JEG HAR MISTET DET

affiliateslenker

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Lignende vest her / pels her / skjorte her / lignende sneakers her / klokke her / jeans her

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Knit HERE / jeans HERE / veske HERE / heels HERE / solbriller HERE

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Bukser her / genser her / boots her / jakke her / veske Chanel / belte her

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Topp her / skjørt her

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kåpe her (lignende på Nelly her) / jeans her / sneakers her / veske Chanel / topp her / skinnhansker her / smykke her

______

Jeg mangler inspirasjon på fashion fronten, merker jeg! Jeg har jo mistet det helt, kaster på meg det første jeg finner, i tillegg til at det går i komfortable klær, fremfor fine plagg. Men men, sånn er det vel når det er så bitende kaldt utendørs. Da frister det bare å pakke seg godt inn – uansett hvordan jeg set ut. Jeg kjenner at jeg har vansker med å sette sammen inspirerende og kule antrekk. Da er det godt med litt inspo, så da scrollet jeg gjennom arkivet å fant frem noen favoritter. 

Ellers ønsker jeg dere en super lørdag! Klem.

34 kommentarer
    1. Fekk ikke du mye info asjon fra insta og blogger ???
      Du kan vel bare gå i vanlige klær
      Du kler deg jo casuall anyway

    2. Hei Isabel❤ Hvordan har du det? Håper det står bra til med deg. Har vært litt bekymret for deg etter det innlegget hvor du forteller du ikke har det bra og at du har blogget litt lite. Kanskje du trenger en liten jobb ferie hvor du tar en bloggpause? Jeg skal klikke meg inn her hver dag uansett. Forresten så synes jeg du har en kjempe fab stil! Alltid velkledd og delikat. God helg videre! Stor klem fra meg❤

    3. Jeg har samme problem! Men man kan få til mye fint med hoodies og et par jeans! Hihi, ha en super helg <3

    4. Jeg har kommet i den alderen hvor det å holde seg varm er viktigere enn å se bra ut! Haha og takk gud for det, på et vis.

    5. Det går an å ha på komfortable klær og likevel se fin ut vet du 🙂 Bitende kaldt ja, men du går jo likevel i topper som går over navlen! Haha 🙈
      Håper du snart begynner å blogge skikkelig igjen, dette begynner å bli veldig kjedelig!

    6. Fin du e <3
      Du si no nåkka.. hær va det 17 minis idag og igår va det 19 minus.. går ikje ant og gå ut.. haha 🙂

    7. Kan du i det minste fortelle om det er helsa, eller familien eller venner eller kjæresten eller bloggen som gjør at du er “deppa” så slipper bi å ha samvittigheten for at det er kommentarene . Klem

    8. Stil og mote er jo uansett ikke en spesialitet du har, går jo alltid i passe harry klær og alt er så likt, så ikke derfor folk leser bloggen din.

    9. Slutt å handle på Nelly bare, det er så fjortis og alle ser hvor du har kjøpt klærne. Ikke at det er verdens ende, men om du begynner å handle på Zalando istedenfor foreksempel, så kommer du bli så positivt overrasket av kvaliteten på klærne dems i forhold til Nelly. Pluss da får du klær i super kvalitet og som ikke alle andre har. Alle mellom -15-20 år handler på Nelly, og kvaliteten suger og de ser billige ut.

    10. Du bruke mye peng på utseende så da kan du virdere å gå innpå dyre kles butikker
      Istedenfor å se ut som billig trash

    11. Synnöve –
      Du har faktisk ett poæng.. alt æ har kjøpt dær fra falle fra værandre, jævlig fort.. hoff… bæst og handle fra H&M før dær e det virkelig KVALLITETSKLÆR, heilt sjukt også 😀

    12. Ååååh
      Jeg kjenner jeg begynner å bli litt irritert!
      Jeg skjønner ikke hvorfor folk skal sitte å hate,
      Sånn på stilen din og klærne dine er billige
      Og ditt og datt.
      Prisen på klærne har ingenting å si!
      Isabell er fin på sin måte, og har dere kanskje
      Tenkt på at grunnen til at det har kommet
      Lite innlegg den siste tiden er på grunn av
      Deres jævla dritt kommentarer?
      Hun er et menneske akkurat som alle andre
      Og fortjener ikke å bli behandla så dårlig
      Som dette.
      Dere har faen meg ingenting å gjøre med hvor
      Klærne hennes er fra og hvor mye de koster
      La henne kle seg sånn som hun vil.
      Har dere ikke noe fint å si så IKKE si det for faen.
      Dere trenger ikke å rakke ned på andre fordi
      Dere har en dårlig dag.
      Voks opp litt!
      Beklager hvis dette ble litt drøyt men vil bare
      Komme med min mening om kommentarene
      Over å si min mening
      Elsker deg Isabell uansett hva
      Ikke bry deg om alle ræva haterne
      Haters gonna hate

    13. Hadde forstått at det er et problem hvis man er moteblogger som dermed livnærer seg på å være nyskapende innenfor mote, men som typisk tabloid blogg er det jo ikke noe problem. Spesielt siden du ønsker å bli flinkere til å bruke mindre penger på klær!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg