NY SESONG AV PH STARTER I DAG!

affiliateslenke

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Herlighet, er det bare jeg som er super giret? I dag er det jo søren meg premiere på ny sesong av Paradise Hotel Sverige! Jeg er like forventningsfull hver eneste sesong, men jeg må si at jeg er ekstra spent på denne. Det har vært så mye snakk om at denne sesongen tydeligvis skal være den beste. Det beste er at det slippes hele to episoder i dag. Dere kan se den svenske sesongen her. Ps! Jeg laster ned “Hola” for å kunne se det, da det er den svenske viafree´n.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Genseren jeg har på meg finner dere her. Det var så mange som lurte da jeg la ut bilde av meg selv i den på snapchat, så da knipset jeg like så greit litt bilder i den til bloggen også. Hehe! Nå skal jeg smelle sammen Mac-en å kjøre i gang med Paradise Hotel! 😁

Klem!

26 kommentarer

Siste innlegg