UKEN SOM GIKK

affiliateslenker

UKENS IRRITASJONSMOMENT

Jeg har hatt det så travelt de siste dagene som har ført til at jeg har vært lite aktiv på bloggen. Det er jeg veldig lei for, men av og til må andre ting gå ført. Når det er sagt synes jeg ikke at jeg skal ta for tungt på det, da jeg aldri har gått en eneste dag uten å oppdatere bloggen tidligere. Nå er jeg tilbake på rett spor, og lover å oppdatere som vanlig. <3

UKENS HØYDEPUNKT

At Paradise Hotel Sverige startet! Haha, hør på denne PH-fanatikeren dere.. Jeg er spent på hvordan sesongen blir å utspille seg. Noen andre som følger med? Isåfall – hvem heier dere på enn så lenge?

UKENS NELLY-FAVORITTER


1. HERE / 2. HERE / 3. HERE / 4. HERE / 5. HERE / 6. HERE

AKKURAT NÅ

Jeg stresser med å få ut dette innlegget, for å så se finalen av Farmen. Herregud, hvem tror dere vinner? Det hadde jo vært helt fantastisk om Petter vant, haha! Tidenes partyprins, som plutselig hadde stukket av med seieren. Det hadde vært helt magisk!

UKENS ANTREKK

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Denimjakke HER / jeans HER / boots HER / bandana HER / topp HER / smykke HER

UKENS OPPTUR

For en liten time siden fikk jeg telefon fra søsteren min om at hun er i Oslo om få timer. Litt av en happy overraskelse! Det blir vanvittig koselig å få henne på besøk, det er alt for lenge siden vi har tilbrakt tid sammen. Nei, dette kjenner jeg skal bli godt! <3

UKENS VIDEO

ZNF-NvLyGdY

UKENS CRAVING

Noe så random som Piano Yoghurt. Da jeg var liten spiste jeg det typ hver eneste dag (sunnheten sjæl, whats new), og nå ser det ut som om at jeg er på yoghurt-vogna igjen. Tjohoi!

UKENS TANKE

Som jeg skrev i går – jeg sliter med inspirasjon for tiden. Det er så vanskelig når det skjer, med tanke på jobben jeg har. Jeg er avhengig av at jeg hele tiden har ting jeg vil dele, inspirasjon til å sette sammen kule antrekk.. Dere skjønner greia. Nå må jeg få meg en ordentlig boost å ta tak i det!

UKENS MEST LESTE INNLEGG

STORYTIME: JEG SHOPPET OPP HELE LØNNINGEN

I DAG STARTER PARADISE HOTEL!

I FEBRUAR SKAL JEG…

16 kommentarer
    1. Hadde vært gøy med innlegg om hvordan oss små jenter under 1.60 omegn kan kle seg for å se/virke høyere uten høye hæler. Sånn basic hverdags looker. Det hadde vært veldig interessant, synes jeg hvertfall! Eller sminketutorial som lenge har vært etterspurt.
      Det hadde også vært gøy med innlegg fra Pierre (på norsk, så alle forstår lettere😂) om en (eller fler) av middags oppskriftene hans og How To. En gang i uken kanskje…? Maten han lager ser så sinnsykt god ut, hver gang! Skader jo aldri med litt inspirasjon på middagsfronten!
      Ellers håper jeg det går bedre med deg og at du husker å ta vare på deg selv på alle plan så godt det gjør seg til i disse travle tidene dine. Jeg heier masse på deg! Klem <3

    2. Kjære deg Isabelle. Etter så lang tid uten innlegg hadde jeg trodd du kom med noe bedre. Affitales lenker… Dette er jo panikk. SLAPP AV please.Du tror på KARMA sier du. Hvor er du nå i forhold til det? Jeg mener ikke å være stygg, men her skurrer det.

    3. Du operer igjen mistenkte se og hør?🤔
      Men finner unnskyldninger så vi ikke skal mase om å se deg osv. Ps. Hvorfor har ikke du og p live sendinger på fb slik andre har ?❤

    4. Kommer du til å fortelle noe egentlig? Eller blir det til at hinter i overskriftene dine hvorfor du ikke harblogget så skriver du at du ikke vil snakke om det? Anyway håper du frådet bedre

    5. Det er veldig dumt at du ikke har noe å gi på bloggen din lenger. Vet ikke med andre, men jeg hadde satt pris på skikkelige overskrifter som ikke var lureri, ikke minst gode og innholdsrike innlegg 🙂 Det er der du får ekte lesere, og ikke 12-åringer som skriker her inne hvis du skjønner! Jeg liker deg altså, er bare lei meg på dine vegne. Det er dessuten lov å ta seg en fast fridag i mnd eller i uken! Leserene dine går ingen vei på grunn av det 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg