I FEBRUAR SKAL JEG…

DEAR FEBRUARY, YOU´RE MORE THAN WELCOME

Jeg kan ikke beskrive gleden over at januar endelig er over. Måneden har vært så lang, så mørk, så trist. Jeg har lengtet etter februar i noe som føles ut som en hel evighet! For hver måned som går, kommer vi jo et skritt nærmere vår og sommer – jippi! Jeg kan ikke vente til vi endelig kan gå utenfor døren uten å måtte gå iført en svær, tykk vinterjakke. Jeg har fått nok av disse kalde månedene, så nå krysser jeg alt som krysses kan for at tiden frem til april/mai skal gå fort. Frem til da skal jeg definitivt sørge for å gjøre det beste ut av denne måneden også!

______

· 5 THINGS I WANT TO DO IN FEBRUARY ·

1. Håret mitt trenger virkelig en runde hos frisøren min. Jeg vurderer faktisk å sette i noen strimler med tape-extensions for å få det litt mer fyldig. Etter mitt seneste attempt på å gå lysere, resulterte jeg i å miste mye hår. Det er betrakelig mye tynnere nå enn hva det var før, og det er ikke så gøy.. Jeg er fortsatt litt usikker på hvordan jeg skal gjøre, men jeg vurderer det sterkt. En liten stuss og en runde med kur skal ihvertfall til – det er det ingen tvil om!

2. Booke tur til Kristiansand. Nå er det på tide med årets første møte med regnskapsføreren min, så da er det bare til å hoppe på flyet å komme meg til Sørlandet. Håper ikke at jeg får alt for mye kjeft av Geir, haha! Neida, jeg har faktisk vært veldig flink de siste månedene… Det synes i det minste jeg. Heh!

3. Jobbe flittig med YouTubekanalen vår. Vi har vært veldig flinke i det siste, og det ønsker jeg at vi forsetter med gjennom februar måned også. Jeg er nødt til å gå i tenkeboksen å komme på noen geniale pranks jeg kan utføre på Pierre. Han har jo terrorisert meg et par ganger for mye, så nå synes jeg at det er på tide med litt god, gammeldags hevn. Let the games begin!

4. Gjøre noe hyggelig på Valentines. Kjæresten mente at det var begges plikt å gjøre en innsats på denne dagen, og det er jeg forsåvidt enig i (selv om jeg innerst inne mener at gutten har hovedansvaret…), fnis. <3 Jeg har noen tanker allerede!

5. Kjøpe planter til leiligheten. Det trengs! Vi har ikke en eneste plante i hus, noe som overhodet ikke er okei. Hallo i luken, grønne planter er jo det fineste som finnes. Jeg har mast så lenge om dette, så nå er det ingen kjære mor lengre. Nå skal det skje! Hvem har best utvalg? Plantasjen?

29 kommentarer

Siste innlegg