SVAR PÅ SPØRSMÅLSRUNDEN | DEL 1

Hvor ville du bodd om du ikke skulle bodd i Norge? Jeg har alltid hatt et ønske om å bosette meg i Los Angeles, Beverly Hills. Det ser så luksuriøst og fint ut! Det er noe med den livsstilen som catcher meg. Jeg tror dog ikke at jeg kommer til å klare å løsrive meg fra Norge med det første, men kanskje en gang i fremtiden? Jeg håper det. Det som holder meg igjen er nok frykten for å starte på nytt i et helt fremmed land. Skummelt, men spennende! Norge er et fantastisk fint land, men herre så kaldt og trist det er store deler av året. Jeg hadde ikke akkurat takket nei til sol og varmere temperatur!

Hvilken blogger på blogg.no liker du best? Den jeg leser daglig på blogg.no er Sophie Elises blogg. Hun er den bloggeren jeg føler er mest lik meg, og som jeg kan relatere meg til. Hun var faktisk på besøk hos meg for to dager siden, og jeg må virkelig si at hun er en herlig og fantastisk jente! Ellers synes jeg at Anna Rasmussen har en veldig personlig og fin blogg. Hun har jeg så mye respekt for! Hvilken sterk ung kvinne hun er, ass.

Hva er dine største forandringer med deg selv siden du ble en offentlig person? Godt spørsmål! Først og fremst må jeg si at jeg har blitt mye mer usikker på meg selv. Det at folk stirrer og hvisker når de ser meg i offentligheten, kommentarer som går på utseendet og på meg som person som jeg får hver eneste dag har gjort litt skade på selvtilliten min må jeg dessverre innrømme. Jeg har blitt mye mer innelukket, og mindre sosial. I tillegg har jeg utviklet en form for sosial angst som jeg jobber iherdig med å bli kvitt. Til det positive: jeg har opplevd vanvittig mye, som har vært med på å forme meg som person. Jeg har hatt mange oppturer og fått utrolig gøye muligheter jeg ellers ikke hadde fått. Ooogså har jeg blitt mer obs på å være sikker og trygg på menneskene jeg omgås med. Jeg har sluttet å være så naiv, kan vi vel oppsummere det med.

Har du opplevd å miste venner etter du ble offentlig? Ja, det har jeg. Jeg har mistet et par, beklageligvis. Det er ikke alle som klarer å unne vennene sine suksess, noe som er utrolig trist. Dessuten var det et par som gjorde narr av meg så fort se så at jeg poppet opp på PH, og derfra gikk det bare nedover når det gjelder enkelte vennskap. 

Hvor mye veier du? Vet du, jeg eier ingen badevekt og har ikke veid meg på gudene vet hvor lenge. Jeg var på sykehuset her om dagen, og da måtte de veie meg. Jeg så bort fra vekta, og ba dem om å ikke fortelle meg vekta mi. Jeg synes at vekt er så latterlig, for det har absolutt INGENTING å si, dere. Ingenting! Jeg er fornøyd med det jeg ser i speilet, og det er det som er det viktigste – ikke noen forbaska tall. Tro meg, det å ikke bry seg om vekta gjør underverker. Ta det fra meg som har vært alt for opphengt i det tidligere, før jeg tok tilbake kontrollen.

Når hadde du sex for første gang? Dere kommer neppe til å tro på meg når jeg sier dette, men jeg var faktisk 18 år da jeg mistet jomfrudommen. Jeg var fast bestemt på å ikke ha sex før jeg var ordentlig trygg på partneren min, og at jeg følte at det var riktig. Ikke ville jeg være beruset, heller. Så ja, jeg ventet til jeg fikk min første kjæreste, jeg. Og vet dere? Det er noe jeg er utrolig stolt over! Ikke at det er noe galt i å gjøre det på andre måter, men jeg synes at det er flott at jeg ikke bare gjorde det for å gjøre det, om dere skjønner? Alle vennene mine hadde jo mistet jomfrudommen lenge før meg, og man skulle jo tro at jeg kjente på presset. Og det gjorde jeg for så vidt også, men jeg ville vente til jeg var klar.

Har du kontakt med moren din nå? Ja, det har jeg. Jeg må være ærlig å si at forholdet vårt er veldig annerledes enn alle andre mor – og datter forhold, men slik har det bare alltid vært. Vi har god kontakt i noen perioder, og ingen kontakt i andre. Det varierer veldig, men jeg er selvfølgelig veldig glad i mammaen min. Jeg ønsker ikke å fortelle så mye rundt det, da jeg synes det blir for privat. Dessuten handler det ikke bare om meg, men om en annen person også, så da er det ikke rettferdig av meg å fortelle en historie som har to sider. Det håper jeg dere forstår!

Er du flink til å synge? Heeell no! Haha, jeg er helt elendig. Det finnes ikke talent i det hele tatt, jeg er helt tonedød. Fun fact: når vi var på PH å spilte inn, drev jeg alltid å sang for full hals når vi hadde fest, og da har vi jo mic rundt halsen. Så når vi var på premierefesten fikk jeg høre av hun ene i produksjonen at de som satt i kontrollrommet hatet livet så fort de visste at det var fest, for da måtte de høre meg “synge”. Hahaha! Så ille er det, altså.

Sminker du deg hver dag? Nei, absolutt ikke. Jeg går like ofte sminkefri, som det jeg gjør med sminke. Jeg synes det er viktig å la huden puste! I tillegg til det så jobber jeg jo hjemmefra, så dersom jeg ikke skal noe spesielt eller ta bilder til bloggen akkurat den dagen, lar jeg like så greit være. Jeg skal ikke legge skjul på at jeg trives mye bedre med sminke da, så jeg foretrekker jo å fikse meg. Men derom jeg ikke har sminket meg i løpet av dagen, takker jeg meg selv når kvelden kommer. Jeg mener, hvor kjedelig er det ikke å fjerne sminken?! Haha!

Hvorfor har du gått fra å legge ut tre blogginnlegg om dagen, til bare ett? Det har blitt sånn de siste dagene, dessverre. Det er ikke noe som kommer til å medvare, men akkurat i det siste har jeg hatt veldig mye å gjøre. Tiden har rett og slett ikke strukket til, og så har jeg vel vært litt for dårlig til å planlegge. Jeg får så dårlig samvittighet når jeg ikke leverer like bra som jeg bruker å gjøre, men av og til må jeg bare finne meg i at jeg også bare er et menneske. Jeg har også kun 24 timer i døgnet å forholde meg til, så de dagene jeg er nødt til å prioritere viktigere ting, så må jeg bare gjøre det. Heldigvis går det svært sjeldent utover bloggen, så jeg trøster meg med det. Tusen takk for at dere har tålmodighet med meg, fininger. Dere er gode!

______

Hold utkikk etter del to! Still gjerne spørsmål til neste del om det er noe du fortsatt lurer på. Klem!

44 kommentarer
    1. Så fine svar.
      Må bare legge til at du er kjempe flink til å skrive. Når man leser på bloggen din er det nesten som om man prater med deg, om du skjønner!🙂 Du får teksten til å virke så levende. I tillegg må jeg bare si at du er utrolig vakker❤️

    2. Er helt forståelig at man ikke alltid klarer å få tid til å publisere 3 innlegg, de tar jo 100 år å skrive! Synes du er kjempe flink jeg <3 Jeg hater også å ta av meg sminken haha, det er faktisk det kjedeligste som finnes 🙂 Håper du har det bra, skjønne deg <3 Du er yndlingsbloggeren min, og jeg synes du er så fin på så mange måter! Stor klem fra meg <3

    3. Du sier at du har vært med sophie elise, men hun nevner aldri deg i noen blogginnlegg eller videblogger eller noen ting. Hun sa bare i en videblogg at du er grei mot henne og hun kjenner deg ikke, ser ikke ut som om hun liker deg. Men uansett kjempe fin blogg du har.

    4. Hei!
      Først og fremst må jeg si at jeg digger bloggen din.
      Spm mitt er hvilken primer og concealer du bruker, og hvor bruker du det? Har du tips til noen som er bra, og rimelige i pris?
      Håper du snart kan legge ut en sminkevideo, please:)

    5. Hatt veldig mye å gjøre? Eller vært lei deg? Blir forvirra i ene inlegget skriver du er lei deg og i det andre sjriver du at du har mye å gjøre? Bestem deg…..

    6. Har du blitt diagnostisert med sosial angst? For hvis ikke synes jeg det er unødvendig å selvdiagnostisere i respekt for de med samme problem ❤

    7. Hvorfor har vi ikke sett så mye til av deg og Pierre sammen ?
      Trøbbel i forholdet?
      Tid kommer neste video av dere ??
      Neste Challange ??

    8. Vær så snill, svar på dette!!
      Jeg har hatt komplekser for nesen siden 13 års alderen, er nå snart 20.
      Har lenge vurdert klinikken både du og Sophie Elise var på.
      1) Er du fornøyd?
      2) Ble du godt ivaretatt? hvordan var det?
      3) Ble resultatet slik du ønsket deg?
      Du er vakker, jeg beundrer deg for ditt pågangsmot!

    9. Skjønner aldri hvorfor folk blir sjokkert når man mister jomfrudommen ganske seint. Det er mange som venter til bryllupet. Egentlig veldig mange. Det er ikke rart i det hele tatt. Kanskje norske jenter har noe å lære.

    10. Herregud så kjedelige spørsmål. Og hvoooor mange ganger skal du ikke fortelle om at du mistet jomfrudommen din da du var 18 år og blablabla. Hvor mange ganger må du repetere, repetere og repetere – du har jo ingenting nytt å komme med lenger. Kjedelig er du blitt, rett og slett..

    11. Du har sykt syn på utseende ditt da,siden du må operere deg hver gang du ikke er fornøyd,det e tåpeligere enn å Være opptatt av badevekta

    12. Du sier at du har utviklet en form for sosial angst, er det selvdiagnotisering eller har du faktisk fått en diagnose? For hvis ikke vil jeg si at det ikke er riktig av deg å påstå det for å respektere de som faktisk har diagnosen. Ikke at du ikke kan ha det fordi du ikke er diagnotisert, men ble selv diagnotisert med det og andre psykiske problemer i en alder av 12 og blitt diagnotisert flere ganger siden og blir veldig oppgitt når jeg hører folk påstå at de har ditten og datten hehe..
      Om du har det så er det selvfølgelig trist, men det er noe man kan lære seg å leve med!

    13. Litt kleint spørsmål men lurte på hve du gjorde med mensen og alt det på PH. Dere gikk jo mye med bikini, var det ikke flaut å ha mensen da?
      Ellers elsker jeg bloggen din og du er dritpen❤

    14. Må si at jeg er imponert over deg, og det skal ikke alltid være like lett og blogge like mange innlegg pr.dag når man har andre ting å gjøre – det har jeg selv erfart.
      Lurte på om du kunne fortelle litt mer om når du jobbet i rhodos? Jeg og ei venninne har fått tilbud om å jobbe på GG, og vi har kjempe lyst, men vil gjerne høre med deg om hva du husker best derifra, dro du på intervju i stockholm? hvordan var det? Hvor mye måtte du betale selv på hotellet/leiligheten du/ dere bodde på? 🙂

    15. Omg. Du bar fortsatt anoreksi symptomer. Du ville ikke vekta di fordi den ikke har noe betydning, er du sjuk? Hadde ikke den hatt noe å si så hadde du som friske i hodet mennesker ikke bedt de ikke si den. Skjønner du hvorfor at du ikke fremstår troverdig ? Du er en løgner:(

    16. Og si at vekt ikke har noen ting å si er litt skummelt vett. Undervekt er kan faktisk være farlig, noe du mest sannsynlig er!

    17. Hva fikk du i snitt på ungdomsskolen? (8,9 eller 10) du kan selv velge hvilken av de trinnene du vil svare på:))

    18. Jeg lurer på hvordan du la være og poste jevnlige blogginnlegg, og skylde på at du har mye å gjøre? Det er jo jobben din! Jeg kan ikke skulke min jobb en dag fordi jeg har mye å gjøre. Ikke ment som kritikk, for jeg er stor fan av bloggen din 😉

    19. Hei. Jeg lurte på om du/ dere får sesongen av PH, som dere selv var med i? Eller må dere bare fulle med i det året det går, og så kan dere ikke se det mer.?

    20. Hvordan kan dere gå ifra å ha det så bra og ikke kunne gi slipp på hverandre, til å plutselig bare bestemme dere for å gå fra hverandre?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg