fokus på Callie og Brandon. Jeg forstår ikke hvorfor ikke Callie kan bo hos faren sin slik at de kan være sammen. Callie har blitt så rar, tar merkelig avgjørelser og er ikke så kul som hun pleide å være.

    6. Takk for tips, den må jeg se!! :* <3 Og ett tips til deg, om du ikke har sett: Life Unexpected <3 Er i samme sjanger (fosterbarn) Klem <3 :*

    7. Denne kommentaren passer ikke heelt til innlegget, men vil bare at du skal vite det! Jeg har alltid vært misfornøyd med nesen min. Den er stor og litt bulkete. Selvfølgelig har tanken på å fikse den streifet hodet mitt. Det du gjør nå er å vise medaljens bakside. Jeg har ikke lenger lyst til å fiske på noe, nettopp fordi du viser to sider sv saken. Jeg vet at du har fått mye hat fra andre bloggere osv.. for å påvirke negativt, men du skal vite at videoen din satte i allefall mine tanker i riktig retning.
      Vi har alle vært unge og usikre, da er det lett å gjøre feil!
      Stå på, du er nydelig på innsiden og utsiden.
      Ønsker deg en fantastisk start på uken <3 klem

    8. Hei Isabel 🙂 Synes du er utrolig sterk og at måten du håndterer hverdagen mtp all motgangen som kommer din vei er beundringsverdig! Du er rå, you just stay you så kommer du til å nå utrolig langt her i livet 🙂
      Har stilt dette spm før, men finner det ikke igjen..
      Lurte bare på hvor dere har kjøpt taklampen dere har på soverommet og hva den kostet?😊😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg